Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-03-29
„Hondos“ vizijoje – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas

„Hondos“ vizijoje – elektrinė automobilių ateitis ir dirbtinis intelektas
Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristatyta „Honda Electric Vision“ strategija. Pagal ją, iki 2025 metų du trečdaliai Europoje parduodamų „ Honda“ modelių bus varomi elektra. Bendrovė taip pat žada iki 2020 metų serijiniuose modeliuose pradėti taikyti autonominio vairavimo (self-driving) technologijas.

„Honda“ elektrifikacija Europoje prasidės nuo hibridinės technologijos diegimo visuose siūlomuose bendrovės modeliuose. Pirmasis naujas automobilis su dviejų variklių hibridine „Honda“ sistema prekybos salonus Europoje pasieks 2018 metais.
 
Europos rinkai „Honda“ taip pat gamins iš tinklo įkraunamus hibridinius, akumuliatorinius elektrinius ir vandenilio kuro elementais varomus automobilius. „Pasitelkdami „Honda“ pasaulinius tyrimų ir plėtros išteklius sieksime, kad Europos pirkėjams būtų greičiau pristatytas visapusiškas pažangių elektros technologijų asortimentas“, - teigė „Honda Motors Europe“ prezidentas ir vykdomasis direktorius Katsushi Inoue.
 
Praėjusių metų pabaigoje Europą jau pasiekė vandeniliu varomas „Clarity Fuel Cell“ sedanas.
Automobilio ratus suka 103 kW (140 arklio galių) elektrinis variklis, o vandenilis naudojamas elektros energijai gaminti. „Clarity Fuel Cell“ automobiliai Europoje dalyvauja „HyFIVE“ projekte, kurio tikslas – bandyti vandenilinius automobilius realaus eismo sąlygomis bei skatinti jiems reikalingos infrastruktūros diegimą.
 
 
Parodoje taip pat pristatytas „Honda NueV autonominio“ (self-driving) elektromobilio konceptas. Nenaudojamas automobilis tarnauja kaip miesto transporto infrastruktūros dalis: kai savininkui jo nereikia, „NueV“ dalyvauja automobilių dalijimosi paslaugos (ride sharing) tinkle. „NeuV“ gali uždirbti pinigų pavėžėdamas keleivius iki jiems reikiamos vietos, taip pat grąžindamas sukauptą energiją į elektros tinklą elektros vartojimo piko metu.
 
 
Beje, „NueV“ bagažo skyrius pritaikytas vežti koncepcinį „Honda Kick‘n‘Go“ skuterį, skirtą įveikti „paskutiniams kelionės kilometrams“. Naujasis skuteris taip pat varomas elektra, jo akumuliatorių galima įkrauti iš „NueV“ bagažinėje esančio elektros lizdo. Japonijoje ir Šiaurės Amerikoje „Honda“ atlieka pažangių autonominių automobilių valdymo sistemų bandymus. Iki 2020 m. bendrovė yra užsibrėžusi išplėsti savaeigių technologijų taikymą serijiniuose „Honda“ automobiliuose.
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti 5000 skelbimų, virš 8300 atsiliepimų apie automobilius bei beveik 2000 automobilių apžvalgų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2024

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt