Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-20
Ferrari ateities planai daug ką stebina: ar prieinamiausi „Roma“ ir „Portofino“ taps hibridiniais?

Ferrari ateities planai daug ką stebina: ar prieinamiausi „Roma“ ir „Portofino“ taps hibridiniais?

 „Ferrari Roma“ - naujas kupė GT
©Gamintojo nuotrauka


„Ferrari“, kaip ir kiti automobilių gamintojai, jau kurį laiką kuria hibridinę savo ateitį. Tai yra neišvengiama, todėl svarbu ją priimti anksti, kad naujovių norintys pirkėjai nepasitrauktų ten, kur elektros daugiau. Pigiausi „Ferrari“ gamos modeliai - „Roma“ ir „Portofino“ - atrodo, yra puikūs kandidatai elektrifikacijai. Tai galbūt jie bus pirmieji?
 
Taip „LaFerrari“ hiperautomobilis jau buvo hibridinis, tačiau kalbame apie masinės gamybos modelius, kurie turi uždirbti „Ferrari“ duoną. „Roma“ kupė ir „Portofino“ kabrioletas yra labai susiję, nors ir vadinasi skirtingais vardais. 3,9 l V8 variklis po „Roma“ kapotu išvysto 456 kW, o „Portofino“ vos mažiau - 441 kW. Savo architektūra šie automobiliai yra praktiškai vienodi ir skirtingais vardais vadinasi, nes pasižymi labai skirtingu dizainu.
 
Nuo pat „Roma“ pasirodymo buvo kalbama, kad šis automobilis gaus hibridinę pavarą. Taip buvo manoma dėl to, kad tai - GT klasės mašina, skirta ilgoms kelionėms. Hibridinė jėgainė padėtų sutaupyti degalų, kad ir kaip keistai tai skambėtų, kalbant apie maždaug 200 tūkstančių eurų kainuojantį automobilį. Be to, tai yra nebloga vieta pradėti elektrifikaciją - „Roma“ neturi gilią istoriją turinčios tapatybės, kurią „Ferrari“ turėtų bijoti pakeisti.

 
Ferrari Portofino

Tačiau nei „Roma“, nei „Portofino“ elektriniais netaps. Nė šiek tiek. „Ferrari“ atskleidė, kad tokia galimybė net nebuvo numatyta šių automobilių kūrime. Labai norint, vietos hibridinei sistemai būtų galima surasti, bet „Ferrari“ nenori ir neieškos.
 
„Ferrari“ per penkerius metus ketina paleisti 15 naujų modelių. Kai kurie iš jų bus visiškai nauji kaip „Roma“, kiti - senuosius keičiantys vardai. Tarp jų bus ir kažkas panašaus į visureigį, kuriam hibridinė jėgainė puikiai tiktų. Tačiau pirmiausia elektrifikuota bus „F8 Tributo“ pamaina.


Ferrari Roma
 
Taip, „Ferrari“ hibridiniu pavers savo pagrindinį V8 superautomobilį. Tai gali atrodyti kaip ypatingai keistas žingsnis, nes būtent šis superautomobilis yra apie „Ferrari“ svajojančių žmonių mintyse. Tačiau „Ferrari“ supranta, kad senosios savo tapatybės išsaugoti nepavyks, todėl geriau ją pasitikti savo noru. Jau visai greitai apie „Ferrari“ galvosime kaip apie hibridinių superautomobilių kompaniją.
 
Turbūt vienas garsiausių ir geriausių automobilių žurnalistų Chrisas Harrisas skeptiškai žiūri į „Ferrari“ plėtros planus. Jo nuomone 15 naujų modelių per 5 metus yra tiesiog per daug, nes „Ferrari“ didžiuojasi savo išskirtinumu. Harrisas mano, kad „Ferrari“ seka pinigus ir pirkėjų norus. Pastarasis veiklos bruožas nėra toks teigiamas, kaip daug kam gali pasirodyti. „Ferrari“ žino daugiau nei pirkėjai ir turėtų siūlyti tai, ko žmonės dar neturėjo galimybės užsinorėti - ką nors naujo, sukurto su itališka aistra.
Daugiau apie Ferrari Roma, 2020 - dabar technologijos.lt
Susiję straipsniai
Prastiems keliams – daugiau 4x4 kūrėjų inovacijų Prastiems keliams – daugiau 4x4 kūrėjų inovacijų 
Kuri automobilių markė Europoje buvo sėkmingiausia 2021 metais? Kuri automobilių markė Europoje buvo sėkmingiausia 2021 metais? 
„Subaru“ pristatė įdomų elektromobilio prototipą - šis gražuolis galbūt pasieks ir gatves „Subaru“ pristatė įdomų elektromobilio prototipą - šis gražuolis gal 
Garsi naftos kompanija: elektromobilių įkrovimo stotelės jau tuoj bus pelningesnės už degalines Garsi naftos kompanija: elektromobilių įkrovimo stotelės jau tuoj bu 
„Porsche“ plečia „Platinum Edition“ seriją – pasirodė „Cayenne“ modelis „Porsche“ plečia „Platinum Edition“ seriją – pasirodė „Cayenne“ mode 
Svajojate įsigyti naudotą elektromobilį? Padėtis kaista ir šioje rinkoje Svajojate įsigyti naudotą elektromobilį? Padėtis kaista ir šioje rin 
Atnaujintas „Citroën C5 Aircross“ tapo dar komfortiškesnis ir solidesnis Atnaujintas „Citroën C5 Aircross“ tapo dar komfortiškesnis ir solide 
Vandenilio pralaimėjimas - miestas savo 50 vandenilinių autobusų planą keis elektra Vandenilio pralaimėjimas - miestas savo 50 vandenilinių autobusų pla 
Toyota pristatė ambicingą planą: per dešimtmetį elektromobilių gamą praplės iki 30 modelių Toyota pristatė ambicingą planą: per dešimtmetį elektromobilių gamą  
„Renault“ atskleidžia daugiau detalių apie naująjį visureigį „AUSTRAL“ „Renault“ atskleidžia daugiau detalių apie naująjį visureigį „AUSTRA 
„Lexus NX 450h+“ hibridas vien elektra įveiks beveik 100 km „Lexus NX 450h+“ hibridas vien elektra įveiks beveik 100 km 
„Volkswagen“ patvirtino „ID. Buzz“ pristatymo datą - legenda sugrįžta į tuščią rinką „Volkswagen“ patvirtino „ID. Buzz“ pristatymo datą - legenda sugrįžt 
Priešingai nei skelbė žiniasklaida, „Hyundai“ nenutrauks vidaus degimo variklių vystymo Priešingai nei skelbė žiniasklaida, „Hyundai“ nenutrauks vidaus degi 
Tesla 2021 metais pateikė beveik milijoną elektromobilių Tesla 2021 metais pateikė beveik milijoną elektromobilių 
„Toyota“ pristatė naują „Hilux GR Sport“ – modelį, įkvėptą Dakaro ralio „Toyota“ pristatė naują „Hilux GR Sport“ – modelį, įkvėptą Dakaro ra 
Skriejimas maksimaliu greičiu su šuoliais iš Vaidoto Žalos išspaudė visas sultis Skriejimas maksimaliu greičiu su šuoliais iš Vaidoto Žalos išspaudė  
„Mercedes-Benz“ suteiktas pirmasis pasaulyje leidimas naudoti autonominio vairavimo sistemą „Mercedes-Benz“ suteiktas pirmasis pasaulyje leidimas naudoti autono 
„Citroën“ atskleidė laisvalaikio elektromobilį, kurį bus galima vairuoti ir nepilnamečiams „Citroën“ atskleidė laisvalaikio elektromobilį, kurį bus galima vair 
Naujasis „Range Rover“: junglumas, patogumas ir prabanga kiekviename žingsnyje Naujasis „Range Rover“: junglumas, patogumas ir prabanga kiekviename 
„Mazda“ pristatė savo pirmąjį įsikraunantį hibridinį modelį „Mazda“ pristatė savo pirmąjį įsikraunantį hibridinį modelį 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt