Markės
306 iš 1633
Chevrolet Volt 2016 - dabar
Chevrolet Volt, 2016 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.00% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)Viso įvertinimų: 1
0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)7% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.6)0% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (5.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 1
2020-07-24
Svajonių elektromobilis
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Tylus, stilingas, netaršus, patvarus, patogus
Mažai vietos aukštam žmogui gale ir penktam keleiviui. Didelė, bet sekli bagažinė.
Mano modelis 2016 m. LT komplektacijos. Turiu 3 mėn. Kiekvienas važiavimas teikia malonumą. Mieste salone visiška tyla, mano standartams prabangiai atrodantis salonas iš gerų medžiagų, patogios sėdynės. Važiuoklė minkšta. Už vairo yra regeneracinė svirtis, su kuria stabdant dar labiau įkraunama baterija. Patogus lietimui jautrus ekranas su Android Auto ir Apple CarPlay funkcijom. Specialioj kišenėj net galima be laidų pakrauti palaikomą telefoną. Elektra nuvažiuoti galima nuo 75 iki 110 km. Yra nuvažiuojančių ir 120 km. Gyvenu bute, kraunu iš nemokamų lėto krovimo stotelių. Pilnai pakrauna per 4,5 val. Kasdien važinėjant mažesnius atstumus galima išvis nemokamai važinėti. Pats daugiau naudoju ilgesnėms kelionėms, tai benzino variklis neretai naudojamas. Su pulteliu galima nuotoliniu būdu pasišildyti automobilį prieš sėdant važiuoti. Šildomas vairas, sėdynės. Labai gera "Bose" audio sistema. Turbūt pats kiečiausias dalykas: automatinis parkavimas, kai vairą suka už tave, tu tik dirbi su stabdžiais. Rašymo metu vis dar nemokamas parkavimas didmiesčiuose, Palangoj, leidžiama važiuoti A juosta. Didžiausi minusai: gale aukštesniems žmonėms vietos ne per daugiausiai, viduriniam keleiviui kojoms vietos mažai, nes tą vietą užima išilgai einanti baterija ir buteliukų laikikliai, nėra greitojo krovimo. Premiere komplektacijos dar turi atstumo jutimo, linijos palaikymo sistemas. Nesunku pačiam pasikeisti alyvą, filtrus. Dalis gauti nėra labai sunku, Lietuvoje yra pasiūla. Nuvertėja lėtai, kadangi susidomėjimas elektromobiliais tik auga. Tikrinti automobilio istoriją, kad nebūtų šovusios pagalvės. Dauguma parkeliauja iš JAV aukcionų daugiau ar mažiau daužti, bet nereikia to bijoti.
Pilnas atsiliepimas...
 

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Chevrolet modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Mini    Spark  
  Maži    AveoAveo
    Spark
    Bolt
  Kompaktiniai    LacettiCruze  
   VoltVolt
  Vidutiniai    Epica MalibuMalibu
  Dideli    Caprice  
    Impala
  Kupė CamaroCamaro CamaroCamaro
  Mini krosoveriai     Trax
  Krosoveriai    Captiva  
   EquinoxEquinox
    Orlando
  Dideli krosoveriai    TraverseTraverse
  Visureigiai     TrailBlazer
  Dideli visureigiai     Suburban
    Tahoe
  Pikapai    AvalancheAvalanche  
    Colorado
  Dideli pikapai     SilveradoSilverado
  Vienatūriai    Orlando  
  Sportiniai CorvetteCorvetteCorvetteCorvetteCorvette
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt