Markės
951 iš 1940
Land Rover Range Rover (L405) 2012 - 2021
Land Rover Range Rover, (L405) 2012 - 2021
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas5.018% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 1
14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)19% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)1% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Kokybiškas interjeras
  • Puikus pravažumas bekelėje
  • Didelis
TRŪKUMAI
  • Didelis
  • Itin brangus išlaikyti
  • Neekonomiškas
"Pastaruoju metu Land Rover kompanija kuria tikrai puikaus dizaino automobilius ir Range Rover ne išimtis"
Land Rover kompanija ketina plačiai užsimoti su naujuoju Range Rover modeliu įvardindama konkurentais tokias markes kaip Bentley ar Rolls-Royce. Savo interjero kokybe, komfortu ir rafinuotumu šis modelis išties prilygsta geriausiems Audi, BMW ar Mercedes-Benz modeliams. Pastaruoju metu Land Rover kompanija kuria tikrai puikaus dizaino automobilius ir Range Rover ne išimtis. Visureigio proporcijos, stambios dizaino detalės dvelkia gerai pažįstamu „kieto“ autmobilio stiliumi, plius visa tai „pagardinta“ Evoque modelyje matytomis subtilesnėmis detalėmis – tokiomis kaip stilingi priekiniai ir galiniai žibintai bei priekinės radiatoriaus grotelės. Viduje Range Rover vėl stebina itin kokybišku interjeru bei puikiu dizainu, kuris yra beveik identiškas tam pačiam Evoque modeliui. Range Rover tapo ilgesnis ir platesnis, tačiau kiek žemesnis, o dėka kėbulo gamyboje naudojamo aliuminio ir visais 400 kg lengvesnis. Naujasis 3.0 litrų TDV6 dyzelinis variklis savo galia ne daug nusileidžia senajam 4.4 litro V8 varikliui, tačiau kam neužteks 600 Nm sukimo momento, gali pasirinkti V8 SDV8 variklį su 344 AG galia, 700 Nm sukimo momentu arba 5.0 benzininį variklį su turbokompresoriumi išvystantį 510 AG galią ir 625 Nm sukimo momentą. Kas truputį nuvilia – tai maža erdvė ant galinių sėdynių sėdintiems keleiviams, vidutinio dydžio bagažinė, vis dar prasta benzininių variklių ekonomija (ko gi norėti iš 5.0 litrų variklio), na ir patikimumo klausimas į kurį galės atsakyti tik laikas.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Tokiu Land Rover važinėjasi ir karališkos šeimos nariai:


bei futbolo žvaigždė Wayne Rooney:


bei pop žvaigždė Christina Aguilera:


Tokį automobilį vairuoja ir žavioji Charlize Theron:


Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
2018-10-26
Range Rover 4,4 dyzeliokas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Geras pravažumas, Patogus, galingas
Brangi eksploatacija
Perkant didelį, sunkų ir galingą automobilį visada yra labai didelė atsakomybė tiek vairuotojui, tiek visiems aplinkiniams. Tokias mašinas reikia rinktis neskubant, atidžiai ir rūpestingai. Ir, žinoma, jūs turite turėti didžiulį norą kasmet išleisti milžiniškas pinigų sumas, kad pašertumėte šį monstrą ant ratų. Pirkau šią mašiną 2012 m., biturbo dyzelis 4,4 ltr, po kapotu 313 arklių , 8 bėgių automatinė dėže. Dėl puikiai suderintų, galingo dyzelinio variklio ir automatinės greičių dėžės, bėgių perjungimus beveik neįmanoma pajusti. Greičių dėžė lyg ir bando kuo anksčiau perjungti bėgį, tačiau galingas dyzelinis variklis padaro viską, kad vairuotojui nesijaustų bėgių perjungimas. O aštuonių bėgių dėžė padeda taupyti degalus, neleidžia tachometro rodyklei pakilti virš dviejų tūkstančių apsukų. Minusas, kuris yra visuose automobiliuose su automatu, yra nedidelė pauzė, bandant staigiai paspausti gazą, prie to galima priprasti. Maloniai nustebino degalų sąnaudos, važiuojant agresyviu stiliumi - 12-14 litrų, įskaitant tai, kad čia ir stovint kamščiuose. Normaliai, ramiai važiuojant 11 litrų. Renge Rover'io pakaba yra labai patogi. Man nepatinka tai, kad nėra galimybės perjungti tarp pakabos standumo režimų ir automatiškai nenusileidžia, kai automobilis yra parkingo rėžime. Stabdžiai yra patikimi, stabdo labai efektyviai. Neperteikiamai geri pojūčiai, stabdant automobilį, priklausantį padidinto svorio automobilių kategorijai. Vairas yra sakyčiau kiek per mažai jautrus, jis neleidžia visiškai jausti mašinos ir sukelia nerealumo jausmą. Ant trasos, kai greitis didesnis nei 100, jis tampa šiek tiek sunkesnis, bet nelabai stipriai. Nelygumai, akmenys, gulintys policininkai, beveik nesijaučia. Už vairo jaučiamas malonus atsipalaidavimo ir komforto pojūtis. Įvažiavus staigiu kampu į posūkį šiek tiek girdimas kažkoks trakštelėjimas, bet po kurio laiko pripratau ir dabar laikau tai kaip normalų dalyką. Salone jaučiuosi kaip verslo klasės automobilyje. Sėdynės yra pilnai elektrinės (kilnojasi slankiojasi ir visą kitą), yra šildymas ir vėdinimas. Sėdynių nugarėlėse - sumontuoti ekranai. Sėdynes galima nustatyti į bet kokią padėtį, t.y. yra tiek nustatymų, kad galima pritaikyti bet kokiam kūnui. Garso kokybė yra gera, nors aš ne klausau nieko kito, išskyrus radiją. Garso izoliacijos lygis pakankamas. Eksploatacijos kaštai yra tikrai nemaži. Detalės ir pats remontas yra brangūs. O ir genda gana dažnai, na bet aš ir nesaugau jos. Gerai, kad kuro sąnaudos yra sąlyginai nedidelės. Išvada: automobilis turi unikalų charakterį, jis pritraukia kitų dėmesį ir žvilgsnius, kyla noras jį tik mylėti ir gerbti.
Pilnas atsiliepimas...
 
Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt