Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2021-01-20
„AVTOVAZ“ prisideda prie „Renaulution“ strategijos diegimo
„Pagal verslo padalinio steigimo idėją, „DACIA“ ir „LADA“ liks atskiromis įmonėmis, išlaikys savo prekės ženklus, istoriją ir strategiją bei gaus naudos iš joms tikslingai pritaikyto, kryptingesnio ir labiau koordinuoto valdymo. Svarbiausia, kad įmonės bus geriau integruotos į „Renault“ grupės sistemą sinergijos svertams pasinaudoti“,- „Renaulution“ strategijos pristatymo metu sakė Denis Le Vot, „DACIA“ ir „LADA“ prekės ženklų generalinis direktorius.
„Pagal naujai paskelbtą „Renault“ grupės „Renaulution“ strategiją, prie naujai įsteigto „DACIA“ ir „LADA“ verslo padalinio veiklos savo stipriu verslo modeliu ir konkurencingumu prisideda ir „AVTOVAZ“. 2024 metams suplanuota visiškai naujos kartos „Niva“ gamybos pradžia neabejotinai taps svarbia data „LADA“ Rusijoje ir atvers naujų horizontų šiam prekės ženklui“,- teigia Yves Caracatzanis, „Avtovaz“ grupės generalinis direktorius. Verslo srityje „AVTOVAZ“ šiandien tęsia transformaciją, kad taptų pasaulinės klasės efektyviu ir konkurencingu „Renault“ grupės automobilių gamintoju, pasižyminčiu aukščiausiu lokalizacijos lygiu ir veiksmingu verslo modeliu. Šiandien jo pagrindinis aktyvas – „LADA“ prekės ženklas – lyderiauja Rusijoje su 20 proc. rinkos dalies. „Granta“ ir „Vesta“ modeliai užima pirmąją ir antrąją vietas Rusijos automobilių pardavimų reitinguose. Rusijoje „AVTOVAZ“ sustiprins turimą sinergiją su „Renault“ grupe ir pasinaudos naujais svertais verslo padalinio ir grupės lygiuose. „AVTOVAZ“ ir „DACIA“ išliks atskiros įmonės su savo istorija ir strategija, o per naująjį verslo vienetą pristatys vis geresnius produktus už patrauklesnę kainą. „AVTOVAZ“ bus naudinga stipri sinergija su grupe. Tiek „LADA“, tiek „DACIA“ produktų gama bus gaminama labai konkurencingos ekonominiu atžvilgiu ir lanksčios „CMF-B“ platformos pagrindu. Abu prekės ženklai per metus pagamins per vieną milijoną automobilių „CMF-B“ platformos pagrindu, sumažindami platformų tipų kiekį nuo keturių iki vieno, o kėbulų tipų – nuo 18 iki 11. Keliamas globalus tikslas atskleisti „LADA“ ir „DACIA“ potencialą, paversti jas visaverčiais tarptautiniais prekės ženklais ir įgalinti žengti už esamų rinkų ir automobilių segmentų nubrėžtų ribų. Gamybos srityje „AVTOVAZ“ diegia naująjį „LADA“ gamybos planą, pagal kurį iki 2025 m. rinkose pasirodys keturi visiškai nauji modeliai, įskaitant 2024 m. pasirodysiančią naujos kartos legendinę „Niva“ ir 2025 m. pristatomą naują „C-SUV“ segmento transporto priemonę, leisiantys išlaikyti rinkos dalį ir užtikrinti pelningumą. „LADA“ yra Rusijos dalis, sukurta įveikti ekstremaliausias klimato ir kelio sąlygas, visada ištverminga, visuomet pasirengusi. Kiekviena rusų šeima turi savo su „LADA“ susijusią istoriją: nuo ikona tapusios VAZ-2101 iki „Niva“ – vieno populiariausių, pirmojo automobilių istorijoje monokokinės konstrukcijos visureigių. „AVTOVAZ“ jau aktyviai įgyvendina savo naująjį ambicingąjį gamybos planą. 2021 m. sukanka 45 metai nuo „LADA 4x4“ serijinės gamybos pradžios. Automobiliui grąžintas jo originalus pavadinimas, kuris dabar skamba „LADA Niva Legend“. 2021 m. pradžioje „LADA“ pradės prekiauti naujai pristatomu modeliu „Niva Travel“. Be to, pradėta kurti ikona tapusi ateities kartos „Niva“, kuri bus siūloma dviejų – kompaktinio ir vidutinio – dydžių ir kuriai bus naudojama ta pati „CMF-B“ platforma. „Niva“ – tai kultinis produktas, žinomas ir už Rusijos ribų bei lygintinas su šveicariško peilio populiarumu Rusijos automobilių gamybos pramonės kontekste. Techninės savybės, kaip kad keturi varomieji ratai, aukšta prošvaisa, trumpos pavaros ir tvirta konstrukcija įgalina eksploatuoti tokį automobilį ekstremaliomis sąlygomis. Kaip ir anksčiau, šie produktai bus platinami ne vien Rusijos rinkoje. Taigi, „LADA“, kaip prekės ženklo pozicijas sustiprins ne tik esminiai pagrindinio asortimento pokyčiai, bet ir atnaujinti „Niva“ modeliai. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas