Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2017-02-06
Automobilių saugumo progresas: tai, kas pražudydavo prieš 20 metų, dabar nebėra taip pavojinga
![]() Dešimtys automobilių kompanijų varžosi tarpusavyje – kuriems gi pavyks greičiau sukurti be vairuotojo valdomą mašinos mechanizmą iki 2020-ųjų metų, tad svarbu prisiminti, kaip per pastaruosius 20 metų pažengė automobilių technologijos.
Organizacija „Euro NCAP”, atliekanti automobilių saugumo bandymus, paviešino naują vaizdo įrašą, kuriame ypač aiškiai matosi automobilių pramonės progresas saugumo srityje. Nufilmuotame bandyme buvo naudojami du automobiliai, kurių amžiaus skirtumas — 20 metų. Senajai automobilių kartai atstovauti buvo pasirinktas „Rover 100”, o šiuos metus – „Honda Jazz”.
Abu automobiliai važiavo apie 65 km/h greičiu ir trenkėsi į vienodas kliūtis, tačiau skirtumas tarp to, kokią įtaką smūgis turėjo automobilio deformacijai ir keleiviu saugumui, yra daugiau negu akivaizdus.
Tokie bandymai ir automobilių pramonės progresas per pastaruosius 20 metų padėjo sumažinti mirčiu skaičių beveik dvigubai.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Honda Jazz
|
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas