Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2017-09-15
Frankfurte debiutuoja „Land Rover Discovery SVX“
Pasitelkę begalinę aistrą nuotykiams „Jaguar Land Rover“ inžinieriai, dizaineriai bei technikos specialistai iš „Special Vehicles Operations" (SVO) padalinio sukūrė dar vieną universalų visureigį. Frankfurto automobilių parodos lankytojai turės galimybę gyvai pamatyti specialią „Land Rover Discovery“ versiją SVX.
„Land Rover Discovery SVX“ papildo „Range Rover Sport SVR” bei “Range Rover SVAutobiography” liniją. „SVX linija – tai puiki galimybė pristatyti išskirtines „Land Rover“ visureigių galimybes. Sukūrėme tvirtą ir universalų visureigį šeimai: patogų, nevaržomą, su nuolatinio ryšio galimybėmis bet kurioje vietovėje“, – sakė SVO direktorius Markas Stantonas. SVX versija nuotykių entuziastams siūlo visiškai naują lygmenį – sportišką visureigį, visai nebijantį bekelės. Jis bus siūlomas tik su „Jaguar Land Rover" 5 litrų darbinio tūrio kompresoriniu V8 benzininiu varikliu, generuojančiu 525 AG ir 625 Nm sukimo momentą. Pastarasis veiks išvien su aštuonių laipsnių automatine pavarų ir dviejų laipsnių perdavimo dėže. Patobulinta automobilio važiuoklė vairuotojams suteiks daugiau pasitikėjimo priimant kraštovaizdžio iššūkius. Hidraulinė stabilumo užtikrinimo sistema (Hydraulic Active Roll Control), lengvojo aliuminio kėbulo architektūra bei visų ratų pneumatinė pakabos sistema, padangos su agresyviu protektoriaus raštu bei nauja „Terrain Response 2" prisitaikymo prie kelio tipo sistema pagerina automobilio valdymą bekele, sutekdama daugiau užtikrintumo vairuotojui bei komforto keleiviams. Kitos „Discovery“ dinaminės sistemos – įkalnės bei nuokalnės kontrolė, elektroninė traukos kontrolė (ETC), dinaminio stabilumo kontrolė (DSC), reljefo kontrolė (ATPC) bei kintamasis vairo stiprintuvo valdymas (EPAS) – padės įveikti kelio nesklandumus.
Frankfurto parodoje demonstruojamas modelis išsiskiria atlasine pilka „Tectonic Grey” kėbulo spalva. Salone – unikalių spalvų akcentų deriniai su logotipo raidės „X” atvaizdais ant sėdynių apmušalų. Transformaciją užbaigia juodos spalvos šoninės ventiliacijos angos su „V8“ ženklu, tokios pat spalvos grotelės, juodi stogo bagažinės skersiniai ir stogo įrenginys su dviem papildomomis lempomis matomumui pagerinti.
„Discovery SVX“ bus pirmasis rankomis SVO techniniame centre surinktas „Land Rover", kurio gamyba bus pradėta 2018-aisiais metais.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas