Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2015-09-02
Frankfurto automobilių parodoje – naujojo „Kia Sportage“ debiutas

Frankfurto automobilių parodoje – naujojo  „Kia Sportage“ debiutas
 Šiandien „Kia Motors“ praskleidžia uždangą nuo visiškai naujo, patraukliu interjero ir eksterjero dizainu, išskirtinėmis naujausiomis technologijomis ir kokybe pasižyminčio „Kia Sportage“ modelio. Naujasis „Sportage“ visuomenei oficialiai prisistatys rugsėjo 15 dieną Tarptautinėje Frankfurto automobilių parodoje. 

Ketvirtosios kartos naujasis kompaktinis visureigis „Kia Sportage“ buvo kuriamas ant ypatingos sėkmės sulaukusio savo pirmtako pamatų, gausiai pridedant modernumo prieskonių, padėsiančių konkuruoti vis labiau populiarėjančioje savo segmento rinkoje. Atnaujintas interjeras pasižymi aukščiausia medžiagų kokybe, vientisu dizainu bei plačiu, saugumą ir patogumą užtikrinančių naujausių technologijų sąrašu. Patobulinti varikliai ir transmisijos rūpinasi ekonomiškesniu ir ekologiškesniu važiavimu bei daug malonesniu valdymu. 
 
Pirmą kartą istorijoje „Sportage“ modelio savininkai galės džiaugtis sportiška „GT Line“ komplektacija.
Trokštantiems kasdien patirti, ką reiškia dinamiškas ir sportiškas vairavimas, „GT Line“ techninės savybės suteikia tradiciniam modeliui būdingą praktiškumą, tačiau prideda didelę porciją dinamikos. 

 
„Pastaraisiais metais „Kia Sportage“ svariai prisidėjo prie mūsų sėkmės Europoje. Mums tai neįtikėtinai svarbus automobilis, ypač dabar, kai vis daugiau klientų žvalgosi į visureigius, o kompaktinės klasės segmente vyraujanti konkurencija kaip niekada didelė“, - tikino „Kia Motors Europe“ vadovas Michaelis Cole. 
 
„Europoje „Sportage“ modelis yra „Kia“ populiarumo flagmanas, aiškiai demonstruojantis prekinio ženklo vertybes bei sudarantis daugiau nei ketvirtį visų mūsų pardavimų Europoje. Kadangi šio segmento ribos sparčiai plečiasi, naujasis, modernų dizainą ir aukščiausią medžiagų kokybę galintis pasiūlyti „Sportage“ modelis sustiprins mūsų pozicijas tarp rinkos lyderių“, - pridūrė M.Cole. 
 
„Kia Sportage“ yra gaminamas „Kia“ Žilina gamykloje Slovakijoje. Tai vienas geriausiai parduodamų šio prekinio ženklo automobilių Europoje. 2014 metais kompanija pardavė daugiau nei 97 tūkst. „Sportage“ modelių. Tai sudaro 27,5 proc. visų „Kia“ pardavimų.
 
Ryškus ir žvilgsnį kaustantis 2016 m. „Sportage“ dizainas

Ketvirtos kartos „Kia Sportage“ pasižymi žvilgsnį prikaustančiu dizainu. Dizaineriai stengėsi, kad kiekviena linija spinduliuotų sportiškumą ir energiją. „Sportage“ dizainą kūrė Frankfurte (Vokietija) įsikūrusios „Kia European Design Studio“ specialistai. Jiems padėjo Korėjos Namyang ir Kalifornijos Irvino dizaino centrų kolegos. 
 
Naujasis „Sportage“ kėbulas pasižymi aštrių ir glotnių linijų kontrastu, tačiau demonstruoja išbaigtą harmoniją ir vientisumą.
 
Žvelgiant į patrauklų „Sportage“ priekį, sunku nepastebėti didžiulio skirtumo tarp naujojo ir ankstesnės kartos modelio: „Kia“ simboliu tapusios „tigro nosies“ grotelės ir žibintai nebėra sujungti, kaip buvo įprasta matyti iki šiol. Žibintai sumontuoti šiek tiek aukščiau. Žemesnės ir platesnės priekinės grotelės ne tik padeda geriau aušinti variklį, bet ir suteikia masyvumo ir griežtumo. Nepaisant to, kad automobilis išsaugojo savo pirmtako plotį (1855 mm), dėl dizaino pokyčių jis atrodo rimtesnis ir stabilesnis.
 
„GT Line“ linijai priklausantys modeliai turi „cee‘d GT“ modeliui būdingus „ice-cube“ tipo keturgubus LED rūko žibintus bei aliuminio imitacijos buferio apačią. 
 
Naujasis „Sportage“ turi 30 mm ilgesnę ratų bazę (2670 mm) bei yra 40 mm ilgesnis (4480 mm) už savo pirmtaką. Naujasis modelis taip pat turi geresne aerodinamika pasižymintį didesnį oro aptaką. Nuo aukščiausio stogo taško (lyginant su ankstesniu modeliu, jis liko nepakitęs – 1635 mm) „Sportage“ siluetas švelnia linija leidžiasi link automobilio galo žemyn ir, drauge su didesnėmis ratų arkomis bei griežtesnėmis linijomis, sukuria itin dinamiško automobilio įvaizdį. Ilgesnis priekis (iki 20 mm) bei trumpesnis galas (iki 10 mm) vizualiai „nuleidžia“ stogo liniją ir „Sportage“ atrodo dar veržliau.

 
Automobilio galas pasitinka horizontalesnėmis formomis ir aiškiai nubrėžtomis linijomis. Bagažinės linijos pabrėžia automobilio plotį ir suteikia rimtumo bei stabilumo. 2013 m. „Kia Provo“ koncepcinio modelio įkvėptus plonus žibintus jungia per visą automobilio galą besitęsianti apdailos juosta. Posūkių signalai ir atbulinės eigos žibintai sumontuoti šiek tiek žemiau. Dėl šio sprendimo apatinė automobilio dalis atrodo sunkesnė, raumeningesnė. „Kia Sportage GT Line“ versija gerbėjų širdis padės užkariauti dvigubais išmetimo vamzdžiais bei metaliniu galiniu difuzoriumi. 
 
Patrauklus dizainas džiugina ne tik akis, bet ir pinigines. Puikia aerodinamika pasižyminčio „Sportage“ oro pasipriešinimo koeficientas sumažėjo nuo 0,35 iki 0,33. Geresnę aerodinamiką padėjo sukurti ir rekonstruotas bamperis. 
 
„Sportage“ pirkėjai galės rinktis 16, 17 arba 19 colių aliuminio ratlankius, o „GT Line“ linijai priklausanti versija unikalius 19 colių ratlankius turės jau standartinės įrangos sąraše.
 
Modernus, aukščiausia kokybe pasižymintis salonas

Naujasis „Sportage“ gali pasigirti visiškai nauju interjeru. Dizaino komandos tikslas buvo sukurti saloną, galintį pasiūlyti vairuotojo patogumui pritaikytą platų prietaisų skydelį ir paprastą, tačiau modernų dizainą. Interjere galima pamatyti, kaip žaviai dera šaltas metalas ir švelnios medžiagos ir kaip preciziškai horizontalios linijos apibrėžia automobilio kontūrus. 
 
Naujasis modelis šeimininką pradžiugins aukščiausios klasės medžiagomis. Prabangos jausmą padeda sukurti puikūs tekstilės, odos ir dygsniuotų siūlių deriniai. Kūrėjų pastangų rezultatas – moderni salono aplinka, pasižyminti geresne, nuo išorinio triukšmo saugančia garso izoliacija.
 
Ankstesnės kartos „Sportage“ turi aiškiai apibrėžtą, vertikalaus dizaino centrinę konsolę, o jo įpėdinio centrinė konsolė suprojektuota horizontaliai. Šis sprendimas pabrėžia salono erdvumą ir sukuria sportiškesnio ir gaivesnio automobilio įspūdį.
 
Aiškesnis, horizontaliai orientuotas prietaisų skydelis padalintas į dvi aiškias zonas – „rodmenų“ ir „valdymo“. „Rodmenų“ zonos pagrindinė užduotis – prietaisų skydelyje bei 7.0 arba 8.0 colių HMI („Human-machine interface“) lietimui jautriame ekrane pateikti visą vairuotojui reikalingą informaciją kuo aiškiau ir patogiau.

 
Su centrine konsole besijungianti žemiau esanti „valdymo“ zona į vairuotoją pakreipta 10 laipsnių kampu. Daugelį reikalingų funkcijų dabar galima rasti pasirinktame pramoginės ir navigacinės sistemos ekrane, o naujasis, mygtukais neperkrautas prietaisų skydelis pasižymi ergonomišku išdėstymu bei aiškiai matomai sudėliotomis „valdymo“ zonos funkcijomis.
 
Į dvi dalis padalintas interjeras leidžia rinktis dviejų spalvų apdailą – „Dark Grey ir „Light Grey“ pilkų arba „Black“ ir „Canyon Beige“ juodos ir rusvos spalvos derinius. Būsimieji pirkėjai taip pat galės pasirinkti vientisą juodos spalvos interjerą. Centrinei konsolei gamintojai parinko klasikinę ir visuomet stilingai atrodančią juodą spalvą. Tiems, kurie pasirinks „GT Line“ liniją, galės mėgautis sportiškumo suteikiančiais elementais: sportiniu odiniu vairu su plokščia apatine dalimi, „piano black“ juodos spalvos prietaisų skydeliu bei aliuminio pedalais.   
 
Erdvesnis ir daug patogesnis visiems keleiviams

Dėl didesnių interjero ir eksterjero proporcijų ketvirtos kartos „Sportage“ tiesiog pasmerktas būti praktišku. Automobilio kūrėjams pavyko sukurti didesnę erdvę ir komfortą visiems keleiviams.
 
Lyginant su ankstesnės kartos modeliu, labiausiai, net 30 mm, išaugo naujojo modelio ratų bazė (iki 2670 mm). Dėl to salonas tapo erdvesnis.  Naujasis automobilis yra 40 mm ilgesnis (4480 mm). Priekinė kėbulo dalis nuo pradžios iki priekinių ratų ašies padidėjo iki 910 mm, o galinė 10 mm sutrumpėjo (iki 900 mm). Debiutui besiruošiantis „Sportage“ išsaugojo savo pirmtako aukštį (1635 mm) bei plotį (1855 mm).
 
Dėl pakitusių matmenų keleiviai automobilyje gali jaustis erdviau. Erdvė galvai padidėjo iki 997 mm priekyje (+ 5 mm) ir 993 mm (+16 mm) gale, o priekyje ir gale sėdinčių keleivių kojų zona atitinkamai prasiplėtė iki 1129 mm (+19 mm) ir 970 mm (+ 7 mm).
 
Padidindami erdvę šio modelio kūrėjai įgyvendino savo tikslą padidinti komfortą. 
 
Sėdinčiųjų patogumą kuria ne tik didesnė erdvė, bet ir pačios sėdynės. Jos buvo atnaujintos ir patobulintos. Naujasis „Sportage“ gali didžiuotis trijų pakopų sėdynių šildymu, 10 krypčių vairuotojo sėdynės nustatymu bei juosmens atrama ir 8 krypčių keleivio sėdynės nustatymo galimybėmis. Tvirtesnis sėdynių rėmas pagamintas naudojant didesnį kiekį itin tvirto plieno, patobulintos spyruoklės, tai padeda sumažinti vibracijos lygį, prailgina sėdynių eksploatacinį laikotarpį. Naujos sėdynės yra 2,5 kg lengvesnės. 
Automobilio gale grindys yra 40 mm žemesnės, o galinė sėdynė – 30 mm aukštesnė. Tai reiškia, kad keleiviai galės džiaugtis natūralesne ir patogesne sėdėsena. Patogumo suteiks ir padidėjusi apatinė šlaunų dalies atrama. 
 
 „Sportage“ sėdynių atlošas turi 17 reguliavimo padėčių: nuo 23 iki 37 laipsnių. Atlošo reguliavimo svirtis buvo perkelta iš viršaus į apačią, kad gale sėdintys keleiviai galėtų lengviau ir greičiau susikurti patogią aplinką. Gale sėdintys keleiviai taip pat gali pasirinkti vieną iš dviejų šildymo intensyvumo padėčių nugarai ir sėdynei. Tobulas derinys vėsiais rytais.

 
Visos automobilio versijos pasižymi geresniu matomumu tiek priekyje, tiek gale. Geresnį matomumą priekyje lėmė žemesnis priekinio statramsčio pagrindas bei siauresnis pats statramstis. Siekiant geresnio matomumo atgal, šoniniai veidrodėliai taip pat sumontuoti šiek tiek žemiau. Norintys daugiau ir plačiau matyti vairuotojai apsidžiaugs 62 mm (lyginant su trečios kartos „Sportage“) siauresniais galiniais statramsčiais ir 30 mm aukštesniu galiniu stiklu. Šie pokyčiai ne tik pagerina matomumą, bet ir sustiprina erdvės pojūtį. Norintys jaustis dar erdviau, galės rinktis didesnį, 104 mm didesnį panoraminį stoglangį (490 mm). 
 
 „Kia“ dizainerių komandos sprendimas padidinti automobilio matmenis lėmė didesnę naujojo „Sportage“ bagažinę. Dvigubas grindis turinti bagažinė padidėjo nuo 465 iki 503 l, taigi yra gerokai praktiškesnė. Nepaisant to, kad naujo „Sportage“ plotis nepakito, sumanių inžinierių sprendimų dėka bagažinė tapo 35 mm platesnė. 
 
Naujasis modelis už savo pirmtaką pranašesnis ir kalbant apie degalų bako talpą. Ji padidėjo nuo 58 iki 62 l ir išvaduos vairuotoją nuo dažno apsilankymo degalinėse. 
 
Žemesnis triukšmo lygis – malonesnė kelionė

Viena iš svarbiausių naujojo modelio komforto priežasčių – „Kia“ inžinierių kruopščiai apgalvoti, triukšmą ir vibraciją mažinantys, sprendimai. Reikšmingi pokyčiai leidžia „Sportage“ modeliui lygiuotis į labiausiai rafinuotus savo klasės automobilius, o garso ir triukšmo lygiu jis gerokai lenkia savo kompaktinės klasės SUV konkurentus. 
 
Varikliui dirbant laisvąja eiga naujasis „Sportage“ su benzininiu varikliu užfiksuoja tik 36 decibelų stiprumo triukšmą (2 dB mažiau už ankstesnės kartos modelį), o su dyzeliniu – 44 dB (ankstesnis modelis - 46 dB). Mažesnį triukšmo ir vibracijos lygį padeda užtikrinti geresnė prietaisų skydelio garso izoliacija bei akustiniai variklio skydai. 
 
Išorinis triukšmo lygis sumažėjo nuo 66 iki 63 dB. Šiuos pasiekimus lėmė nauji galinės pakabos tvirtinimo elementai bei pažangesnės ratų arkas dengiančios garsą sugeriančios medžiagos. Dėl mažesnio vėjo keliamo triukšmo reikia dėkoti storesniam priekinių durelių stiklui, dvigubai panoraminio stogo tarpinei bei papildomai durelių garso izoliacijai.
 
Pažangūs kūrėjų sprendimai leidžia naujajam „Sportage“ vadintis vienu rafinuočiausių ir didžiausią komforto lygį galinčių pasiūlyti savo klasės modelių. Tikslą padėjo pasiekti ir tvirtesnis kėbulas, ypač grindys, transmisijos patobulinimai ir pažangesnis sėdynių dizainas. 49 proc. tvirtesni ratlankiai taip pat turėjo įtakos mažesnei vibracijai. 

2016 m. „Kia Sportage“ prekybos vietas pasieks netrukus

Europos prekybos salonus naujasis „Sportage“ modelis pasieks pirmąjį 2016 m. ketvirtį. Būsimieji šeimininkai drauge su automobiliu gaus unikalią 7-erių metų arba 150 000 km garantiją. Daugiau techninių detalių apie šį modelį bus paskelbtą šiek tiek vėliau, prieš jam pasirodant prekyboje.
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Kia Sportage
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt