Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-06-13
„Audi E-Tron“ gali būti karštesnis nei kas nors norėtų - gamintojas baiminasi baterijų gaisro

„Audi E-Tron“ gali būti karštesnis nei kas nors norėtų - gamintojas baiminasi baterijų gaisro
„Audi E-Tron“ pasirodė dar visai ne seniai, tačiau bent jau dalis šių elektrinių visureigių turės apsilankyti gamintojo centruose. „Audi“ baiminasi, kad automobiliai gali užsidegti.
 
„Audi E-Tron“ - tai visai naujas, pirmasis tikras masinės gamybos „Audi“ elektromobilis. Tai yra tikrai pajėgus automobilis, pirmuosius pirkėjus nudžiuginęs praktiškumu, kokybe ir dinaminėmis savybėmis. „E-Tron“ turi 95 kWh baterijas, kurių energija siunčiama į du variklius, kurie suka visus keturis visureigio ratus. Savininkai gali tikėtis realiomis sąlygomis tarp įkrovimų įveikti 350 km, tačiau geriausia tai, kad gamintojas numatė 150 kW įkrovimo galimybę - automobilis gali pasiekti 80 % įkrovimą per maždaug pusvalandį. 
 
Kodėl jį taip giriame? Na, nes tai, ką dabar pasakysime neskambės taip gražiai - „Audi USA“ kviečia „E-Tron“ užsukti į techninio aptarnavimo centrus, nes jų automobilis galimai turi defektą, dėl kurio gali įvykti „terminis įvykis“. Kitaip sakant, amerikiečiai „E-Tron“ savininkai, jei tik to nori ir turi tam laiko, turėtų palikti savo automobilį meistrams, nes jis gali užsidegti.
 
„Audi“ aptiko defektą baterijų skyriuje - jis nėra sandarus. Į jį patekęs vanduo gali sukelti trumpąjį jungimą, kuris gali pasibaigti „E-Tron“ fakelu. Ličio jonų baterijos, beje, dega taip, kad patys savininkai savo automobilių išgelbėti jau nebepajėgtų. Įdomu tai, kad „Audi“ nelaiko problemos labai didele - savininkai yra kviečiami, tačiau jų apsilankymas vis tiek būtų savanoris. Sprendimas vis tiek bus pasiūlytas tik rugpjūtį.
 
Gerai bent tai, kad defektas buvo aptiktas ir nauji automobiliai tokių problemų turėtų išvengti. Jį, beje, „Audi“ pastebėjo tik dėl sunerimusių savininkų, kurie jau nukentėjo. Ne vienas „E-Tron“ pasaulyje kreipėsi į techninio aptarnavimo dirbtuves dėl užsidegusio perspėjimo signalo. Meistrai pastebėjo, kad baterijų skyrius nėra sandarus ir atliko tyrimą, kuris parodė, kad problema nėra tik vienetinis brokas.
 
Konkurencija su „Tesla“, panašu, ir seniesiems automobilių pramonės rykliams nėra lengva. „Audi E-Tron“ gamyba vėlavo dėl programinių kliūčių, o vėliau automobiliai buvo kritikuojami dėl konservatyvios išvaizdos, riboto nuvažiuojamo atstumo, kainos ir dar daugybės dalykų. Dabar, panašu, „Audi E-Tron“ surado savo pirkėją, kuris automobiliu džiaugiasi. Juk, kaip minėjome pradžioje, šis elektromobilis tikrai turi ką pasiūlyti. Ir šis nedidelis trikdis „E-Tron“ gerbėjų gretų nesumažins.

Daugiau apie šį automobilį:
Audi E-tron, 2018 - dabar
technologijos.lt
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt