Markės

Straipsniai
Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2024-06-17

BMW atnaujino sportiškąjį „M2“ modelį – variklio galia sieks 480 AG

BMW atnaujino sportiškąjį „M2“ modelį – variklio galia sieks 480 AG
Vokietijos gamintojo BMW sportinių automobilių padalinys „BMW M GmbH“ pristatė atnaujintą „BMW M2“ modelį. Vienas svarbiausių inžinierių patobulinimų – dar galingesnis, 353 kW/480 AG išvystantis variklis. Be jo naujasis modelis turi ir naujus išorės bei vidaus dizaino pasirinkimus, platesnę standartinės komplektacijos įrangą bei pažangiausius BMW skaitmeninius sprendimus. Lietuvoje „BMW M2“ pasirodys rugpjūčio mėnesį.

„Su atnaujintu „M2“ koncernas nustato naujus standartus kompaktiškų didelio galingumo serijinių sportinių automobilių segmente. 460 arklio galių variklis, su kuriuo „M2“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgės vos per 4 sekundes, ir naujausi skaitmeniniai sprendimai žada neprilygstamą vairavimo patirtį. Neabejojame, kad atnaujintas modelis patrauks pirkėjų akį ir tęs savo pirmtakų sėkmės istoriją“, – sakė BMW įgaliotosios atstovės Lietuvoje „Krasta Auto“ direktorius Aurimas Tamašauskas.
 
15 kW galingesnis variklis

Naujajame „BMW M2“ modelyje sumontuotas itin galingas šešių cilindrų vienaeilis benzininis variklis su „M TwinPower Turbo" technologija, išvystantis net 353 kW/480 AG. Tai – 15 kW (arba 20 AG) daugiau nei turėjo jo pirmtakas. 
 
Variklio galia į ratus perduodama per standartiškai diegiamą aštuonių laipsnių „M Steptronic“ pavarų dėžę su „Drivelogic“ sistema, leidžiančia keisti pavarų perjungimo nustatymus (pasirinkti iš trijų variantų). Žinoma, pavaras esant poreikiui galima perjungti ir ant vairo montuojamomis svirtimis. 

 
Norintys galės užsisakyti ir „M2“ su šešių laipsnių mechanine pavarų dėže. Tiesa, versija su automatine transmisija pasižymi 50 Nm aukštesniu sukimo momentu (600 Nm) ir spartesniu įsibėgėjimu nei modelis su mechanine pavarų dėže.
 
„BMW M2“ nuo 0 iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,0 sek. su „M Steptronic" transmisija arba per 4,2 sek. su mechanine pavarų dėže. Inžinieriai patobulino akseleratoriaus veikimą, tad „BMW M2“ greičiau reaguoja į jo spustelėjimą. Sportiškumo pojūčius sustiprina ir sodrus variklio garsas, kurį inžinieriai išgavo specialiai M automobiliui pritaikę išmetimo sistemą.
 
Kadangi „BMW M2“ variklis yra pritaikytas darbui esant itin didelėms apkrovoms, šiame modelyje diegiama M aušinimo sistema, kuris užtikrina variklis ir jo komponentai išlaikytų optimalią darbinę temperatūrą.
 
Atletiška išvaizda

„BMW M2“ yra galingas ne tik pagal variklio parametrus ant lapo, bet ir turi papildomus dizaino sprendimus, išduodančius jo sportinę prigimtį. Atletišką išvaizdą suteikia modeliui būdingas ilgas variklio priekis, trumpas bagažinės dangtis ir plačios ratų arkos. 
 
„M2“ turi horizontalias priekines groteles ir užapvalintus priekinius LED žibintus, išdėstytus prie išorinių kraštų, taip atiduodant duoklę kultiniams „BMW 02“ modeliams. Šiuose žibintuose esantys apatiniai LED elementai atlieka ir dienos šviesų, ir posūkio signalų funkciją. Už papildomą mokestį bus galima užsisakyti ir adaptyviuosius LED žibintus su neakinančių tolimųjų šviesų asistentu „High Beam Assistant“.

 
Žemiau priekinių grotelių suprojektuotos masyvios, į tris segmentus padalintos oro įsiurbimo angos, kurios užtikrina optimalų transmisijos komponentų aušinimą. Už papildomą mokestį bus galima užsisakyti ir anglies pluošto stogą „M Carbon“, kuris net tik sumažins automobilio svorį 6 kilogramais, bet ir pažemins jo svorio centrą.
 
Atnaujinto „M2“ modelio pirkėjai kėbulo spalvą galės pasirinkti iš trijų įprastų ir 5 mettalic dažų, taip pat iš 6 „BMW Individual“ atspalvių. Standartiškai ant „BMW M2“ bus M lengvojo lydinio ratlankiai – 19 colių priekyje ir 20 colių gale.
 
Salono skaitmenizacija ir pritaikymas lenktynių trasai

Patobulinimų pirkėjai ras ir „M2“ salone. Čia standartiškai bus montuojamas naujo dizaino M odinis vairas su paplokštinta apačia ir raudona žyme vairo viršuje, žyminčia centrinę vairo poziciją. Ant vairo taip pat montuojamos pavarų perjungimo svirtys ir du M jungikliai, leidžiantys greitai aktyvuoti iš anksto numatytus automobilio nustatymus. Už papildomą mokestį bus galima pasirinkti ir „Alcantara“ oda aptrauktą vairą, taip pat užsisakyti šildomo vairo funkcionalumą.
 
Priekinėje panelėje montuojamas išlenktas BMW monitorius, sudarytas iš 12,3 colio informacinio ekrano ir 14,9 colio valdymo ekrano. Per pastarąjį galima valdyti įvairius nustatymus ir funkcijas lietimu arba balsu. Nustatymų valdymas per ekraną yra intuityvus it išmaniojo telefono dėl naujausios BMW operacinės sistemos versijos 8.5 ir „BMW iDrive“ sistemos su „Quickselect“, leidžiančios greitai ir patogiai pasiekti įvairius nustatymus ar paslaugas. 

 
Apskritai, įvairių funkcijų skaitmenizavimas leido dizaineriams salone sumažinti fizinių jungiklių poreikį ir taip sukurti švaresnę ir intuityvesnę sąsają. Pavyzdžiui, klimato kontrolė, sėdynių ar vairo šildymo funkcijos nuo šiol bus valdomos skaitmeniniu būdu – per ekraną. 
 
Sportiškojo modelio salone vairuotojai ras M jungiklį, kuris leis greitai pasiekti variklio, M pakabos ir kintamo perdavimo vairo mechanizmo sistemos su „M Servotronic“ stiprintuvu, stabdžių sistemos bei kitus parametrus. 
 
Plati standartinė įranga

Į standartinę naujojo „M2“ įrangą įeina trijų zonų automatinė klimato kontrolė, salono „HiFi" garsiakalbių sistema, belaidžio telefono įkrovimo vieta ir vairuotojo erdvės valdymo sistema „BMW Live Cockpit Plus" su „BMW Maps" navigacijos sistema. Prie automobilio sistemos taip pat galima prijungti savo išmanųjį įrenginį per „Apple CarPlay" ir „Android Auto".
 
Be papildomo mokesčio vairuotojai taip pat gaus pusiau automatinio vairavimo ir parkavimo sistemas: perspėjimo apie gresiantį priekinį susidūrimą sistemą, greičio palaikymo sistemą su stabdymo funkcija, įspėjimo apie išvažiavimą iš eismo juostos, parkavimo atstumo kontrolės su jutikliais automobilio priekyje ir gale bei kitas sistemas. Tarp papildomai siūlomų elementų – vairavimo asistentas, aktyvioji greičio palaikymo sistema su „Stop&Go" funkcija ir parkavimo asistentas su važiavimo atbuline eiga asistentu.
 
Pasirenkamųjų priedų sąraše taip pat yra elektra valdomas stoglangis, „Harman Kardon" erdvinio garso sistema, projekcinis ekranas „BMW Head-Up Display“.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie BMW M2
Susiję straipsniai
Sportinio vairavimo entuziastams – naujas, galu varomas „BMW M2“ Sportinio vairavimo entuziastams – naujas, galu varomas „BMW M2“  
Naujų automobilių saugumo standartai: kėbulas ar elektronika, kas svarbiau? Naujų automobilių saugumo standartai: kėbulas ar elektronika, kas sv 
„Top Gear“ apdovanojimuose elektrinis „Porsche Macan“ pripažintas geriausiu metų visureigiu „Top Gear“ apdovanojimuose elektrinis „Porsche Macan“ pripažintas ge 
Pristatytas naujasis „Mercedes-Benz CLA“ elektromobilis: pasižymės iki 792 km nuvažiuojamu atstumu Pristatytas naujasis „Mercedes-Benz CLA“ elektromobilis: pasižymės i 
Naujasis „Toyota Urban Cruiser“ įkaitins konkurenciją elektrinių B-SUV modelių rinkoje Naujasis „Toyota Urban Cruiser“ įkaitins konkurenciją elektrinių B-S 
FORD automobilių gedimai: kaip atpažinti, kada laikas keisti tam tikras dalis? FORD automobilių gedimai: kaip atpažinti, kada laikas keisti tam tik 
„Mercedes-Benz“ ruošia elektrinę GLC versiją: sėkmingai pasirodė bandymuose ekstremaliomis sąlygomis „Mercedes-Benz“ ruošia elektrinę GLC versiją: sėkmingai pasirodė ban 
Wholesale Work Clothes Order on Globy B2B Platform Wholesale Work Clothes Order on Globy B2B Platform 
„Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą „Møller Mobility Group“ turės naują Baltijos regiono vadovą 
Technologijos ar mechanika: kas šiuolaikiniuose automobiliuose svarbiau? Technologijos ar mechanika: kas šiuolaikiniuose automobiliuose svarb 
„Volkswagen“ pristato „ID. EVERY1“: visiems prieinamas elektromobilis už 20 000 eurų „Volkswagen“ pristato „ID. EVERY1“: visiems prieinamas elektromobili 
Nekantriai laukiama mažų ir nebrangių elektrinių krosoverių: 2025-ieji gali tapti lūžio metais Nekantriai laukiama mažų ir nebrangių elektrinių krosoverių: 2025-ie 
Aukščiausia klasė: pasaulinė naujojo „Audi A6“ su vidaus degimo varikliu premjera Aukščiausia klasė: pasaulinė naujojo „Audi A6“ su vidaus degimo vari 
Erdvus įkraunamas hibridas su iki 120 km elektra nuvažiuojamu atstumu: „Volkswagen Tayron“ – jau Lie Erdvus įkraunamas hibridas su iki 120 km elektra nuvažiuojamu atstum 
Kokios transporto įmonės gali susigrąžinti akcizą už kurą? Kokios transporto įmonės gali susigrąžinti akcizą už kurą? 
„Kia“ pristatė naujus elektromobilius ir ateities strategiją „Kia“ pristatė naujus elektromobilius ir ateities strategiją 
Į kelius išriedėjo įspūdingų parametrų „Nissan Ariya Nismo“ elektromobilis Į kelius išriedėjo įspūdingų parametrų „Nissan Ariya Nismo“ elektrom 
Prieš pasaulinę premjerą atskleista inovatyvi elektromobilio „Kia EV4“ išorė Prieš pasaulinę premjerą atskleista inovatyvi elektromobilio „Kia EV 
Prieš pasaulinę premjerą „Kia“ atskleidė naujojo PV5 modelio išvaizdą Prieš pasaulinę premjerą „Kia“ atskleidė naujojo PV5 modelio išvaizd 
Vokiškas požiūris: išskirstė geriausius automobilius pagal skirtingas kainas Vokiškas požiūris: išskirstė geriausius automobilius pagal skirtinga 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Palaikykite Autoasas.lt
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas