Markės
826 iš 1765
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
Regera buvo sukurtas kaip praktiškesnė ir prabangesnė alternatyva spartietiškiems Koenigsegg Agera ir One: 1 modeliams. Koenigsegg teigia, kad Regera bus pats galingiausias ir greičiausias serijinės gamybos automobilis pasaulyje. Šis galiūnas su viduryje įmontuotu varikliu lengvai galėtų varžytis "LMP1" klasėje 24 valandų Le Mano varžybose. Be to tai bus pirmas kartas kai Koenigsegg vienu metu gamins du modelius. Žodis "Regera" švediškai reiškia "valdyti" ir tai kogero pasako viską. Naujasis kelių ir trasų “valdovas” sunkiai suvokiamą 1822 AG galią ir 2000 Nm sukimo momentą. Nors kompanija vengia šį automobilį vadinti hibridu, tačiau Regera išties toks ir yra – jis turi tradicinį 5,0 litro "V8" dviejų turbinų variklį, taip pat tris elektros variklius. Du iš jų sumontuoti prie galinių ratų ir vienas ant alkūninio veleno. Skirtumas nuo kitų hibridinių automobilių yra tas, kad nėra jokios realios pavarų dėžės, tik hidraulinė jungtimi su diferencialu jungiančiu variklį su galiniais ratais. Ši sistema vadinama "Koenigsegg Direct Drive" (KDD) ir kompanija teigia, kad ji yra geresnė nei bet kuri kita hibridinė sistema sukurta iki šiol. Tad šis automobilis ne be reikalo laikomas vienu brangiausiu automobilių pasaulyje, kurio kaina siekia apie 2 milijonu JAV dolerių.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Regera
Kėbulo tipas Kabrioletas
Durų skaičius 2
Sėdimų vietų skaičius 2
Bagažinės talpa, l 150
VARIKLIS
Degalai Benzinas (dujų iranga?)
Kuro sistema -
Variklio tipas V8 Turbo
Baterijos talpa, kWh -
Rida su vienu įkrovimu, km -
Variklio pozicija -
Darbinis tūris, cm3 5065
Cilindrai/vožtuvai 8/32
Galia, AG/KW/aps.per min. 1115/831/7800
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 1280/4100
Kitas variklis Elektros
Kito variklio galia AG/KW 707/527
Kito variklio maks. Nm 820
Bendra galia, AG/KW/aps. per min. 1822/1359/7800
Bendras maks. suk. mom., Nm/aps. per min. 2100/4100
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 2.7
Maksimalus greitis, km/h -
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Galiniai
Vairo stiprintuvas -
Pavarų dėžė -
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4560
Plotis, mm 2050
Aukštis, mm 1110
Svoris/Max svoris, kg 1628
Atstumas tarp ašių, mm 2662
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba -
Galinė pakaba -
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 275/35 – 19” (Y)
Galinės padangos 345/30 – 20” (Y)
DEGALŲ SĄNAUDOS (skaičiuoti dujų įrangai)
Mieste, l/100km -
Užmiestyje, l/100km -
Vidutinės, l/100km -
CO2 emisija, g/km -
Degalų bako talpa, l 82
Autoterminų paaiškinimai...
Koenigsegg modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
01234567890123456789012345678901
  GT klasės 2+2    Gemera
  Supercar   CCX  
  Agera Jesko
   One:1  
   Regera
  01234567890123456789012345678901
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt