Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2015-09-03
Debiutuoja naujasis „Volkswagen Passat Alltrack“
Netrukus keliuose pasirodysiantis jau antrosios kartos „Volkswagen Passat Alltrack“ – geriausias pasirinkimas besidairantiems naujo automobilio vairuotojams, ketinantiems laisvalaikiu arba darbo reikalais dažniau, nei įprasta, buksyruoti įvairias priekabas, nuvažiuoti nuo asfaltuoto kelio arba susigrumti su lengvos bekelės požymių turinčiais lauko keliukais.
Naujasis „Alltrack“ – tai šiuolaikinio dizaino didesnio pravažumo vidutinės klasės universalas, teikiantis keliautojams maksimalų komfortą, gausias elektronines ir interneto pramogas, patikimai gabenantis iki 1769 litrų tūrio bagažą ir galintis nesunkiai transportuoti priekabas su žirgais, motociklais, valtimis ir kitomis stambesnėmis darbo ar poilsio priemonėmis. Naujoji didesnio pravažumo „Alltrack“ modifikacija skiriasi pakitusios formos buferiais ir į bendrą dizainą įdomiai įkomponuotais apatinės dalies apsaugos elementais. Geresnis automobilio pritaikymas bekelei visų pirma apima automobilio dugno dangalus, ratų arkų ir apatinės kėbulo dalies apsaugą, slenksčių apsaugos juosteles, pagerintas įkalnės / nuokalnės įveikimo charakteristikas (užvažiavimo ir nuvažiavimo kampus, brastos įveikimo gylį), 2,75 cm paaukštintą pakabą, specialius ratlankius ir padangas ir, žinoma, „4MOTION“ visų ratų pavarą su bekelės režimais praturtinta pavarų dėže ir net nuvažiavus nuo asfaltuoto kelio praverčiančiais vairavimo pagalbininkais. Antrosios kartos „Passat Alltrack“ variklių gamoje – net keturi visiškai nauji jėgos agregatai. Tai benzininis (TSI) ir trys dyzeliniai (TDI) motorai. Visi jie atitinka griežtus „Euro 6“ reikalavimus. Benzininis 162 kW (220 AG) variklis išvysto iki 350 Nm sukimo momentą. TDI varikliai atitinkamai 110 kW (150 AG) – iki 340 Nm sukimo momentą, 140 kW (190 AG) – iki 400 Nm sukimo momentą, o 176 kW (240 AG) – iki 500 Nm sukimo momentą. Pastarasis variklis yra iki šiol didžiausio sukimo momento agregatas, koks tik montuojamas į „Volkswagen Passat“. Visi varikliai komplektuojami „Start-stop“ ir stabdymo energijos regeneravimo sistemomis. 150 AG galios TDI variklis gali būti komplektuojamas su 6 laipsnių mechanine pavarų dėže. Visi kiti varikliai derinami tik su automatinėmis DSG pavarų dėžėmis. Kaip minėta, naujasis bazinės komplektacijos „Passat Alltrack“ tiekiamas su „4MOTION“ visų ratų pavara. Įprastomis sąlygomis taupant degalus galiniai atjungiami, o automobilį varo tik priekiniai varomieji ratai. Atsiradus praslydimo pavojui, įjungiamas galinis tiltas. Be to, atsiradus praslydimui, variklio judesys tiksliai paskirstomas praslystantiems ir nepraslystantiems ratams, taip užtikrinant didesnį pravažumą. Kartu su jau 5-os kartos „Haldex mova 4MOTION“ pavaros mechanizme yra EDS elektroninis diferencialo blokatorius, o pati visų ratų pavara veikia glaudžiai sąveikaudama su ECS elektrinio stabilumo paketu. Be to, 220 AG galios „Passat Alltrack“ 2.0 TSI ir 240 AG 2.0 TDI abi ašys komplektuojamos XDS+ sistema. Už papildomą mokestį šią sistemą galima sumontuoti ir kituose modeliuose.
Visuose „Volkswagen Passat“ modeliuose su DCC adaptyvine važiuoklės valdymo sistema vienu mygtuko paspaudimu galima pasirinkti vieną iš galimų važiavimo režimų: ekonomišką, įprastą, sportinį ir individualų. Naujasis „Passat Alltrack“ turi ir papildomą bekelės režimą. Jį įjungus, visos valdomos sistemos (variklio, pavarų dėžės ir važiuoklės) ir vairavimo pagalbininkai suderinami veikimui sunkesnėmis, nei įprasta, važiavimo bekele sąlygomis. „Passat Alltrack“ puikiai pritaikytas priekabų buksyravimui, taip pat ir bekelėje. Šias galimybes užtikrina ypač tvirtas elektra valdomas buksyravimo kablys ir specializuotas buksyravimo pagalbininkas, padedantis manevruoti su priekaba. Maksimali bendra priekabos masė siekia net 2200 kg. Su priekaba be stabdžių „Pasat Alltrack“ įveikia iki 8 proc. statumo įkalnes. Tempiant priekabą su stabdžiais, „Pasat Alltrack“ paklūsta iki 12 proc. statumo įkalnės. „Volkswagen Passat Alltrack“ vairuotojui padeda daug išmaniųjų vairavimo pagalbininkų, užtikrinančių važiavimo saugumą ir palengvinančių vairavimo procesą. Komfortą didina, papildomą informaciją teikia ir kelionėje nuobodžiauti neleidžia daugybė pažangių informacinių ir pramoginių sistemų, įskaitant automagnetolas su navigacinėmis sistemomis, papildomus ekranėlius, internetinės prieigos paslaugas ir galimybes užtikrinantį „App-Connect“ („Apple „CarPlay™“, „Google Android Auto™“ ir „MirrorLink™“) junglumo kompleksą, „Media Control“ planšetinių kompiuterių prijungimo galimybes, „Car-Net“ su „Guide & Inform“ internetines paslaugas. „Front Assist“ situacijos priešais automobilį stebėjimo sistema ir miesto avarinis stabdys su pėsčiųjų atpažinimo funkcija padeda išvengti skaudžių eismo įvykių. Važiavimo eismo juostoje ir manevravimo pagalbininkai itin praverčia intensyvaus eismo miesto gatvėmis, pakartotinio susidūrimo išvengimo stabdys blokuoja pakartotiną smūgį. Vaizdo už automobilio stebėjimo sistema padeda parkuoti automobilį ir važiuoti atbuline eiga. „Passat Alltrack“ degalų sąnaudos
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas