Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2016-10-03
„Land Rover Discovery“ visiškai naujas, tačiau dvasia – ta pati
Paryžiaus automobilių parodoje ką tik oficialiai pristatytas naujasis penktos kartos „Land Rover Discovery“. Automobilis gavo naują platformą ir atnaujintus keturių bei šešių cilindrų variklius, įskaitant ypatingai švarų „Ingenium“ šeimos keturių cilindrų dyzelinį variklį – visa tai jo gerbėjams turėtų užtikrinti naują komforto, pravažumo ir dinamikos lygį neaukojant degalų sąnaudų rodiklio.
Pasak „Land Rover“ vyriausiojo dizainerio Gerry‘io McGoverno, naujasis „Discovery“ pakeitė didelio sportinio visureigio sampratą. „Land Rover“ dizainerių ir inžinierių komandos iš esmės perdarė „Discovery“ ir sukūrė itin veržlų, universalų bei galingą aukščiausios klasės sportinį šeimos visureigį. G. McGovern‘o vadovaujama dizaino komandai pavyko automobiliui įskiepyti švelnesnių, aptakesnių, dinamiškesnių bruožų ir tuo pat metu išlaikyti pirmtakui būdingą monumentalumą. Į akis iškart krinta itin išraiškingas, trumpas bet galingas priekinis „žandikaulis“, status priekinio stiklo kampas, palaipsniui kylanti kėbulo vidurio linija ir smailėjanti galinė dalis. „Land Rover Discovery“ taip ir netapo miesto visureigiu. „Disco“ išliko vyriškas, drąsus, grubokas ir visuomet pasirengęs nuotykiui. Kita vertus, komforto išsiilgusius miestiečius nudžiugins itin šiuolaikiškas ir patogus salonas bei naujausios komunikacijos ir pagalbinės technologijos. Ketvirtos kartos „Discovery“ Lietuvoje jau subūrė tikrų gerbėjų būrį, o naujokas turi puikias galimybes tą būrį gerokai pagausinti“, – sakė Justė Šataitė „Inchcape Motors“ rinkodaros vadovė.
Pasak jos, „Land Rover Discovery“ išankstinė premjera Lietuvoje planuojama šių metų gruodį. O jo kaina „Inchcape Motors“ salonuose prasidės nuo 52400 eurų.
Septyni principai, kuriais vadovaujantis, buvo kuriamas naujasis „Discovery“
1. Puikusis septynetukas – konvertuojamos septynios sėdynės.
2. Mylimiausias šeimos narys – naujausios technologijos bei aukščiausios kokybės interjero medžiagos, užtikrinančios šeimos komfortą ir saugumą.
3. Kalnų karalius – nesustabdomas, nepriklausomai nuo kelio dangos, vietovės ir oro.
4. Britų kūrybiškumas – visame pasaulyje dievinamas britiškas žavesys ir rafinuotumas.
5. Atrasti vietos bet kam – įvairios vidaus talpos galimybės.
6. Apjungia visas kartas - devyni USB lizdai, šeši 12 voltų įkrovimo punktai, 3G WiFi hotspot aštuoniems prietaisams.
7. Ten, kur keliai baigiasi – pasiekti atokiai gyvenančius skurstančius žmones. Naujasis „Discovery“ tęs „Land Rover“ humanitarinės pagalbos darbus.
Naujasis „Discovery“ yra ilgesnis už savo ketvirtosios kartos pirmtaką, tačiau jis kiek siauresnis ir žemesnis. Automobilio prošvaisa padidėjo 43 mm, iki 283 mm.
„Discovery“ salonas gali būti pritaikytas bet kokiai paskirčiai – tai užtikrina daugiau nei 2 tūkst. litrų tūrio erdvė už priekinės sėdynių eilės, 926 litrų erdvė už antrosios ir neprikausomai užlenkiamos abiejų eilių sėdynės. Pagal savo poreikius, galima pasidaryti dvi, tris, keturias, penkias, šešias ar septynias sėdimas vietas. Visureigis galės vilkti iki 3,5 tonos svorį. Tai geriausias rodiklis savo klasėje.
Perėjimas prie lengvesnės aliuminio konstrukcijų platformos automobilio svorį sumažino 480 kg iki 2,099 kg ir tai leido ji aprūpinti papildomomis saugos priemonėmis bei garso izoliacija, o taip pat įdiegti naują 180 AG 2 l darbinio tūrio keturių cilindrų dyzelinį „Ingenium“ variklį su 159 g/km CO2 emisija ir 6l/100km kuro sąnaudomis. Žadama, kad su šiuo varikliu „Discovery“ bus švariausias linijos modelis.
Galingesnė dyzelinio variklio versija, pasiekianti 240 AG – dviejų turbinų keturių cilindrų „Ingenium“ jėgainė, pasiekianti įspūdingą 500 Nm sukimo momentą. To pakaks, kad nuo 0 iki 100 km/h įsibėgėtų per 8 sekundes. Šio variklio kuro sąnaudos 6,4 l / 100 km, o išmetamo CO2 – 165 g/km.
Dar vienas dyzelinis variklis - šešių cilindrų Td6 - generuos 258 AG bei 600 NM sukimo momentą.
Benzininių variklių gerbėjams siūlomas naujos kartos didelio našumo 3 litrų darbinio tūrio, šešių cilindrų 340 AG variklis, generuojantis 450 Nm sukimo momentą.
Naujajame visureigyje „Discovery“ įmontuota aštuonių laipsnių automatinė pavarų dėžė ZF.
Visapusiškai aprūpintuose S versijos automobiliuose bus įmontuota važiuoklės ir pavaros valdymo režimo „Terrain Response“ sistema, dviejų zonų klimato kontrolės sitema. Automobilis bus aprūpintas 19 colių lengvojo lydinio ratlankiais. SE modeliuose bus įmontuota automatinė klimato kontrolės sitema ir patobulinta garso sistema.
„Discovery“ modelio versijose HSE ir „HSE Luxury“ bus įdiegta sistema „InControl Touch Pro“ su integruotu 10 colių skersmens didelės raiškos lietimui jautriu ekranu, užtikrinančiu dar geresnį naujojo „Discovery“ ryšį su aplinkiniu pasauliu ir aukštesnį pramogų sistemos lygį. Sistema išsiskiria santūriu šiuolaikišku dizainu, vaizdo bei garso kokybe, galimybe prijungti prietaisus, kuriuose laikomi filmai bei muzika.
Sekant mados tendencijomis, automobilio savininkas išmaniąją atrakinimo-užrakinimo sistemą nešiosis patogioje ir vandeniui atsparioje apyrankėje – nebereikės pultelio ir bus ramu bet kokioje situacijoje, tarkime, buriuojant ar šokant parašiutu. Naujame „Discovery“ įrengtas ir elektra valdomas vidinis bagažinės dangtis. Nuleistą dangtį galima naudoti kaip patogų paviršių daiktams susidėti ar kraunant juos į bagažinę. Papildomai galima bus užsisakyti judesiu valdomą bagažinės dangtį – užteks tik pajudinti koją po jutikliais, esančiais abiejuose bagažinės dangčio šonuose.
Papildomai užsakoma sistema „Terrain Response 2“ stebi važiavimo sąlygas ir automatiškai parenka valdymo režimą, leidžiantį optimaliai sureguliuoti važiuoklę ir pavaros technologiją, atsižvelgiant į nustatytas sąlygas.. Jei bus važiuojama ypač sudėtingomis sąlygomis, kintančiu reljefu, nustačius „All-Terrain Progress“ kontrolę (ATPC), visas kliūtis įveiks išmanioji sistema, vairuotojui reiks tik vairuoti.
Kita papildomai užsakoma technologija – „Wade Sensing“ neleis vandeniui tapti kliūtimi. Šoninio vaizdo veidrodėliuose įrengti jutikliai praneš, kada vandens lygis artės prie didžiausio 900 mm įveikiamos brastos gylio.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas