Markės
940 iš 1920
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Geras pravažumas bekelėje
  • Puikus dizainas
TRŪKUMAI
  • Nedaug pakitęs dizainas
  • Brangus
  • Neekonomiški varikliai
"Šis modelis turi dar ir labai įdomią „Ground view“ technologiją, kurios pagalba vairuotojas galės pažvelgti kiaurai variklio skyrių"
Pirmos kartos Land Rover Evoque buvo tikras “hitas”. Nors ir ne pirmasis tokios klasės automobilis, tačiau kogero pirmas šio žanro automobilis - prabangus nedidukas krosoveris tapęs tikra stiliaus ikona. Po jo sekė eilė didesniųjų Land Rover modelių, kurių dizainas atkartojo sėkmingojo Evoque stilių. Taigi nenuostabu, kad ir antros kartos Evoque pasikeitė nedaug - itin nuožulni stogo linija, aptaki priekinė dalis, trumpa galinė iškyša, maži šoniniai langai ir iššokančios durelių rankenos kaip kad ir stilingajame Velar modelyje. Tai išties gražus miesto visureigis, tačiau šįsyk jis turi daugybę ne mažiau stilingų konkurentų tokių kaip Audi Q3, BMW X2, Infiniti QX50 ar Volvo XC40. Mes visi žinome, kad net ir "parketiniai" Land Rover visureigiai geba važiuoti bekele, bristi per vandens brastas ir įveikti stačias įkalnes. O šis modelis turi dar ir labai įdomią „Ground view“ technologiją, kurios pagalba vairuotojas galės pažvelgti kiaurai variklio skyrių. Apačioje variklio skyriaus yra įmontuota plataus objektyvo kamera, kuri filmuoja kas dedasi po automobiliu, o kompiuteris gautą vaizdą sumodeliuoja su automobilio ratais, automobilio matmenimis ir pateikia pagrindiniame informacinės sistemos ekrane. Ši sistema puikiai pravers važiuojant per akmenis, bandant apvažiuoti gilias duobes ar net parkuojant automobilį šalia bortelių ir taip apsaugant ratlankius nuo apibraižymų. Interjeras kaip ir tikėjomės yra nukopijuotas nuo nepaprastai stilingo ir išgirto Velar modelio. Minimalistinis Evoque interjeras turi tris LCD ekranus, o centrinėje konsolėje išskyrus du rotacinius valdiklius ekranuose nėra jokių fizinių mygtukų. Tai suteikia interjerui “skandinaviško” minimalizmo pabrėžiančio formų paprastumą ir tobulumą. Be to Evoque pirmą kartą yra gaminamas ir su projekciniu ekranu. Salono apdailai siūlomas didesnis medžiagų pasirinkimas, įskaitant „Windsor“ stiliaus odą, aukščiausios kokybės „Kvadrat“ vilnos mišinius, zomšą ir net eukalipto pluošto tekstilę. Žodžiu, visiems jūsų skoniams ir visiems jūsų gyvenimo būdo poreikiams!
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
"Ground view" technologija:



2018-11-30 technologijos.lt

Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai per variklio skyrių, bet kam?

Naujasis „Range Rover Evoque“ leidžia vairuotojui pažvelgti kiaurai per variklio skyrių, bet kam?
Kai 2008 metais pasirodė „Land Rover LRX“ koncepcinis automobilis, mažai kas tikėjo, kad toks stulbinantis dizainas pasieks gatves. Tačiau gamintojas užsispyrusiai tvirtino, kad pasieks ir bus nedaug pasikeitęs nuo pradinės koncepcijos. Taip 2011 metais nuo konvejerių ėmė riedėti „Range Rover Evoque“, kurie įnešė gyvybės į labai jau nuobodžią krosoverių rinką. Pasirodo ir miestietės mamos gali važinėti stilingai, saugiai, prabangiai ir praktiškai.
 
Dabar pasirodė naujasis „Range Rover Evoque“. Apie jo dizainą parašys kiti - užtenka pasakyti, kad pasirinktas evoliucijos kelias ir naujasis visureigis yra toks pat mielas akiai kaip ir senasis. Jei tokia filosofija tinka „Audi“, tai kodėl neturėtų tikti britams? Juk senojo „Range Rover Evoque“ populiarumas nekrito metų metus.

 
Visgi, kupė bruožų turintis ir iš principo parketinis „Range Rover Evoque“ yra kitoks nei konkurentai. „Range Rover“ didžiuojasi savo istorija ir bekelėje labai pajėgiais automobiliais. Todėl „Range Rover Evoque“, kurio savininkai tikrai negalvoja apie purvinus miško takus, turi labai keistą technologiją - vairuotojas galės pažvelgti kiaurai variklio skyrių. Bet kam? Ir kaip?
 
Na, į pastarąjį klausimą atsakyti yra ne taip jau sunku. Kažkur po bamperiu slepiasi plataus objektyvo kamera. Gamintojas teigia, kad ji yra gerai apsaugota ir vandens tikrai nebijo. Likusį darbą atlieka kompiuteris, kuris gautą vaizdą sumodeliuoja su automobilio ratais ir automobilio dimensijomis. Šis vaizdas rodomas pagrindiniame informacinės sistemos ekrane.
 
Tačiau kam to gali prireikti? Pavyzdžiui, įsivaizduokite situaciją, kai su savo visureigiu (šiu žo atveju, „Range Rover Evoque“) kopiate į labai stačią įkalnę, už kurios - staigi nuokalnė. Tokiais atvejais matomumas yra itin prastas, o juk ten gali būti akmuo, staigus posūkis ar kokia kita kliūtis. Tuomet automobilio padėtis yra labai svarbi.
 
Gamintojas teigia, kad ši kamera pravers ir kitose situacijose. Pavyzdžiui, važiuojant per akmenis, bandant apvažiuoti gilias duobes ar net parkuojant automobilį taro linijų. Kita vertus, ši funkcija yra neįprasta - sunku prognozuoti, ar kiti gamintojai bandys pasiūlyti kažką panašaus.

 
„Range Rover Evoque“ gali įveikti šiokią tokią bekelę. 
©Gamintojo nuotrauka.

Jei galvojate, kad „ClearSight Ground View“ jums jau yra kažkur matyta, nepagalvokite, kad patiriate Déjà vu. „Land Rover“ ties šia idėja dirba nuo 2014 metų, kuomet pristatė pirmąjį šios technologijos prototipą. Tiesa, tuomet vaizdas atsirasdavo tiesiai priešais vairuotojo akis ant priekinio stiklo.



technologijos.lt
Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt