Markės
519 iš 1912
Fiat Croma, 2005 - 2011
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.23% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)9% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.3)12% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)0% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)
Ar rekomenduojuTaip 88% Ne 12%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
2005 metais FIAT pristatė naują modelį su jau girdėtu pavadinimu. Automobilio dizainas buvo sukurtas Giugiaro, tuo tarpu važiuoklė sukurta bendraujant su GM kompanija. Naujoji Croma gaminama ant GM Epsilon platformos ir dalijasi savo komponentais su Opel Vectra ir Saab 9-3 modeliais. Kadangi FIAT neturi stipraus įvaizdžio kaip prabangesnių automobilių gamintojas, buvo pasirinkta kita įėjimo į šį rinkos segmentą strategija – Croma gaminamas tik su universalo kėbulu, yra aukštesnis už daugelį šios klasės atstovų, todėl pozicionuojamas kaip gana solidus, tačiau kartu labai praktiškas ir šeimos poreikiams pritaikytas automobilis. Croma gaminamas su septyniomis oro pagalvėmis, standartinėje įrangoje yra ir vairuotojo kelių apsaugai skirta oro pagalvė. Automobilis turi taip pat ABS, elektroninę stabdžių jėgos paskirstymo sistemą, o EuroNCAP saugumo testuose buvo įvertintas 5 žvaigždutėmis keleivio apsaugai.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Patalpino: Fiat fanas | 2013-09-15
Fiat Croma 2.4 JTD 20v 147kW automatas 2006 m.
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
Kainos ir kokybes geriausias santykis. Patogumas (puikiai tinka seimai su 2 ar 3 vaikais), saugus (5 zvaigzdutes), pigus eksplotuoti lyginant su kokurentais, pigios detales
Pigokos salono apdailos medziagos, didokos 2.4 JTD variklio kuro su automatine deze sanaudos (10l mieste noramliu rezimu vazinejant), guodzia tai kad tai 147kW (200AG)
Bendras automobilio aprašas
Taigi isigijom automobili Fiat Croma 2.4 JTD automata. Daugelis greiciausiai ziuri skeptiskai i toki automobili, o be reikalo, nes Fiat Croma, Opel Vectra C ir Saab 9-3 - identiki automaobiliai, t.y. stovi ant tos pacio platformos, varikliai tie patys, greiciu dezes ir elektronika (2.4 JTD motora turi tik Fiat, bet 1.9 JTD visiems tas pats), net ratlankiai eina opeliniai (5x100, 65). Pakaba - labai paprasta ir pigi, eksplotavimo kastais net nesulyginama su audi, vw, bmw ir daugeliu kitu tokiu metu atuomobiliu (kalbu is ilgametes automobiliu remonto patirties) Greiciu dezes - Aisin (made in japan, identiskas naudoja volvo, opel, saab, peugeot, renault, fiat, alfa romeo, lancia ir dar velniai zino kas, pasikonsultavus su meistru kuris automatus tvarko 18 metu, sake taip - dezes labai geros yra tos firmos, bet kaip ir visos turi kazkokia liga, siai dezei liga hidraulinis valdymo siurblys, kurie pakeiciami nenuemus dezes, darbo kaina 300lt, o siurbliai buna restauruoti arba nauji - jie siuncia restauruoti juos i olandija ir restauruoto kaina 2000lt, naujo - 2700lt, dar kartais buna pusliu bedos - tarskejimas, vibracija atsiranda, ja kad pakeisti reikia lupti deze lauk. Bet pasake tiesiai sviesiai - BMW GM dezes, audi/vw dezes kelia tikrai daugiau galvos skausmo nei Aisin. Tepalas keiciamas lengvai, eina jo 4,5-5l (tiek pasikeicia, siaip viduje ~8l), tepalo filtras stovi dezeje, tad jo pakeisti realiai nenuemus dezes neimanoma. Perkant masina su tokia deze testavimas butu toks - staigus i ibegejimas iki 150km/h (turi jungti begius vos vos juntamai, be smugiu) ir tada staigus stabdymas iki 0 - turi visi begiai palengva persijungineti atgal be jokiu sutrukciojimu, taip pat su "manual" funkcija jungi begiu palengva i virsu ir staiga stabdai, bet lauki kol deze pati juo atgal permes, dazniausiai buna tai kad griztant atgal buna jau smugiai kazkokie, tai reiskia to hidraulinio valdymo bloko pabaiga. Siaip jei masinos rida 300 000km reali nereiketu labai bijoti - dezes laiko ilgiau tokios. Elektronika - kol kas jokiu bedu ir siaip negirdejau kad ja skustusi. Salonas - labai erdvus, funkcionalus ir patogus, ganetinai nebloga garso izoliacija lyginant, kad tai fiat, taip ganetinai mikstai vaizuoja. Musu variantas su autopilotu, automatine 6 pavaru deze, navigacija (didelis ekranas su labai daug visokiu privalumu ir valdymu (pvz. nustatyti galima greicio limita, kad automatiskai rakintusi dureles ir t.t.)), uzuolaidelemis ant soniniu langu, 8 saugos pagalves, plius apdaila kaip pasakyciau facelift, nors tai nenaujesnis modelis (ant sonu blizguciai, groteles grazesnes) ir spalva isskirtine melyna. Bet prie viso sito galima pasakyti, kad apdailos salono medziagos - nera aukstos kokybes, nemazai pigaus, plono plastiko, lengvai luztantys langu atidarymo mygtukai ir vidines duru rankeneles, bet tai atleidziama atsizvelgiant i kaina ir pagrindinius mazgus. Saugumas sio Fiat'o - 5 zvaigzdutes, t.y. maksimumas.
Variklis
JTD varikliai - niekada nebuvo problematiski, buna pasitaiko bedu tokiu kaip ir visiems - purktukai (vnt. kaina deveto 100-150lt), oro srauto matuokles, DPF kietuju daleliu filtras, EGR, bet pasakykite kuriam automobiliui siuolaikiniam to nebuna?), 1.9 JTd varikliai turi 110kW, 2.4 JTd 147kW, dirzeliu pakeitimo kaina - 1000lt (tiek 1.9 tiek 2.4, geros kokybes detalemis (2 dirzai, vandens pompa, 2 atraminiai guoliai, vienas paprastas itempejas, kitas hidraulinis su spyruokle)).
Eksploatacijos kaštai, nuvertėjimas
Kastai nedideli, palyginus su kitu tokiu metu (2006), tokios pat klases automobiliu (devetu purkstuku kainos 100-150lt, vairo kolonele 200-250lt), nuvertejimas - manau siai dienai (2013-09-15) jos jau ganetinai mazas, nes jos jau nuvertejusios ir dabar gali tik palengva dar labiau nuverteti.
Patarimai perkančiajam
Perkant butinai nuodugniai tikrinti, butinai tikrinti profesionaliai su kompiuteriu (purkstukai, visa common rail sistema, DPF filtras, REAI RIDA (ja mato net neprofesionalas), EGR voztuva, oro srauta, turbina, saugo pagalviu sistema, jei automatas - taipogi ir ja, taipogi atlikti tokia automato patikra kaip aprasiau masinos aprasyme, jei turite laiko nufotografuojate masinos dokumentus ir susisiekiate su Fiat centru kaune, jiems persiunciate dokumentu nuotrauka, parasote VIN koda ir pervede ju prasoma suma (~20lt), gausite ataskaita apie visus aptarnavimus uzsienyje (kol jinai buvo oficialiuose servisuose aptarnaujama) ir svarbiausiai nesivadovaukite stereotipais - tai ne 1990 ar 1995 metai :)
Įvertink šį atsiliepimą (viso 63)
Fiat modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini PandaPandaPanda
CinquecentoSeicento500500
  Maži PuntoPuntoPunto  
  Grande Punto  
  Kompaktiniai TipoBravoStiloBravo  
TipoMarea LineaTipo
 Brava   
  Vidutiniai   Croma  
  Kupė Coupe   
  Roadsteriai  Barchetta  124 Spider 
  Mini krosoveriai    500X
    600
  Krosoveriai   Sedici  
   Freemont  
  Pikapai    Fullback 
  Mini vienatūriai   Idea500L 
  Vienatūriai  MultiplaMultipla  
  Dideli vienatūriai   Ulysse  
  Daugiatiksliai   DobloDobloDobloDoblo
  Fiorino 
  Komerciniai DucatoDucatoDucato
  Scudo  Scudo
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt