Markės
1717 iš 1939
Suzuki Vitara (LY) 2015 - dabar
Suzuki Vitara, (LY) 2015 - dabar
58Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas4.611% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.1)Viso įvertinimų: 8
8% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.3)17% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.9)3% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)14% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.7)5% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 100% Ne 0%
-20%
Nerijus Paketūras Autoasas.lt apžvalga
PRIVALUMAI
  • Geras kainos ir kokybės santykis
  • Dinamiškas Boosterjet variklis
  • Pasirenkama keturių ratų pavara
TRŪKUMAI
  • Hibridas veikia netolygiai
  • Pigi informacijos ir pramogų sistema
  • Maža bagažinė palyginus su konkurentais
2019-05-07
Suzuki Vitara 2016 1.6 benzinas
Mano vertinimas: Mano vertinimas Rekomenduoju:
Patikimumas Mano vertinimas automobilio patikimumui
Variklis Mano vertinimas automobilio varikliui
Interjero kokybė Mano vertinimas automobilio kokybei
Komfortas Mano vertinimas automobilio komfortui
Valdymas Mano vertinimas automobilio valdymui
puikus variklis, geras valdymas
prasta salono apdaila
Variklio darbinis tūris, l: 1,6
Kuro tipas: Benzinas
Vidutinės degalų sąnaudos, l/100km: 7,5
Bendras automobilio aprašas
Mano ankstesnis automobilis buvo Mazda 3, kurį ilgą laiką bandžiau parduoti tikrai už gerą kainą, ir galiausiai jį perdaviau per Suzuki pardavimo saloną. Rinkausi iš visų kompaktiškų crossover'ių, bet dėl ​​vienos ar kitos priežasties liko vienintelis variantas tik Vitara. Man reikėjo automobilio su didesne prošvaista ir kad būtų nebrangus, be nuolaidų Suzuki buvo gana brangokas, bet kadangi pritaikė neblogą nuolaidą ir pridėjus pinigus už Mazdą, man pavyko nusipirkti Vitarą be jokios paskolos ar išsimokėjimo. Įsigijau automobilį, bazinis variantas su 1,6 varikliu ir 117 arklio galių. Išvaizda, tiek man tiek mano žmonai patinka. Apskritai automobiliai išsiskiria iš visų kitų. Gerai, kad buferis yra iš nedažytos plastmasės, tai yra labai praktiška. Po variklio dangčiu viskas išdėstyta taip, kad būtų lengva patekti į norimą vietą ir nesudėtinga remontuoti. Variklis yra tylus, salone jo negirdėti, taip pat ir vibracijų visiškai nėra. Priekinės šviesos yra įprastos, tačiau šviesa yra ryški ir toli šviečia. Bagažo skyriuje galima įdėti keturias R16 padangas, be to, yra nišos nedideliems daiktams, deja, penktosios durys (bagažinės) yra labai lengvos ir dėl to ne visada užsidaro iš pirmo karto. Salonas yra kietų plastmasių karalystė, kai nusileidžia stiklas, šiek tiek išsipučia durelių panelė. Ir tai yra pagrindinis trūkumas, kuris buvo pastebėtas per visą naudojimo laikotarpį. Salone girgždėjimo kol kas nesigirdi, tikiuosi ir neatsiras. Vidutinio ūgio žmogus lengvai telpa atsisėsti už vairuotojo. Pakankamai vietos. Vairas yra reguliuojamas, į dvi plokštumas, o priekinės sėdynės turi daugybę nustatymų, lengva nustatyti patogią padėtį. Matomumas aplinkui yra geras, nereikia jokių kamerų. Oro kondicionierius veikia tinkamai, pečiukas pučia gerai, tačiau keleiviai gale dažnai skundžiasi, kad šąla kojos. Galinės sėdynės aiškiai matosi, kad skirtos dviems žmonėms. Garso sistema yra paprasta, apie ją daugiau nieko negaliu pasakyti. Pirštinių skyrelis skirtas tik dokumentams, dauguma nišų neužsidaro. Borto kompiuteris yra informatyvus, tačiau neturi jokių išskirtinių funkcijų. Garso izoliacija nėra stiprioji automobilio pusė, padangos ir pravažiuojantys automobiliai yra aiškiai girdimi, tačiau variklio, net ir atidaryto, visiškai nesigirdi. Pakaba kieta, bet čia gerąja prasme. Mašina nesisupa bet ir tuo pačiu dantys nebarška važiuojant per bet kurį nelygumą. Vidutinės sąnaudos 7,5 litrų šimtui kilometrų, nepaisant to, kad važiuoju daugiausia miesto keliais (70%) o užmiestyje (30%). Bėgiai yra gana trumpi, jei važiuoti kaip priklauso, tada važiuojant 50 kilometrų per valandą greičiu reikia įjungti penktą pavarą. Labai patinka valdymas, lengvai įvažiuoja į posūkius, o vairas gerai perduoda mano komandas, bet yra šioks toks nesaugumo jausmas, galbūt čia tik po Mazda 3. Jo negalima vadinti visureigiu, tačiau prošvaista leidžia laisvai pravažiuoti ten, kur nebūčiau anksčiau pravažiavęs.
Įvertink šį atsiliepimą (viso 13)
Suzuki modelių gama
Klasė 1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
34567890123456789012345678901234
  Mini   SplashCelerioCelerio
  Maži   SwiftSwiftSwiftSwift
   BalenoBaleno
  Kompaktiniai   LianaLiana   
  Vidutiniai   Kizashi  
  Mini krosoveriai  JimnyJimny
   Vitara
   Ignis
  Krosoveriai   SX4SX4 S-CrossS-Cross
  Visureigiai  Grand VitaraGrand Vitara  
  Pikapai   Equator  
  34567890123456789012345678901234
1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt