Egidijus | 2024-01-17 |
Honda Accord 2009m 2.4 AT
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Aprasyta zemiau
-Aprasyta zemiau
|
Sveiki, automobili turejau 6 metus, pirkau su 160k km, pardaviau su 280k km.
VARIKLIS - stock realus matavimai 8.5sec iki 100km, nieko ispudingo, bet daug kam pakanka. 2.4 problemos - ant salto starto kelios sekundes trunkantis garsas, varikliui nekenkia, ipilti tirstesne alyva ir garsas dings pvz 10w40 arba keisti detale, bet garsas sugrys. Ismetimo velenelis dazniausiai pajuodoja iki 200k km, prie 300-400k km daznai reikia ji keisti. Variklis alyvos nevalgo jei ramei vaziuosite su tvarkingu motoru, kitais atvejais 2 litrus ar daugiau i 10k km. Voztuvus reguliuoti, jei dujos dazniau. Alyva keist kas 10k km, jei tik mieste kas 7k km ar dazniau. Benzino Vilniuje 12-14 litru, taupant 10-12 litru. Patikimiausias ir problemu nekeliantis varilklis 2.0, bet jis netraukia, su 2.2 neteko susidurti.
AT 5 begiu, dirba letokai, svelniai, patikima, keist AT alyva butina reguliariai. Megstamties palakstyti labiau tiks mechanika.
REFLASH - pakeliamas rev limitas, paankstinamas vtec, pasalinamas pedalo lagas, pakeliama laisva eiga, AT perprogramavimas. Rezultas + 15-20hp auto palieka gyvesne, astresne ir greitesne.
VAZIUOKLE gan patikima, originalios dalys brangios, vidine granata 300eur (pirkau nes vibracija spaudziant tarp 100-130km/h), neoroginalios daug pigesnes ir tarnaus trumpiau. I metus karta reik pravalyti suportus. Deformuojasi stabdzu diskai, problema issprendzia grezioti diskai. Vaziuokle standi ir kieta, bet priklauso prie kokio automobilio priprate, po A6 bus kieta, po civic Type R bus minksta. Ziema R17, vasara R19, priputus padangas maziau nei rekomenduoja gamintojas vaziuoja minskciau, su R19 vaziuoja maloniau. Daznam nusesta galas, man taip neatsitiko.
ELEKTRONIKA patikima, problemu neturejau. Muzika premium sound system groja neblogai. Salonas dirbtine oda, plysta prie didesnes ridos. Apdailos kokybiskos, niekas netraska. Salone vietos gale mazai, garso izoliacija nebloga, geresne nei 7 kartos, vaziuojant greitkeliu 130km/h lengvai susikalbesite.
KEBULAS - nerudyja kaip 7 kartos jei kebulas nepazeistas. Ruko zibintai skilineja. Priekinio stiklo moldingai atlimpa.
VAZIAVIMAS - pries tai tureti automobiliai Audi A4, A6 ir 7 Accord'as 2.0 mechanika. 8 Accord'as sunkesnis, prabangesnis ir patogesnis uz 7 Accord'a, atrodo kad vairuoji didesni automobili, nei jis yra is tikruju. 8 Accord'as vaziuoja labiau kaip mazesne Legend'a, o 7'as kaip didesnis civikas. 8 Accord'e nebera "skarbonkes" jausmo. Dabar vairuoju Audi A6 2019m, ir kartais pasiilgstu 8 Accord'o, bet 7 jau senai pamirsau.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Remigijus | 2022-05-30 |
2.0 L 200 AG benzinas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
greitas, patikimas, ekonomiškas
žema prošvaisa, maža bagažinė, mažai vietos galiniams keleiviams - suaugusiems
|
Sveiki, pirmą kartą rašau atsiliepimą, todėl prašau nevertinti griežtai :D Mašiną nusipirkau iš perekupo - 2008 m gamybos, maksimalios komplektacijos. Šiuo metu taip pat turiu Mazda CX-7. Iki šių automobilių buvo Toyota Avensis ir Ford Focus. Iškarto pasakysiu, kad nesu mechanikas ir nieko nesuprantu apie automobilio remontą, tiesiog vairuoju automobilį. Šiuo metu pravažiavau jau 100 000 km - per šį laiką praktiškai nieko labai blogo neįvyko. Tačiau vistiek yra silpnų vietų ir šiame automobilyje:
- greitai susidėvi priekinių stabdžių kaladėlės - maždaug kartą per 10 000 km reikia pakeisti, galines - kas 15 000 km. Stabdžių diskų susidėvėjimas: priekinis - kas 45 000 km, galinis - kas 75 000 km.
- silpnas akumuliatorius, kurį reikia keisti vos ne kasmet. Aš keičiu kas dvejus, bet antrą žiemą turėjau šiokių tokių problemų užvedant paryčiais.
-žemai sumontuoti rūko žibintai irgi nuolat nukentėdavo. Nekartą juos padaužiau :)
- pakeičiau abu garsiakalbius įmontuotus į duris – jie buvo jau spėję susidėvėti.
- pirmąją eksploatacijos žiemą, stabdžių pedalas buvo labai ketas. Kad įgytų reikiamą minkštumą, jį reikėjo spausti neįtikėtinai stipriai kokius 15–20 kartų ir tik po to buvo galima važiuoti nekeliant pavojaus sau ir kitiems. Šis remontas man gavosi brangus, nes išpradžių niekaip nerado kame yra problema.
Kogero tai yra visos silpnosios vietos investicijų atžvilgiu. Neskaitant visokių lempučių ir panašiai. Privalumai: puikus automatinės pavarų dėžės veikimas, paklusnus ir greitas, be jokio uždelsimo. Apskritai Accord greitas automobilis, nusipirkęs negalėjo ramiai važiuoti :)
Labai ekonomiškas variklis – kompiuterio rodomos sąnaudos 8,2-8,7 l/100 km. Vasaromis pasiekiau net 6,9 l/100 km. Miesto ritmu sunaudojama apie 10,5 l/100 km, kai papuola savaitė kamščiuose tai būdavo paimdavo ir visus 12,5 l/100 km.
Apskritai, kaip miesto automobilis, ši Honda yra tiesiog super. Patogus, dinamiškas ir kartu gana ekonomiškas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2022-02-12 |
Aštuntos kartos Accord universalas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
greitas, patikimas, ekonomiškas
žema prošvaisa, maža bagažinė, mažai vietos galiniams keleiviams - suaugusiems
|
Sveiki, pirmą kartą rašau atsiliepimą, todėl prašau nevertinti griežtai :D Mašiną nusipirkau iš perekupo - 2008 m gamybos, maksimalios komplektacijos. Šiuo metu taip pat turiu Mazda CX-7. Iki šių automobilių buvo Toyota Avensis ir Ford Focus. Iškarto pasakysiu, kad nesu mechanikas ir nieko nesuprantu apie automobilio remontą, tiesiog vairuoju automobilį. Šiuo metu pravažiavau jau 100 000 km - per šį laiką praktiškai nieko labai blogo neįvyko. Tačiau vistiek yra silpnų vietų ir šiame automobilyje:
- greitai susidėvi priekinių stabdžių kaladėlės - maždaug kartą per 10 000 km reikia pakeisti, galines - kas 15 000 km. Stabdžių diskų susidėvėjimas: priekinis - kas 45 000 km, galinis - kas 75 000 km.
- silpnas akumuliatorius, kurį reikia keisti vos ne kasmet. Aš keičiu kas dvejus, bet antrą žiemą turėjau šiokių tokių problemų užvedant paryčiais.
-žemai sumontuoti rūko žibintai irgi nuolat nukentėdavo. Nekartą juos padaužiau :)
- pakeičiau abu garsiakalbius įmontuotus į duris – jie buvo jau spėję susidėvėti.
- pirmąją eksploatacijos žiemą, stabdžių pedalas buvo labai ketas. Kad įgytų reikiamą minkštumą, jį reikėjo spausti neįtikėtinai stipriai kokius 15–20 kartų ir tik po to buvo galima važiuoti nekeliant pavojaus sau ir kitiems. Šis remontas man gavosi brangus, nes išpradžių niekaip nerado kame yra problema.
Kogero tai yra visos silpnosios vietos investicijų atžvilgiu. Neskaitant visokių lempučių ir panašiai. Privalumai: puikus automatinės pavarų dėžės veikimas, paklusnus ir greitas, be jokio uždelsimo. Apskritai Accord greitas automobilis, nusipirkęs negalėjo ramiai važiuoti :)
Labai ekonomiškas variklis – kompiuterio rodomos sąnaudos 8,2-8,7 l/100 km. Vasaromis pasiekiau net 6,9 l/100 km. Miesto ritmu sunaudojama apie 10,5 l/100 km, kai papuola savaitė kamščiuose tai būdavo paimdavo ir visus 12,5 l/100 km.
Apskritai, kaip miesto automobilis, ši Honda yra tiesiog super. Patogus, dinamiškas ir kartu gana ekonomiškas.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
mmm | 2020-12-22 |
Honda Accord 8gen Restyling 2013m
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikimas.Erdvus.Patogus.Gera kaina.
Ryja tepalus
|
Honda Accord 8 gen. Teko pirkti ir vazineti su situo automobiliu.
Mano auto buvo universalas 2.0 benzinas soch vtec 5 begiu automatas.
Pirkau uz 8400eur Lietuvoje 2018m buvau antras savininkas pries tai zmogus pirko is Honda salono Lietuvoje.
Automobilis buvo pravazeves 150 000km.
Neturejo rudeliu ar salono nusidevejimo.
Pakaba paprasta, automatine deze paprasta , variklis paprastas su grandine.
Todel nieko daryt nereikejo.Niekas nebarskejo.
Automobilis paprastas patogus.
Automobilis turi 150ag 193nm begejasi iki 100km/h per 10.8sec max greitis 210km/h priekis varomas 4x4 accordu nebuvo. Visi sitie accordai turi sena paprasta 5 begiu automata jei rinksites mechanine deze gausis 6 begius.
Visu versiju varikliai turi grandines. Galingiausia is ju 2.4 Doch Vtec 201ag 210nm max greitis 222km/h iki 100kmh per 10sec.
Yra ir dyzeline versija bet nesiulyciau jos rinktis.Todel kad turi silpnas grandines ir smagracius.Paisitaiko su daug didesne rida nei benzinines versijos ir nera jos ekonomines.
Salone medziagos kokybiskos.Smagus odinis vairas, bose aparatura, mazas nespalvotas ir senoves ekranelis.
Apibendrinant geras auto is tasko a i taska b kuris nereikalauja daug pinigu plius patogiai ir patikimai vaziuoja. Remonto nebuvo daug.
Nupirkau padariau aptarnavima filtrai tepalai zvakes ir pavaru dezes tepalas su filtru autorizuotam salone kainavo apie 350eur.
Tik nupirkes nuveziau padaryti antikorozine danga kainavo apie 300eur Dinatrol.
Poliravimas auto 150eur Autolab salone
Per metus tiek islaidu. Nepirkti dyzelines Hondos.
Atkreipti i kebula ar nebuvo dauztas.
Tikrinti ar nebuvo nekokybiskai dazytas ir spakliuotas.(Ar nera korozijos koks dazu sluoksnis)
Uzvedus ar nebarksa grandine variklio.
Pravaziavus ar jungesi graziai begiai (jei automata ziurit)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2018-07-05 |
Patikimas, patogus seimyninis automobilis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Patikima automatine deze, komfortiskas ir kokybiskas salonas, gera garso izoliacija, gera garso aparatura (originali), vaziuojant nebijai nepasiekti tasko B
Gal galetu bagazine buti didesne
|
Turiu automobili apie 1 metus laiko, rida apie 220 tkm, nuvaziavau apie 20 tkm, tai per ta laika galejau tik juo dziaugtis - patikimai veikiantis automatas, komfortiskos sedynes, daug privalumu (praktiskai pilna versija), gera garso izoliacija uzmiestyje. Eksploatacines islaidos labai nedideles, nusipirkus pasikeiciau kaladeles, tepalus, filtrus, daugiau per metus laiko nieko naujp neatsirado. Vienintelis minusas - trukusi egr slangute, bet jau tokia masina pirkau, tik kreivarankiai tikrindami servise nemate, tai paplonino pinigine 400 eur, nes keiciau Honda centre, bet jie uztikrino, kad cia kitokios konstrukcijos slangute kuri nebetrukineja. Daugiau jokiu minusu ir vien pliusai.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-10-23 |
2.0 Benz. 115kw, sedanas, automatas
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Labai patvari, nebloga audio aparatūra, patogi važiuoti ilgesnes keliones
Rūdyja, maža bagažinė, mažai vietos gale sėdintiems
|
Automobilį turiu jau pusantrų metų. Rida 99k. km. pravažiavau apie 20k. Mano pastebėjimai: važiuoja pakankamai minkštai, bet jaučiasi kelio nelygumai (ne limuzinas), turiu uždėjęs R19 ratus, bet mano nuostabai nei ratai, nei važiuoklė neišbarškėjo. Automatas dirba neįspūdingai (jaučiasi bėgių perjungimas), bet aišku mašina ne šių metų gamybos. Trauka standartinė kaip 2.0 - važiuoja. Garso izoliacija labai nuvilia, važiuojant jau 100km/h greičiu labai girdisi vėjo ūžimas, padangų užimas iš lauko, jau nori nenori muziką pasigarsinti reikia. Audio aparatūra visai nebloga, groja pakankamai gerai, bet aišku ne BOSE ir pn. mėgstu klausytis pakankamai garsiai, tai jau viena kolonėlė pradėjo smarkiai barškėt (atjungiau), sekanti taip pat jau neužilgo nusibaigs (reiks abi jas keist). Esu pakankamai aukštas 190, važiuoti man labai patogu, priekyje erdvu, bet bėda gale, ten vietos išvis nėra, už manęs tai tik pirkinių maišui vietos yra. Didelis minusas yra tai, kad rūdyja, jau lb nenoriu sulaukt žiemos ir tų druskų... Yra parkavimo davikliai priekyje ir gale, plius kamera gale, tai ir merginai nebaisu duoti važiuoti :D Labai nustebino, kad nėra daviklio langų ploviklio bakelyje, tai žinai kiek skysčio, tik pakėlus kapotą ir patikrinus. Bet šiaip geras, kokybiškas automobilis, patvarus variklis ir visa kita. Šiaip esu taip vadinamas BMW fanas, smagiau ir mieliau važiuočiau su F10. Taip, komforto ir kitų minusų Honda turi, bet išvada tokia:automobiliu esu patenkintas ir tikrai jį rekomenduočiau kitam. Per tą laikotarpį teko pakeisti variklio ir automatinės pavarų dėžės tepalus, filtrus, kaip ir visom auto. Neseniai keičiau galines stabdžių kaladėles, tai vienintelis rimtesnis remontas jeigu jį galima taip pavadinti.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
2017-03-08 |
Honda Accord 2.4, 201 hp
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Visi jau prieš tai minėti pliusai.
Rankinis stabdis, tai tikrai silpna vieta. Taip pat jei norite ilgai ir maloniai važinėti su šiuo automobiliu, BŪTINAS papildomas antikorozinis padengimas. Tai kainuoja ~500 eur.
|
Esu jau seniau rašęs atsiliepimą 2015 metais, kai tik nusipirkau šį automobilį. Galite paskaityti. Pasirašiau, kaip "Aš+".
Praėjo jau du metai, nuo mašinos pirkimo ir mano gera nuomonė apie šį automobilį visiškai nepasikeitė. Jei ir galvočiau apie jos pardavimą, tai tik prispirtas "reikalo". Bet šiuo metu, kol nėra pvz šeimos pagausėjimo, tol tikrai būsiu ištikimas savo Hondai. Net jei ir bus pagausėjimas, tai bandysim išsiversti su vietos stygiumi ant galinės sėdynės (dedant kėdutę tikrai tenka gerokai atstumti priekinę sėdynę). Ji verta pakentėjimo kelis metus, kol vaikas išauga iš tų pirmųjų, didelių kėdučių.
Supratimas apie malonų važiavimą visiškai nepasikeitė. Kai tik tenka kur važiuoti tolimesniais atstumais, taip ir supranti, kad pirkdamas šią mašiną, tikrai neprašovei. Tikriausiai tai pirma mano mašina, kurios tikrai nenoriu parduoti, o ir matant kitas, naujesnes mašinas neužplūsta tas jausmas, kai pradedi galvoti, kad tavo mašina tau jau morališkai atsibodo ir laikas ją keisti. Nes turiu viską geriausia, ką gali pasiūlyti geras automobilis. Ji tikrai graži, galinga, pigiai ir labai važiuoja, ne brangus remontas ir t.t. Tai kai viskas tenkina su kaupu, kam žiūrėti į kitas mašinas? Tai mašina, kurią tikrai norėčiau turėti dar daug metų. Po jos pirkimo, pirmas dalykas ką padariau, tai nuvežiau į vieną iš centrų, kuris padengia antikorozine danga visą automobilį. Pasirinkau geriausią variantą, su visų plyšių užpūtimais ir t.t. Juk visi žino, kad honda su antikoroziniu padengimu, susipykus. Kai viską nuardė, tai tikrai matėsi korozijos paveiktų detalių ir paviršių. Bet dėl šio dalyko dabar tikrai galiu būti ramus, nes tas antikorozinis padengimas tikrai labai veiksmingas.
Per tą laikotarpį teko patvarkyti važiuoklę (traukės, stabilizatoriaus gumos, viršutinės šakės ir t.t.). Daugumos detalių galėjau ir nekeisti, bet... jei jau lendi po mašina, tai man patinka viską vienu metu pasidaryti. Remontas manau toks standartinis, kaip būtų ir bet kuriai kitai mašinai. Juk detalės natūraliai dėvisi.
Teko keisti duslintuvo "gofra". Bet asmeniškai mano automobilis yra 2008 metų, tai.... tikrai nenuostabu, kad ji surūdijo.
Pas mane yra automatinė greičių dėžė, tai turiu problemų su rankiniu stabdžiu. Va čia tai bjaurioji mašinos dalis. Rankinio stabdžio kaladėlės yra atskiros, stabdžių disko viduje, o kai turėdamas automatą x savininkas tikriausiai visai jo nenaudodavo, tai jis gerai užkepęs. Net ir servisai sunkai jį sureguliavo, bet.... po to vėl atsiranda laisvumas. (bet gal ši problema tik pas mane).
Daugiau nieko kaip ir nesu daręs (nekalbu apie filtrų ir tepalų keitimus).
Beje... kas dėl garso aparatūros, tai taip... jos per akis pakanka, bet pačios kolonėlės gana silpnokos. Mėgstu paklausyti geros muzikos ant max garso, tai žemo dažnio kolonėlė plerpti pradėjo jau po pusmečio, o kitos kolonėlės taip pat pradėjo "spyriotis". Ypač tai pasijaučia žiemos metu. Buvau vieną jų išsiėmęs, tai matėsi gamyklinis brokas. Pigiai padarytos. Taip, kad net pati membrana priklijuota ne per centrą, o pasidavusi labiau į šoną. Tai viena membranos pusė prisiklijavus labai mažu plotu, dėl ko jos ir pradeda "plerpti", nes ten atsiklijuoja. Bet.... čia patvarkomas dalykas ir planuoju jas visas pakeiti kokiomis BOSS firmos kolonėlėmis. Bet kas klauso tyliai ir patinka gera kokybė, šios aparatūros tikrai per akis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Deivis | 2015-06-27 |
Honda Accord 2.2 Dyzelis
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Garso izoliacija, garso aparatura, puikus elektronikos isdestymas, dizainas, patikimumas, valdymas, ekonomiskumas, komfortabilumas
Neperdaugiausiai vietos gale sedintiems
|
Automobili turiu jau beveik metus. Per si laika nebuvo jokiu gedimu. Komplektacija super, viskas patogiai isdestyta. Vairuoti smagu. Pries tai turejau taip pat Accord ir nesuklydau vel pasirinkes Honda Accord. Puikus automobilis.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
Aš+ | 2015-01-07 |
Honda Accord 2.4, 201 hp
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
Galinga, stabili, gera garso izoliacija, gera garso aparatūra, yra viskas ko reikia ir daugiau, labai maloni važinėti tiek mieste, tiek užmiesty, gražios ir traukiančios akį išvaizdos ir t.t.
Sąžiningai pasakysiu, kad minusų dar neradau. Tai tikrai ta auto, kuri atitinka mane ir mano reikalavimus.
|
Automobilis neapsakomai geras. Esu važinėjęs su daug mašinų ir šiuo metu kaip tik turiu tokį modelį, bei negaliu ja atsidžiaugti. Yra viskas ko reikia. Labai geros kokybės odinis salonas. Pats interieras irgi iš pakankamai kokybiškų medžiagų. O dar jei kam to negana, tai mano auto pravažiavus ~80000 km., bet niekas nebarška ir netraška ir salono plastmasių. Viskas labai kokybiškai surinkta.
Labai patogios šildomos sėdynės. Nors kai kas sako, kad mygtukai išdėstyti padrikai ir nepatogūs, bet aš asmeniškai su šia problema nesusidūriau. Viskas man labai patogu, viskas vietoj ir aišku. Audio aparatūra irgi labai gera. Kas mėgsta garsiai ir kokybiškai klausyti muzikos, tai 10 kolonėlių ir integruoto žemo dažnio garsiakalbio, tikrai tam užteks. Labai gera kokybė, bei yra USB jungtis.
Važinėjant miestais, važiuoklė man labai panaši į GT variantą (kietumo atžvilgiu). Aštrūs kelio nelygumai tikrai jaučiami, bet visi smūgiai sugeriami labai gerai ir tyliai. Bet man asmeniškai GT važiuoklės visada labiau patiko ir patiks. Kas dėl tylumo ir važiuoklės darbo, tai tikrai labai solidžiai važiuoja.
Važiuojant tolimesniais atstumais, auto labai stabiliai stovi ant kelio. Garso izoliacija tikrai labai gera. Važiuoja labai minkštai ir smagiai.
Kas dėl salono ir vietos, tai hmmm.... Sedano bagažinė tikrai pakankamai didelė. Tenka dažnai važinėti keturiems asmenims su visom mantom nakvynei, tai telpam pilnai, nors daigtų būna tikrai labai daug. Gale sėdintiems keleiviams, vietos tikrai nėra daug. Aišku pakanka, bet Honda niekada tuo negalėjo pasigirti. Mano ūgis 180 cm. ir mėgstu važinėti kiek atsitraukęs ir atsilenkęs sėdynę, tai už manęs žmogui būna nelabai patogu. Jam atlošą nežymiai reikia apsižergti keliais. Kitiems keliaiviams būna tikrai geriau. Kas dėl variklio, tai problemų neturėjau. Labai didelis pliusas tas, kad tai atmosferinis variklis ir neturi turbinos. Į jį sumontavus dujas, skirtumo visai nejaučiu, kokiu kuru važiuoju. Trauka tikrai labai gera. Jei kam atrodo didelės kuro sąnaudos 15 l / 100 km. dujų, tai paskaičiuokit kainos atžvilgiu ir palyginkit pvz. su 7 l/100 km. valgančiu dyzeliuku. Kaina preliminariai skirsis apie 5 lt. / 100 km. benzino nenaudai, bet užtat turi 200 hp. galingumą, tylų važiavimą, greitą variklio pašilimą, jokios turbinos, pigesnius remonto kaštus (jei apskritai to dar prireiks), paprastesnį variklį (mažiau yra kam gesti ir pigiau kainuoja). Minusas tik vienas, kad reikia dažniau užsukinėt į degalinę is užsipilt dujų. Bet kai LT yra degalinių ir parduotuvių šalis, tai problemų su tuo nėra.
Jei kalbant apie benzininį būtent 2.4 variklį, tai manau jog tai vienas iš tobuliausių variklių. Turėjau pirmąją savo Hondą būdamas 18 metų. Aišku jis buvo silpnesnis, bet tas pats VTEC variklis. Auto buvo CRX. Būdamas tokių metų aišku gręždavau aš jį iki max, bet kaip sukosi, taip ir sukosi... pravažinėjau tris metus, nieko nedariau.
Brolis jau tris metus turi Accord, tik senesnį modelį, bet tokiu pačiu 2.4 varikliu, taip pat su dujomis ir auto jau pravažiavęs apie 350000 km. Aišku gamintojai patobulino biškį šį variklį naujasniam modeliui, bet tai įtakoja tik kuro sąnaudas (mažesnės) ir galingumą (didesnės). Bet per tuos 350000 km. varikliui nieko nedarė. Kartą į metus nuvaro pareguliuoti dujų įrangą ir problemų nemato. Apskritai jis tą mašiną retai kada ką ir tvarko... o jei tą ir daro, tai savaime suprantami remonto darbai, kaip, kad kokios traukutės, gumelės, stabžių kaladėlės ir pan. Tai savaime suprantami dalykai, kurie dėvisi pas visas mašinas, bet didesnių remontų neturėjo.
Draugas turi taip pat 2008 accodrą pirktą iš salono, tai ties 170000 km. vienu metu keitėsi visas važiuoklės detales, kurios dėvisi eksplotacijos metu ir daugiau bėdų neturėjo. Dabar pravažiavus apie 240000 km. ir nieko nedarė.
Manoji pravažiavus, kaip ir minėjau apie 80000 km. ir kaip nupirkau, taip ir važinėju nieko nedaręs apie 4 mėn.
Apskritai apie šias mašinas aš galiu tik gerai atsiliepti. Eksplotacijos kaštai manau Hondai yra minimaliausi, kokie tik gali būti.
Viskas skiriasi tik nuo auto savininko. Verkia tik tie, kurie nesaugo tų mašinų, kiša restauruotas detales ir pan. Bet tokie verkia ir keikia visas mašinas iš eilės. Garantuoju, kad turėdami Hondą jie verks dėl visko mažiausiai.
Mano atveju aš dėl auto niekad neverkiau ir man viskas visada gera. Ši mano Honda remonto atžvilgiu ir kainos atžvilgiu yra nulinė. Nekalbu apie tai, kad keiti tepalus, filtrus ir t.t. Tokių detalių kainos visų daug maž vienodos, jei perki originalias detales ir nesvarbu ar tai Renault, Citroen, Mitsubishi, Honda, VW, Audi, Ford. (Visas šias mašinas turime įmonėj, tai žinom preliminariai ir kainas). Skirtumas tarp mašinų tik gedimai ir jų gausa. Mažiausiai bėdų yra su Honda.
Nuvertėjimas? Visų mašinų nuvertėjimas yra salyginai vienodas, jei ją perki dėvėtą. Perkant naują, aišku, kad tie brandiniai gamintojai nuvertėja ilgiausiai. Bet hondą auto priskirčiau prie tų vidutinių auto nuvertėjimo pasme. Mano modelis kainavęs 2008 metais ~100000 lt. dabar kainuoja ~40000 lt. Bet kaip ir minėjau, jei perki dėvėtą, tai jos lygiai tiek pat nuvertės, kirk ir koks Renault, Opel, ar MB.
Priėš kokius penkis metus ieškojau MB E klasės, jis kainavo apie 35000 lt. pigiausias (dėvėtas). Renault Laguna GT 2008 metų man kainavo 28000 Lt. Po dviejų metų kainos nukrito tiek vieno, tiek kito modelio lygiai tiek pat.... MB pigiausias buvo jau už kokius 26000 lt., Renault jau kainavo ~20000 lt. Tai ko norėt? Pirkai pigiau, tai ir pardavei pigiau. Nei išlošei, nei pralošei. O viena mašina ar kita, bet nuvertėjo praktiškai vienodai.
Žodžiu.... Jei norit turėt gerą mašiną ir neturėt problemų, tikrai rinkitės šį modelį. Bet.... aš rinkčiausi benzininį variklį, nes apie dyzelį, nieko nežinau. Net nežinau ką ir patarti.... Kai man niekas dar negedo ir negenda, tai net nežinau į ką atkreipti dėmesį. Žiūrėkit lygiai tuos pačius dalykus, kaip žiūrit pirkdami ir kitas auto.
Bei tikiuosi, kad mano info padės Jums apsispresti. Aš asmeniškai dedu galvą už Hondą auto, nors esu su daug kuo važinėjęs. Dabar net negalvočiau apie kokį MB ar BMW. Jau vien kasko draudimas daug ką pasako. Hondai daug pigiau kainuoja, nei pastariesiams modeliams, o turit daug pigiau ekspotuojamą auto, bei tikrai nenusileidžiančiu važiavimo kokybe ir komfortu.
Pilnas atsiliepimas...
|
|
laimis | 2014-08-02 |
HONDA
|
Mano vertinimas:
Rekomenduoju:
|
didelis.komfortiskas.grazus.patikimas.
mazoka vietos gale.mazoka bagazine.bet jai bulviu nevzioji tai neproblema.
|
automobilis patogus keliauti.labai patogios sedynes.grazi isore ir grazus is vidaus.traukentis aki gatveja.gale vietos neperdaugiause.bagazine ir neisdidziausiu liginant su mondejo ar mazda 6,bet prieki vietos su pertekliu tilptu bet kokios komplektacijos zmogus.jungikliai salone isdestiti patogiai.salonas labai kokibiskas.panele nebarska ir maloni rankai,ne plasmaseles.geras variantas pusiau oda.didelis privalumas atbulinio vaizdo kamera.gera garso aparatura.prabangus ir patogus automobilis.japoniskas BMW. 2.2 dizelis.kol kas bedu neturejau.jautrus.gerai atsiliepe i tapkes pasaudima. nuvertejimas labai nedidelis. neziopsok:)
Pilnas atsiliepimas...
|
|
|