- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2009-12-19
Audi A1: ateitis įgauna formą
Naujas vardas, naujas segmentas, naujas automobilis. Ar gali būti didesnis iššūkis automobilio dizaineriui? Ryškus ir stebinantis dizainas – toks buvo Audi komandos tikslas 2007-aisiais, kai jie Tokijo automobilių parodai sukūrė A1 project quattro ir dar kartelį po metų, kai 2008-aisiais, Paryžiaus automobilių parodoje pademonstravę A1 Sportback koncepciją. Abi studijos pasižymi emociniu vizualiniu užtaisu, skirtu naujai, jaunai tikslinei klientų grupei. Atsižvelgta ir į ypatingus reikalavimus važiavimui mieste ir viskas pateikta dar nematytame aukštame rafinuotumo lygyje. Ateitis jau beveik čia: A1 debiutą skaičiuojantis laikrodis jau tiksi. Klientai turės daugybę galimybių įvairiai derinti A1 pagal savo asmeninius norus, ypač interjerą. Viena pagrindinių Audi dizaino savybių - vientisos radiatoriaus grotelės –– identifikuos A1 kaip Audi modelį. Tačiau laukiama ir siurprizo. „Mes čia pateiksime kai ką naujo, galbūt su kampais ir grotelių pločiu. Tai palies priekinius žibintus. Bet daugiau apie tai 2010 metų sausį“, - kviesdamas į premjerą kalbėjo S. Sielaff. Pasaulinę savo premjerą Audi A1 pažymės Ženevoje. Spauskite ir sužinokite daugiau apie Audi A1 |
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas