Naujasis MINI pasitinka mus su klaiskiniu MINI stiliaus dizainu – tokia pati priekinė dalis su dideliais apvaliais žibintais, kurie dabar siūlomi su trimis skirtingais LED išdėstymais, vizualiai paslėpti viduriniai ir galiniai statramsčiai, ilga ratų bazė, dideli ratai, trumpos iškyšos ir variklio dangtis bei skirtingos spalvos stogas. Dizainas akivaizdu evoliucinis, tačiau galima pastebėti vieną tendenciją – naujojo MINI dizainas tapo daug estetiškesnis ir švaresnis. Buvo pašalintos oro paėmimo grotelės ir chromo apvadai, kurie buvo itin gausiai naudojami ankstesniuose modeliuose, taip pat nebeliko plastikinių ratų arkų apvadų. Gale matome kiek daugiau pakeitimų – įdomios trikampės formos žibintai su Jungtinės Karalystės vėliavos fragmentu. Juos jungia juostelė ant bagažinės dangčio, kurioje rodoma pasisveikinimo ir atsisveikinimo animacija. Naujasis MINI yra gaminamas su elektrinėmis ir benzininėmis jėgainėmis. Tiesa elektromobilį galima įsigyti tik su trijų durų versija, tuo tarpu kai benzininės versijos galimos ir su trijų ir su penkerių durų versijomis. Nors benzininės versijos matmenys yra tokie patys kaip elektrinių, tačiau pati platforma yra skirtinga. Elektrinės versijos yra dvi: “Cooper Electric E” ir sportiškas “Cooper Electric SE”. “Mini Cooper E“turi 40,7 kWh bateriją, jo ratus suka 135 kW/184 AG galią išvystantis elektros variklis, o „Cooper SE“ versija turi didesnę baterijos talpą 54,2 kWh ir 160 kW/218 AG galios variklį. Pirmasis modelis nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėja per 7,3 sekundės ir viena įkrova gali įveikti iki 305 km atstumą (pagal WLTP standartą). Tuo tarpu antrasis 100 km/h greitį išvysto per 6,7 sekundės, o viena įkrova leidžia nukeliauti 402 kilometrus. Abu modeliai gali būti įkraunami atitinkamai 75 ir 95 kW galia, o tai reiškia, kad nuo 10 iki 80 procentų įkrovimas trunka 30 minučių. Automobilio ilgis palyginti su pirmtaku išliko labai panašus, tačiau plotis padidėjo. Dėl to viduje atsirado daugiau vietos, tačiau galinės sėdynės vis dar yra ankštos. Bagažinės tūris dabar yra 200 litrų, o nulenkus galines sėdynes, padidėja iki 800 litrų. Interjere buvo atliktas dizaino atnaujinimas iš esmės. Smagu, kad kaip ir kiekvieno MINI modelio nuo pat prekės ženklo atgimimo 2001 metais, taip ir šio automobilio salono centre yra apvalus ekranas suteikiantis vintažinį pojūtį. Šįkart OLED ekranas yra net 9,4 colio skersmens, kuris atrodo išties puikiai nes yra itin plonas. MINI veikia nauja OS9 operacinė sistema sukurta „Android“ programinės įrangos pagrindu. Per šį ekraną valdomi įvairūs pramogų ir turinio parametrai. Naujieji savininkai galės pasirinkti vieną iš septynių „Mini Experience” režimų, kurie leidžia individualizuoti aplinką panaudojant įvairius atspalvius ekrane, taip pat šviesos projekcijas projektuojamas už apvalaus ekrano ant priekinės panelės ir bei salono apšvietime. Šie režimai pavadinti Core, Green, Go-Kart, Personal, Vibrant, Timeless ir Balance. Pavyzdžiui „Timeless“ režimas centriniame ekrane atvaizduos klasikinio „Mini“ rodmenis, o „Personal“ leidžia vartotojui įkelti savo fono nuotrauką, o sistema atsirinkusi pagrindinę nuotraukos spalvą ją panaudos ne tik ekrane, bet ir salono apšvietime. Kita naujovė MINI salone – bėgių perjungimo svirtis perkelta į centrinės konsolės vidurinę dalį. Čia kartu su dar keturiais jungikliais leidžia patogiai valdyti svarbiausias automobilio funkcijas, o atsilaisvinusią zoną dizaineriai išnaudojo patogiam daiktų pasidėjimui. Deja, klimato sistemos patogiai valdyti nepavyks – ji išvedama ir valdoma minėtame ekrane. Ir galiausiai, nesunku pastebėti gausiai naudojamas dvispalves tekstilines medžiagas prietaisų skydelio ir durelių paviršiams. Taip tai atrodo itin stilingai, tiesiog puikiai, pagaliau MINI interjeras atitinka automobilio kainą! Tiesa, bus labai įdomu pamatyti kiek toks salonas bus patvarus ir tvarus, nes juk po dviejų metų automobilis nekeliaus į perdirbimą.