Markės
Dovanojame autorėmelius, marškinėlius ir rankšluosčiusRašykite atsiliepimus, patarkite ieškantiems automobilio, o mes jums dovanosime dovanas! Plačiau

Atsiliepimai (8483)

Daugiau apie automobilį Alfa Romeo 155
1992 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2009-06-05
Apie AR 155
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas,sportiskumas,paprastumas
lepus variklis
Eksplotuoju jau ne pirma Alfa Romeo modeli,buvo AR 164 V6 ; AR 75 V6 ir stai isigyjau 1996m AR 155 2.0 16V T Spark 110 kw. automobili,vazineju jau apie metus laiko ir tikrai esu juo patenkintas,pakaba pigiai tvarkoma ir tikrai patvari,auto ne limuzino klases taciau turi nemazai privalumu tai ir klimato kontrole,kondicionieriu (veikianti :) ),elektros paketa bei odini salona kuris pasitaiko retai.Vaziuokle nera labai komfortabili,bet kaip ir pridera italu automobiliams su sportiskumo dvasia gerai valdoma,stabili posukiuose. Kebulas cinkuotas tad jei masina nebuvo dauzta rudziu praktiskai nera.Prastai tik su raudono atspalvio dazais kurie laikui begant pakeicia spalva,pvz kebulas islieka raudonas o veidrodeliai ,rankeneles tampa kitokio atspalvio. Taipat vienas is minusu tai soninio vaizdo veidrodeliai,jie mazoki,dureliu rankeneles daznai luzta,ipatyngai ziemos metu. Salone vietos tikrai pakanka net ir aukstesniam vairuotojui (mano ugis 192cm) Variklis keturiu cilindru tvin spark (po dvi zvakes i cilindra), jeigu priziurimas tarnaus ilgai,megsta laiku keiciamus tepalus,keiciu kas 8000km.ir nuolat stebiu kad butu ties virsutine matuokles zyma.Taipat pagrindinis dirzas,keiciu kas 50 000km. Variklis palygint su vokiskais ar japoniskais agregatais tikrai lepus ir megstantis prieziura taciau uz tai gaunu tikrai sportiska ir smagu vaziavima. Kuro atzvilgiu,mieste (vazineju Vilniuje) pakanka iki 9 ltr 100km ( pagal vaziavimo maniera, ramiai vazinejant sutilpau ir i 8 ltr) uzmiestyje apie 6.5 ltr. neitikima ,bet faktas. Detaliu kainos nera dideles. Pirkau sankabos darbini cilindriuka "Tanagroje" 108 lt,galiniu stabdziu diskai 2vnt 140lt,kaladeles 42lt,stabdziu "varlyte" 22lt. soninis priekiniu duru stiklas naudotas 60lt.Duru rankenele naudota 35lt, nauja 80lt. Tvarkiausi viska pats. Cia visos islaidos per metus laiko. Dazniausiai sie automobiliai jau buna "nuvaryti",bet jei pasiseks rasti gera,tai nenoresi islipt.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Golf
1991 - 1997
Vidutinis automobilio įvertinimas
tautvydas | 2009-06-05
golf
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
maloniai vaziuoje mieste bei uzmiestyje
greitai rudyja, susidewi sarnyrai bei stabzdiu kaladeles
auto labai malonus mynkstas tik tolimuose kelionese automobilyje nerandi vietos variklis 1.8 bendzas gan neblogas patikimas
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Toyota Avensis Verso
2001 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Zydrunas | 2009-06-04
Toyota - puikus automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Idealus automobilis seimai
Kaina
Toyota Avensis-Verso 2003 - labai erdvus, patogus, gana ekonomiskas automobilis.7 sedimos vietos, pakankamai nemaza bagazine. 2.0 VVTI 110KW geras varikliukas Vidutines sanaudos 8.5 l / 100 km. Misrus vaziavimo tipas. Automobilio kaina gal kiek didoka, bet kai pavazineji ilgesni laika tai isitikini kad jis to vertas ! Nuvertejimas Toyota manau neaktualus.. :)) Rekomenduoju visiems, tiek dyzeli tiek benzina. Perkant is uzsienio atvaryta auto ziurekit kad butu galiniu sedyniu 3 eile ( turi buti visuose ), nes jie buna naudojami kaip taksi, ir gana intensyviai .. tad jau bus daug mates ir vazaives.Pacios sedynes yra gana brangios ir sunku rasti jas.Sekmes
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Alfa Romeo 156
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Galingas.lt | 2009-06-04
Dyzeliniai Alfa Romeo 156 (1.9Jtd / 2.4Jtd)
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Idealus valdomumas, informatyvūs veidrodžiai, mažos kuro sąnaudos, didelė galia, "kantrus" variklis, protingos detalių kainos.
Didelis apsisukimo kampas, silpnoka priekinė pakaba, galinių stabdžių trosai beveik visuose modeliuose "nukritę" apačion, šonai neapsaugoti nuo smūgių durelėmis, plonos skardos, silpnas radijo antenos stiprintuvas.
Su Alfa Romeo 156 1.9Jtd (85kW), pagaminta 2002 m. gale, pravaziavau 120.000km per pusantru metu: pirkau nuvaziavusia 200.000km, dabar odometras rodo 320.000km. Su varikliu ir pagrindiniais mazgais problemu nebuvo. Praktiskai iskart po pirkimo pasikeiciau sankabos komplekta bei smagrati, veliau pakeiciau termostata, turbinos slegio reguliavimo voztuva bei kuro slegio voztuva. Daugiau - jokiu darbu varikliui. Kas liecia vaziuokle - priekine galetu buti stipresne, taciau perkant kokybiskas atsargines detales ji visvien laiko. Galine pakaba problemu nesukele. Varikliai pakankamai kantrus. Mano asmenine nuomone, 1.9 patvaresni uz 2.4. Atsizvelgiant i fakta, jog saviskei galinguma buvau gerokai padidines programiskai (112kW vietoj 85kW, ir 360Nm vietoj 280Nm), variklis tarnavo puikiai. Svarbu tinkama prieziura, geri tepalai (keitimas laiku). Atlikti pilną kompiuterinę variklio diagnostiką Patikrinti oro pagalvių buvimą ir kėbulo geometriją Patikrinti ridą (deja, nesunku ją atsukti be pėdsakų) Patikrinti smagračio būklę (vibracija davus "gazą-dugną" prie mažų apsukų) Patikrinti galinių stabdžių (rankinio) trosus
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Suzuki Grand Vitara
2005 - 2017
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kestutis | 2009-06-03
suzuki grand vitara
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Labai geras pravazumas
galetu buti 6 begis
2006-08men., benzinas, 2 l.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Dodge Stratus
1995 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mantas | 2009-06-03
1997 2,4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Saugumas, kokybė, išvaizda, komfortas.
Silpnoka važiuoklė, galiniai būgniniai stabdžiai (V6 jie diskiniai)
Kaip tokios klasės, automobilio važiuoklė gan kietoka. Trauka nebloga, tačiau automatas turi šiokį tokį vėlavimą. Variklio pojūtis lygiai toks pats kaip BMW 525 ne "plytos" variklio. Salonas neatrodo labai prabangiai, tačiau itin jaukus. Jei kelionė ilga (pvz.: Vilnius-Klaipėda) nugara vis tik pavargsta, nors sėdisi komfortabiliai. Silpnos vietos - važiuoklė, stabždiai. Stipri vieta - ypač tvirta mašina smūgio atveju, pakankamai ekonomiška (11/7.5). 2,4 DOCH 16valve, 150ag. Užsisakant naujas detales sumos įspudingos, tačiau dabar galima rasti nemažai geros būklės padėvėtų, vis tik eksploatacija nėra labai pigi. Automobilis su laiku praranda vertę kaip ir bet kuris kitas. Tikamai eksploatuojant, prižiūrint, galima juo džiaugtis labai ilgai. Gerai apžiūrėti automoblio priekį atsidarius kapotą, kad nebūtų buvęs smarkiai daužtas, apžiūrėti važiuoklę, nes jos remontas nepigus, įsitikinti, kad visi prietaisai funkcionuoja.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Del Sol
1992 - 1998
Vidutinis automobilio įvertinimas
Linas | 2009-06-03
Puikus automobilis merginoms
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas sportiškas su targa kebulu automobiliukas, ar daug tokiu rinkoje yra? Kaip nekeista gana talpus atsižvelgiant, kad tai dvivietis ir labai mazas auto. Gan patrauklus dizainas.
Silpnas variklis, mazas galinis langas, gana kieta pakaba.
Tai puikus antras automobilis, del suprantamu priezasciu jis netiks kasdienai. Automoilis atlieka pagrindine savo funkcija – yra atkreipainatis demesi, smagus ir beveik kabrioletas. Salia to sis automobilis tikrai nepaves, jei nuspirksi gero stovio. Tai isties patikimas, gerai suprojektuotas Honda modelis ir jei nesi klaustrofobiskas jis tikrai patiks. Dizainas sakyčiau moteriškas, taciau vaizdo negadina, o realybėje su 17 coliu ratlankaiais arba sužeminta pakaba išviso atrodo puikiai. Interjeras labai suspaustas, taciau atsisedus jautiesi patogiai, visi prietaisai labai patogiai isdestyti, zodziu jautiesi kaip nedideliame lenktyniniame automobilyje. Tiesa, ilipti išlipti labai nepatogu. Viduje yra keletas detuviu, taciau bardaciokas yra toks mazas, kad tik koki draudima ir galima patalpinti. Reikia pabrezti, kad automobilis nera sportinis – varikliai neitin galingi. Valdymas geras, posūkiuose gerai laiko kelia. Tik nereikia pamirsti, atsargiai vaziuoti per gulinčius policininkus, todel ziema sio automobilio as net nejudinu. Greiciu deze gerai ir tiksliai dirba. Keli minusai – langai gana stipriai rasoja ziema ir esant drėgnam orui, per uždedama stoga lasa vanduo (tai labai nemalonu, be to gali sugandi el. Prietaisus ar pan., be to gali susikaupti blogas kvapas), 1.6 sohc vtec variklis turi pakankamai galios, kad smagiai vaziuoti – visgi turi 125 AG. Taciau tiek galios nepakanka, kad vaziavima pavadintum sportišku. Vidutines sanaudos – gana nemazos apie 9l/100km. Kaip ir visos hondos automobilis gedimais pasigirti negali :) Pasikeiti pagrindini dirza, tepalus ir vaziuoji, vaziuoji, vaziuoji. Jokiu problemu su el.langais, užraktais, elektronikos bedu ir pan. Be to detaliu kainos nedideles, neskaitant kebulo.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Lexus GS
1997 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Linas | 2009-06-03
Vilkas eriuko kailyje
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patikimas, labai komfortiskas, tylus, dinamiskas variklis, grazus dizainas. Visur jauciamas isbaigtumas ir kokybe.
Labai ramus automobilio charakteris, neissiskiriantis interjero dizainas, aukstos detaliu kainos.
Tai grynakraujis sportiškas sedanas turintis puiku V8 varikli ir tipiška Lexus prabanga. Vienintelis rimtas konkurentas siam automobiliui yra 5 klases BMW. GS yra pakankamai erdvus, pakanakamai solidus ir sportiškas. Tai vienas dinamiskaiusiu iki tol pagamintu Lexus modeliu. Automobilio interjeras gal kiek pasenes pagal šiandienius standartus (man nepatinka jo dizainas), taciau jis yra neabejotinai kokybiškas. Medzio intarpai pagaminti is tikro medžio, centrinėje konsolėje stovi patogi navigacija. Sedynes komfortiškos ir erdvios, kartu gana sportiškos. Galines sėdynes patogios, tik galvos atlosai trukdo vairuotojui. Garso sistema valdoma per ta pati ekrana, visi langai automatiniai, užrakinus masina jie užsidaro automatiškai. Ikisus užvedimo rakteli vairas automatiškai prisitaiko prie vairuotojo pagal ivesta atminti. Sedynes turi 2 atminties versijas. Priekiniai ksenoniniai zibintai automatiškai pritaiko lygi pagal automobilio pakrovima – tai labai idomi ypatybe. Automobilio dizainas yra toks, kad jis iskarto arba patiks arba ne. Is dalies jauciama E klases Mercedeso itaka – keturi priekiniai zibintai. Nuolaidus galinis langas sudaro kupe stiliaus ispudi. Variklis veikia itin tolygiai, galios apsčiai, puikiai greitinasi per maždaug 6 sekundes iki 100km. Tuo paciu automobilio viduje labai tylu, tik agresyviai greitėjant pajauciamas malonus variklio garsas. Valdymas geras, taciau jauciamas sioks toks atotrūkis nuo kelio, jauciamas nemažas automobilio svoris, greičio pojucio beveik nera. Bendrai pojutis toks, kad automobilis nera labai agresyvus, todel noretusi kiek daugiau fun vairuojant ji. Automobilis tikrai patikimas, taciau detales labai brangios.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Kazys | 2009-06-02
Peugot 406 2.0 dyzeliukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, Geras pravazumas, mazos kuro sanaudos, gera garso izoliacija
minusu nepastebeta
Automobilis labai geras, didelis pravazumas, komfortiskas,didelis max greitis, salone daug vietos, gale 5 zmones buvom susede. Ekonomiskas. gera garso izoliacija. Puikus auto.. pirkit visi., kaina padori :) Dirba graziai, tyliai, nereiklus kurui, dirba kaip bitute :) Nenuvertejantis automobilis. Ziurekite ar nedauzta, ar yra autommagnetola , patartina naujesnio modelio nuo 2001 metu :)
Pilnas atsiliepimas...
Nerijus P | 2009-06-02
Ar vertas geriausiojo vardo?
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogus, prabangus, daug ivairios irangos, kokybiskas automobilis.
Tiek isores, tiek vidaus dizainas atrodo nepakankamai solidziai, i akis krenta pigus ivairiu prietaisu valdymo mygtukai. Variklis kiek per silpnas 4.3 litro kubaturai. Noretusi kiek daugiau rysio su keliu.
Parasysiu atsiliepima apie didziausia is Mercedes – S klase. Kadangi automobilis ne mano, todel atsiliepimas bus neissamus, taciau ispudzius galiu nupasakoti. Mersas su 4.3 litro varikliu, automatas, Long variantas, parvarytas is JAV, zeminta pakaba. Pirmas ispudis isedus, kad automobilis nera didelis, t.y. viduje nera itin daug erdves, automobilis neatrodo labai platus. Taciau jis yra tikrai ilgas ir tas jauciasi, ypac vaziuojant atgal. Taciau vietos cia tikrai uztenks betkam. Interjeras sviesios odos ir rusvos spalvos su medzio intarpais. Siaip jau jis neatrodo labai prabangus, gal dar del to, kad visu prietaisu jungtukai atrodo pigiai – yra apvalaini, jungiasi nelabai tiksliai. Bet kuriam kitam automobiliui tai butunormalu, bet S klases mersui tai jau per prasta. Apskritai interjeras atrodo lyg butu kokiu 1996-1998 metu automobilio. Siaip plastikas naudojamas aisku kokybiskas, netaupyta net ir ant apatiniu prietaisu skydelio, dureliu plastikiniu detaliu. Visur kitur – malonus veliuras. Kieto plastiko ar kazko panasaus beveik nera. Sedynes aisku reguliuojasi visaip, yra atmintis ir visa kita. Keistumas – visai nera desiniojo paprastai valytuvu svirteles prie vairo. Valytuvai valdosi kairiuoju. Keista, nes desine ranka gana mazai darbo turi (visgi automatas). Garso izoliacija labai gera. Galios automobiliui aisku pakanka, taciau cia nematau didelio stebuklo, isdalies del automato, isdalies del labai didelio automobilio svorio. Zodziu paspaudus gaza, prie sedynes lipdo, taciau jausmas panasus lyg butu koks BMW 5 su 2.5 turbodyzeliniu varikliu. Vairavimo pozicija labai patogi. Pakaba, nors ir zeminta, taciau vistiek minksta, gerai gesina gubesnes duobes, taciau sakyciau gana stipriai jauciami mazi nelygubai – pvz. suliniai. Aiskiai jauciamas krestelejimas, taciau jis yra gana minkstas. Be abejo vairas yra kiek per „lengvas“, taciau to ir reikejo tiketis is toli grazu nesportinio automobilio. Nepasakyciau, kad patiko radijo valdymas, vairas man nedideliu gabaritu zmogui kiek didokas, o ir automobilis turi siokiu tokiu elektros bedu – netiksliai veikia langu, sedyniu valdymo mygtukai, blogai rodo (ar tik nebus pagarsejusios merso bedos su elektronika). Bagazines dydis normalus, nera labai didelis, panasiai kaip BMW 5. Bagazine priverus, ji automatiskai uzsidaro – tai malonu, o ir is pultelio galima atidaryti tik bagazine – tai patogu. Bendrai automobilis kaip ir neturi ryskiu minusu, taciau jis nesijaucia labai ipatingas ir neatitinka tarkim 2005-2006 metu panasios klases gamybos automobiliu lygio (sis mersas buvo gaminamas iki siu metu).
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi 80
1991 - 1995
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mr.D | 2009-06-01
Audi B4
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
greiciu deze leidzia tepala i metus dapilu po puse litro, pavaros labai ilgos ypac 3 ir 4. mieste sunku vaziuoti su 4 begiu ant 50km/h variklis prasosi 3 begio, o 5 begis jungiasi ne anksciau nei 80km/h. i jungus anksciau variklis trukcioja (dreba). silpna priekine vaziuokle salenblokus galima keisti uzsimerkus kas 10000km. jai zemo profilio padangos tai netgi dazniau.vienas dalykas guodzia,kad detaliu kainos vaikiskos. labai ekonomiska vidutiniskai 5 L dyzelino/100km. 1.9 TDI visus amortizatorius, langu apiplovimo varikliuka, granata vandens pompa, dirzus, priekines vaziuokles gumas jau keleta kartu, vairo traukiu antgalius, sankabos diska, ausinimo skyscio zarna, pakaitinimo zvakes, variklio dangtelio tarpine, stabdziu trinkeles, karterio alsuoklio plastikini vamzdi, liuko rele, atraminius guolius ir dar velniai zino ka ir po kelis kartus...
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Fiat Doblo
2001 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Tomas | 2009-05-31
Fiat doblo 1.9 dyzelis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Talpus, Itin geri stabdziai, Neblogas valdymas
Visiskai nepatikimas tiek variklis, tiek pakaba. Remonto kainos kosmines!
Automobilis-katastrofa, bent jau mano atveju. Pirktas 2004-uju ziema. (naujas). Taigi 2004 metu automobilis, kuriame jau pakeista viskas, ka imanoma pakeisti: Generatorius (2 kartus)(1200 Lt) , startetis (1600 Lt) , pavaru dezes perjungimo rankena (3 kartus) (350 Lt). Variklio dirzas persokes X kartu. Variklis 2 kartus perkaites buvo. Teko perrinkti varikli (4000 Lt). Pakaba tvarkyta X kartu. Automobilis naujas kainavo 42000 Lt+apie 15000 Lt investuota, dabar manau 10000 Lt vertas. Va tokia tai vat sita masinele. Vazineju toliau, nes parduodi butu nesamone. P.S. Dabar, kai viskas pakeista lyg ir vaziuoja normaliai apie 4 menesius. Turbut nebera kam sugesti jau. PLIUSAI: Labai talpus, lyginant su caddy ar partner. Gale linges-sudejes sedynes veziau apie 900 Kg svori. Patarimas vienas - Nepirkti!!
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Peugeot 406
1995 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
qwerty | 2009-05-31
peugeot 406
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
siaip tie 66kw nera labai daug, didelis minusas kad mieste daug valgo. asmeniskai man apie 8 litrus. 1.9 TD pakeiciau priekyje, stabilizatoriu traukes, ir gale rato isvertimo traukes
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Mitsubishi Galant
1997 - 2004
Vidutinis automobilio įvertinimas
Gintaras | 2009-05-30
Geras automobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Komfortas, iskirtinis dizainas, patvarumas, prieinamos detaliu kainos
Rudyje galines arkos
Mano auto yra 99m. 2l. (100kw) bendzinas, auto pirkau siektiek dauzta bet uztai ji nuvaziavus buvo tik 88 tukst. ir tai jautesi nes auto buvo kaip naujas. Nusipirkus technikines nepraejau tik del vienos faros sviete per austai, 10lt ir viskas tech. praejau. Po metu patikrinau vaziuokle viskas gerai nieko keisti nereikia. Taigi auto patvarus, erdvus, vaziuokle nei minksta nei labai kieta, pats tas,kelije stovi sabilei. Kolkas minusas tik tai kad rudis labai meksta galines arkas. Jei jieskai auto kuris butu issiskirentis is kitu, ir ganetinai patvarus tai tikrai verta pirkti, aisku jei jis nesudroztas. Variklis 2l (100kw), sio variklio galingumo man pilnai pakanka, kolkas jo tvarkiti neteko veikia kaip laikrodukas. Tiek ziema tiek vasara kuresi be problemu. Kuro sanaudos nera dideles mieste 9, trasoje 7-8l. Tai tikrai nera daug paliginus su kitais panasaus galingumo auto. Nusipirkus teko pakeisti tik stabdziu kaladeles galines (30lt), stabdziu diskas nuo 50 iki 70lt, priklauso nuo gamintojo. Pilnai visi dirzai, itempejai, guoliai + pakeitimas =750lt. Taigi kainos nera gazdinancios. Daugiau nieko nekeiciau. Butinai patikrinti galiniu arku stovi, stabdziu diskus nes jei auto ilgai stovi nevazinejemas tai jau po puses metu diskus reiks keisti nes supuna.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Opel Astra
2004 - 2009
Vidutinis automobilio įvertinimas
Mantas | 2009-05-30
Opel Astra
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Patogiai valdomas, žema kaina,tarnauja palyginti gerai, pigios detalės remontui.
Na kolkas labai nesusiduriau, bet yra problemu su kuro siurbliu reikejo keisti
Šis automobilis yra ekonomiškas patogiai valdomas aišku jame yra ne pačios aukščiausios rūšies medžiagos. bet palyginus jo ekonomika, kaina ir patikimumą galiu pasakyti kad jis geriausiai tinkantis asmenims turintiems vidutines pajamas. Na jis nėra prastas tik aišku tarnauja pagal taip kaip su juo važinėja ir dar neišspręsta kuro siurblio beda juos reiktu pasikeisti po 250000km. Na jis nėra brangus todėl nedideli ir jo eksplotacijos kaštai, bet prižiurėti tenka nes detalės jame sudėtos ne pačios geriausios.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Volkswagen Passat
1996 - 2000
Vidutinis automobilio įvertinimas
Seklys | 2009-05-29
Passat B5
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Mitas, kad važiuoklė ypatingai brangi. Šarnyrus galima po 100 litų vidutiniškai rast. Pakeitimas paprastas. Paskiratymo diržo keitimui atidėkit 1000 Lt. Kas liks- pragerkit. 1,9 TDI 81 kw sedanas pusę priekinių šarnyrų, diržus, vandens pompą, įtempėjus
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį BMW Z3
1996 - 2003
Vidutinis automobilio įvertinimas
bloomberg | 2009-05-29
Nuostabi masina vairuotojui
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas, galiniai varomieji ratai, variklis, variklis ir dar karta variklis. Dar geresnis valdymas. Fun faktorius.
Nepraktiskas, prastas prietaisu skydelis, maza bagazine.
Sakoma, kad BMW automobiliai skirti vairuotojui. Turbut Z3 automobiliukas is visu BMW labiausiai skirtas vairuotojui :) Masinukas tik ir masina vaziuoti ir vaziuoti. Puikus dizainas atkreipia demesi, o jeigu varikliukas ne pats maziausias, tai isviso smagu! Pirmiausiai variklis – pas mane 3 litru versija su 6 cilindrais, kuri turi 231 AG. Patikekit kaip automobilis vaziuoja, isviso nuostabu kaip i toki maza automobilis BMW sugebejo ikisti toki dideli motora,ir tai darne pats didziausias variklis. Zodziu su siuo Z3 laikytis greicio ribojimu neimanoma. Variklio galia perduodama labai puikiai ir staigiai, istiesu atrodo, kad automobilis turi daug daugiau AG. Sedima automobilyje labai zemai, todel pojutis lyg vaziuotum kartingu. Pavaru deze – 5 greiciu, labai gerai ir maloniai dirba. Visgi geriausia savybe – automobilio ir kelio rysys. Tai beveik racing automobilis, nes ratai varomi galiniai, valdomas puikiai, vairo klauso puikiai, posukius labai megsta. Labai zmagus vairuoti, vaziuoji lyg ant begiu. Aisku pakaba yra kieta, jauciamas kiekviena duobe, butu keista jeigu butu kitaip. Z3 sukelia labai gerai subalansuoto automobilio ispudi. Paie interjera nera daug ka pasakoti, nes to interjero beveik nera :) Viskas isdeliota panasiai kaip 3 klases bmw. Siaip jau interjeras labai paprastasir neispudingas, kokybes cia nedaug. Taciau man tai neturi dideles reiksmes, nes Z3 skirtas ne tam, kad i ji ziuretum. Sedynes patogios, labai gerai laiko posukiuose, be to gana erdvios, kad normaliai atsisestu gana aukstas zmogus. Sedynes sildomos, yra ir kitos irangos, taciau nera prasmes jos vardinti. Bendrai – jei toki automobili pabandysi, garantuoju pasakysi, kad taismagiausias automobilis, kuri teko vairuoti.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Renault Clio
1998 - 2005
Vidutinis automobilio įvertinimas
Justas | 2009-05-29
Clio
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebrangus ir ekonomiskas automobilis
Brangios detales
Galios, kaip dyzeliniui varikliui su tikrai mazu kiekiu kW, tai pvz 1.5 48kW, užtenka. Vidau dizainas gan paprastas, taciau patvarus ir nebarškantis. Vietos pilnai pakanka 4 zmonems, taciau penkiese sedeti jau nebepatogu, o jei zmones yra aukstesnis jie liecia stoga savo galvomis, tai tikrai nera patogu. Bagazine gana talpi, kaip tokios klases automobiliui. Kuro sanaudos vidutiniskai 5l/100km. Vazinejant ilgas distancijas 4l, labai ekonomiskas automobilis. Automobilis yra pigus ir ekonomiskas, taciau detales yra brangios.
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Audi 80
1986 - 1992
Vidutinis automobilio įvertinimas
donce | 2009-05-28
audi 80
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
barska kaip pasiutusi, nes kietinta vaziuokle nespeju viena gala sutvarkyt jau kaitas barska, biski pagrazinta, tai graziai ziurisi ir smagiai vaziuojasi, gerai ant posukio prilimpa 1.8 korbas keistas buvo sviesu jungiklis, salinblokai, traukes antgaliukai, atramines gumos, amortizatoriai, spidometras, tarpine po galva, o ta del servyzniku kaltes
Pilnas atsiliepimas...
Daugiau apie automobilį Honda Prelude
1992 - 1996
Vidutinis automobilio įvertinimas
Laurynas | 2009-05-28
Honda fanas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus ir greitas
Arkos
Automobilis veratas demesio. Jaunatviškas iskirtinio dizaino, net po 15 metu nuo gamybos pradzios neatrodo senas. Aisku automobilis tik dviems, bet esant reikalui galiam ir 4 sutalpinti. Vienintele sio automobilio beda yra galines arkos, sia problema daug kas bande isspresti ir tikrai yra budu kaip sustabdyti rudis. Varikliuku modifikaciju yra 3. Ir jie kaip lego konstruktorius viena detale nuo vieno, kita nuo kito ir gauname daugiau AG ir nm. Kuro sanaudos ivairios, Honda turi toki privaluma, kiek spaudi tiek ir ryja. Perkant automobili didziausia demesi sirkite kebulo buklei, t.y. ar masina nebuvo dauzta. Pakelkite gumas ir ziurekite ar kantas yra lygus, be pazeidimu. Varikli siems auto labai sunku uzdrozti, bet siulau paziureti ar niekur skysciai lasa. Savaime aisku arkos, jeigu jos sveikos patartina nupurksti antikorozine danga vidines puses (Ilgiau isliks sveikos) Gero vazinejimosi. www.hp4.lt visada rasit patarimu ir pagalbos jeigu kils bedu.
Pilnas atsiliepimas...
 
1...342343344345346347348...425

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt