Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2016-04-08
„Jeep“ visureigiai sėkmingai išbandė bekelės kliūčių kompleksą
Tikrų džipų gamintojo „Jeep“ modeliai „Renegade“ ir „Grand Cherokee“ sėkmingai įveikė pirmą kartą Lietuvoje pademonstruotos mobilios bekelės kliūčių platformos išbandymus. Susidoroję su pagrindinėmis visureigiams skirtomis kliūtimis, „Jeep“ modeliai dar kartą įrodė savo kaip saugių transporto priemonių tiek mieste, tiek bekelėje galimybes.
„Kasmet rinkoje pasirodant vis daugiau visureigių modelių ir konkurencija šioje srityje didėja. „Jeep“ modeliai toliau išlieka lyderiais šioje srityje, gebančiais parodyti savo pranašumą ne tik reklamoje, bet ir realybėje. „Jeep“ užtikrina tiek komfortą, saugumą ir prabangą mieste, tiek už jo ribų įveikiant pačias įvairiausias kliūtis. Be to, tai yra laisvės ir savarankiško gyvenimo simbolis“, – sakė Renaldas Gineika, įgaliotojo „Jeep“ atstovo Lietuvoje įmonės „Autobrava“ direktorius. „Šią kliūčių platformą kūrėme specialiai visureigiams. Bandymuose dalyvavę „Jeep“ modeliai „Renegade“ ir „Grand Cherokee“ turėjo įveikti 5 skirtingų modifikacijų kliūtis, kurios atkartojo natūralioje gamtoje sutinkamus išbandymus. Tokiu būdu naujoji bekelės kliūčių platforma leido patikrinti įvairiapuses „Jeep“ modelių galimybes – kėbulo standumą, važiavimą su dideliu pasvyrimo kampu, ratų praslydimo kontrolės, įvažiavimo į stačią įkalnę ir kita. Viena iš sudėtingiausių ir ne visiems automobiliams įkandama kliūtis – išvažiavimas iš situacijos, kai praslysta 3 iš 4 visureigio varančiųjų ratų. Abu bandymuose dalyvavę „Jeep“ modeliai su šia užduotimi susidorojo be didesnių sunkumų. Tuo metu patiems automobilių vairuotojams psichologiškai sudėtingiausia kliūtis yra įvažiavimas į stačią įkalnę – per priekinį stiklą nematant žemės reikia nemažai drąsos nenukelti kojos nuo akceleratoriaus pedalo ir tęsti pakilimą. „Jeep Renegade“ ir „Jeep Grand Cherokee“ yra aprūpinti pažangiomis visų varančiųjų ratų sistemomis „Jeep Active Drive“ ir „Jeep Active Drive Low“, kurios geba parduoti iki 100 proc. variklio galios į bet kurį ratą. Tai šių automobilių vairuotojams leidžia įveikti pačias įvairiausias kelyje ar už jo ribų pasitaikančias kliūtis. O susidūrus su didžiausiomis kliūtimis kelyje galima įjungti nuolatinį keturių ratų varantįjį režimą, kuris padės lėtai ir užtikrintai įveikti bet kokius iššūkius priešakyje. Šiuose „Jeep“ modeliuose sudaryta galimybė rinktis iš 5 važiavimo režimų priklausomai nuo kelio dangos: purvo, sniego, smėlio, akmenų ir automatinės. Šie režimai subalansuoja pakabos darbą ir užtikrina geriausią sukibimą bet kokiomis vairavimo sąlygomis. Per praėjusius metus Lietuvoje, palyginti su 2014 m., „Jeep“ automobilių pardavimai išaugo 85 procentais. Populiariausiu modeliu išliko gamintojo flagmanas „Grand Cherokee“, bet pirkėjai vis dažniau rinkosi ir kompaktinės klasės visureigius „Renegade“ ir „Cherokee“. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas