Markės
945 iš 1918
Land Rover Range Rover, (L460) 2022 - dabar
51Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.08% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)Viso įvertinimų: 1
5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)27% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.6)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.8)13% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)25% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Visų ratų vairavimo funkcija
  • Itin kokybiškas interjeras
  • Hibridinės versijos
TRŪKUMAI
  • Itin didelis automobilis
  • Stilistiškai labai panašus į pirmtaką
  • Aukšta kaina
"Visų ratų vairavimo funkcija ženkliai pagerino didelio automobilio manevringumą, dabar ši sistema padeda Range Rover apsisukti vos 10,95 metro spinduliu – tokiu pačiu kokiu sukasi daugelis šeimos hečbekų"
Viena svarbiausių šios kartos Range Rover ypatybių yra ta, kad jis gaminamas ant naujos MLA-Flex platformos, kuri pritaikyta tiek vidaus degimo varikliams, tiek iš tinklo įkraunamiems hibridams, tiek visiškai elektriniams modeliams. Tai reiškia, kad naujieji Range Rover dabar gaminami su efektyviais daliniais hibridiniais jėgos agregatais, taip pat galima rinktis iš tinklo įkraunamas hibridines versijas ir keturių, penkių ar net septynių sėdimųjų vietų konfigūracijas bei standartinę ar prailgintą ratų bazę. Visiškai elektrinis Range Rover yra pirmasis toks Land Rover gamoje. Pažvelgus į išorę matyti, kad Land Rover savo flagmano dizainui parinko evoliucijos kelią. Į akis krenta nebent nepaprastai glotnios automobilio kėbulo formos ir tai pabrėžiančios paslėptos durų rankenėlės. Standartinės važiuoklės bazės Range Rover modelis yra šiek tiek ilgesnis nei ankstesnis modelis – 5052 mm nuo priekio iki galo, o ilgos bazės versija prideda dar 200 mm. Bendras plotis (įskaitant veidrodėlius) yra 2209 mm, o aukštis siekia net 1870 mm. Penkių vietų standartinės ratų bazės modelio bagažo talpa yra 725 litrai, o ilgos ratų bazės septynių vietų versija suteikia daug lankstumo, todėl bagažo talpa gali siekti net 2601 litro kuomet antros ir trečios eilių sėdynės yra sulankstytos. Visiškai elektrinis Range Rover turėtų pasirodyti 2024 metais, nors jau pristatymo metu modelių asortimente yra daug elektrifikuotų variklių: 3,0 L šešių cilindrų D300 ir D350 dyzelinės versijos kartu su P400 benzininiu turi 48 voltų “mild” hibridines technologijos. P440e ir P510e PHEV gali nuvažiuoti iki 110 km tik elektrine pavara. 4,4 L V8 benzininis agregatas P530 modelyje veikia be jokios hibridinės pagalbos, tačiau išvysto 523 AG galią ir puikiai skamba. Dėl ypač tvirto plieno naudojimo kritinėse vietose (pavyzdžiui sutvirtinant kėbulą aplink priekinių durų angas) ir naujoviškų liejimo technologijų, naujasis Range Rover yra net 50 proc. standesnis nei pirmtakas net ir tuo atveju jei jame sumontuotas panoraminis stoglangis. Visų ratų vairavimo funkcija ženkliai pagerino didelio automobilio manevringumą, ypač važiuojant lėtesniu greičiu. Dabar ši sistema padeda Range Rover apsisukti vos 10,95 metro spinduliu – tokiu pačiu kokiu sukasi daugelis šeimos hečbekų. Ekstremalesnio vairavimo mėgėjai džiaugsis išgirdę, kad jų prabangus visureigis aprūpintas „Land Rover Terrain Response“ technologija – sistema, kuri pritaiko automobilio važiavimo savybes prie bet kokių vairavimo sąlygų. Plieninė pertvara automobilio priekyje sukuria savotišką dvigubo stiklo efektą – triukšmas ir žemųjų dažnių vibracijos, kurias sukelia kontaktas su kelio paviršiumi, automobilio salone jaučiamos ir girdimos 24 proc. mažiau nei ankstesnės kartos modelyje. Aktyvi triukšmo slopinimo sistema fiksuoja ratų keliamas vibracijas, padangų ir variklio triukšmą ir per 35 garsiakalbių garso sistemą skleidžia triukšmą slopinantį signalą. Visa tai dėl galvų atlošuose sumontuotų 60 mm skersmens garsiakalbių, leidžiančių sukurti kiekvienam Range Rover keleiviui asmenines tylos zonas. Išlenktas, elegantiško dizaino, 13,1 colio skersmens ekranas puikiai dera prie salono interjero. Naujajame Range Rover nuotolinis parkavimo asistentas patogumą kilsteli į naują lygį. Jis leidžia dideliam visureigiui įvažiuoti į stovėjimo vietą ir išvažiuoti iš jos tuo metu, kai vairuotojas veiksmą stebi išlipęs iš automobilio. Kuomet artėja automobilio raktelį turintis žmogus, Range Rover durys atsirakina ir automatiškai išslenka rankenos. Išlipęs iš automobilio vairuotojas gali paprasčiausiai nueiti – durų rankenos vėl bus įtraukiamos, o automobilis užrakinamas. Ultragarso jutikliai sumontuoti kiekvienose duryse, aptinka kliūtis ir nustato, kaip plačiai galima atverti duris. Įlipus į vidų, automobilio vairuotojo duris galima uždaryti paprasčiausiai nuspaudus stabdžių pedalą. Be to, durys gali būti valdomos naudojant centrinį jutiklinį ekraną arba papildomai prie rankenų įtaisytus jungiklius.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
Filtruoti atsiliepimus:
         
Atsiliepimų: 1
RR | 2023-07-21
Range Rover Vogue 4.4d su 340 AG
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Salono kokybė, garso izoliacija, visapusiškas komfortas, tikras visureigis, valdymas pagirtinas, dinamika puiki, interjero dizainas geriausias tarp visų konkurentų
Kaina, silpni stabdžiai
Pirktas naujas 2019 metais, rida 55 tūkstančių. Privalumai: išvaizda pribloškianti, stilinga ypač juodos spalvos ir su 22 colių ratlankiais. Salonas geresnis nei bet kurio iš konkurentų. Na, išskyrus Bentley Bentyaga ir Rolls-Rolls Cullinan. Salono oda itin gerai išdirbta, labai švelni. Interjero dizainas yra puikus dviejų spalvos tonų. Priekinės sėdynės yra labai patogios - kaip fotelis namie. Masažo funkcija veikia gerai. Multimedija tapo akivaizdžiai geresnė nei iki faceliftinio modelio. Pakaba minkšta, esant dideliam greičiui aktyvūs amortizatoriai susipaudžia, automobilis pažemėja ir tampa stabilesnis, posūkius praeina be didesnio pasvyrimo, tikrai stabiliai kaip tokios masės automobiliui. Tik važiuojant per smulkius nelygumus pakaba veikia kietokai ir jaučiasi pakabos drebėjimas. Garso aparatūra gera, automobilis viso turi 29 garsiakalbius! LED priekiniai žibintai šviečia gerai. Variklis. 4,4 dyzelinis 340 AG galia, nuo 0-100 km/h startuoja per 7,0 sekundes. Pats keletą kartų pasitestavau, panašu taip ir yra. Nuo 100 iki 200 km/h per 23 sekundes. Maksimalus greitis 227 km/h. Patikrinta. Dėl 2700 kg svorio ir galios dinamika yra gana gera. Įdomu tai, kad variklio traukos pojūtis iki 100 ir iki 200 km/h yra toks pats. Variklis neišsikvėpia važiuojant dideliu greičiu, visada traukia labai tolygiai. Pravažumas geras. Patikimumas? Daug kas pažymi Range Rover prastą kokybę, bet aš be didelių gedimų nuvažiavau 55 tūkstančius. Iš minusų: reagavimas į gazo pedalą per lėtas. Tai ypač erzina, kai judate kamščiuose. Stabdžiai šiaip sau. Bandžiau staigiai stabdyti važiuojant 200 km/h, lėtėja gana silpnai. Toks įspūdis, taip suderinta specialiai, nes patys stabdžiai dideli – 6 stūmoklių Brembo 380 mm diametro. Jie tikrai gali stabdyti efektyviau.
Pilnas atsiliepimas...
 
Land Rover modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini krosoveriai    EvoqueEvoque
  Krosoveriai  FreelanderFreelander  
   Discovery SportDiscovery Sport
  Dideli krosoveriai    Range Rover Velar
    Range Rover Sport
  Visureigiai Defender Defender
DiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscoveryDiscovery
  Range Rover SportRange Rover Sport 
  Dideli visureigiai   Range RoverRange RoverRange Rover
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt