Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2011-12-27
Kam elniai ir rogės, jei per sniegą puikiai rieda „Jeep Grand Cherokee SRT8“ su dviem turbinom ir 80
Amerikos automobilių tobulinimo studija „Hennessey“ pristatė „Jeep Grand Cherokee“, kuris išvysto 800 AG. „HEMI“ 6,4 litro V8 variklis patobulintas, kad išvystytų 800 AG. Papildomai prie variklio sumontuotos dvi turbinos. Maksimalus sukimo momentas – 1114 Nm. Kad sustabdytų tokį galiūną, gamintojai sumontavo net 15,1 colių diametro stabdžių diskus. Automobilis iki 100 km/h įsibėgėja per 3,1 sekundės. Ketvirčio mylios trasos gale pasiekia 208 km/h greitį. Išorėje – daugybė anglies pluošto aerodinaminių elementų, automobilio važiuoklė pažeminta. Bus pagaminti tik 24 tokie modeliai.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Jeep Grand Cherokee
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas