Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-04
Kaip „Koenigsegg“ gali žadėti, kad daugiau nei 1700 arklio galių turinti „Gemera“ bus CO2-neutrali?

Kaip „Koenigsegg“ gali žadėti, kad daugiau nei 1700 arklio galių turinti „Gemera“ bus CO2-neutrali?
 
„Koenigsegg Gemera“ - praktiškiausias švedų hiperautomobilių gamintojo kūrinys. Šis įspūdingas iš anglies pluošto pagamintas automobilis turi keturias sėdimas vietas. Be to, jis yra patogesnis nei kiti „Koenigsegg“ modeliai. Ir gali aplinkai nepadovanoti jokio papildomo CO2, nors turi galingą vidaus degimo variklį ir garsiai burzgiančią išmetimo sistemą. Kaip taip gali būti?
 
„Koenigsegg Gemera“ - tai praktiškas hiperautomobilis. Patentuotos „Koenigsegg“ durelės užtikrina, kad ant galinės sėdynės galima patekti ir nepatraukus priekinių. Be to, šis automobilis turi neblogą bagažinę, o 3 metrų ilgio ratų bazė sugeria kelio nelygumus. Visos keturios automobilio sėdynės yra šildomos, salone yra trijų zonų klimato kontrolės sistema, pora belaidžių telefonų įkroviklių, 11 garsiakalbių stereo sistema ir dar daug visko. Tai - komfortiškas automobilis, nors taip iš pirmo žvilgsnio ir neatrodo.
 
Bet „Koenigsegg Gemera“ nėra limuzinas - tai vis tiek yra hiperautomobilis. 1724 AG išvystantis automobilis iki 100 km/val. bėgėjasi tik 1,9 sekundes. Maksimalus greitis - daugiau nei 400 km/val. Tačiau šis automobilis gali būti stebėtinai ekologiškas. Visai klaip elektromobilis.


Į saloną patenkama per dideles dureles

„Koenigsegg Gemera“ širdis - 600 AG (440 kW) dviejų litrų variklis su dviem turbokompresoriais. Mažesnis variklis pasirinktas dėl kelių priežasčių. Visų pirma, „Koenigsegg“ turėjo taupyti vietą, kad jos pakaktų galinėms sėdynėms. Antra, gamintojas norėjo, kad tai būtų ne tik praktiškas, bet ir ekologiškas automobilis. Šalia to palyginti mažo variklio, kurį „Koenigsegg“ švelniai vadina „Mažų draugišku milžinu“, darbuojasi ir trys elektros varikliai - vienas prie variklio veleno ir po vieną kiekvienam galiniam ratui.
 
„Gemera“ turi nedidelę bateriją ir gali nuvažiuoti 50 km be vidaus degimo variklio pagalbos, tačiau ir tai dar ne viskas. Nors automobilio baką galima užpildyti ir įprastu benzinu, „Gemera“ veikia ekologiškiau kai degina etanolį arba ekologišku būdu pagamintą metanolį. Gamintojas teigia, kad taip „Gemera“ yra bent jau tokia pat CO2-neutrali kaip įprasti elektromobiliai.
 
Salone lengvai įsitaiso keturi žmonės

Žinoma, niekas nepirks „Gemera“ automobilio vien dėl to, kad jis yra ekologiškas. „Koenigsegg“ teigia, kad markės automobilių pirkėjai dažnai klausia apie hiperautomobilių poveikį aplinkai, tačiau iš tikrųjų šie automobiliai nuvažiuoja labai mažai, kad būtų kuo nors reikšmingi. Elektriniai varikliai padeda „Gemera“ pasiekti geresnes dinamines savybes, o ekologiški bruožai yra tik priedas. Kita vertus, kadangi šis automobilis yra patogesnis ir praktiškesnis, galbūt jis bus naudojamas dažniau.
 
„Koenigsegg Gemera“ dar tik ruošiasi žengti į rinką, todėl kaina nėra žinoma - tikriausiai ji svyruos apie 2 milijonų eurų ribą. Tik 300 tokių automobilių bus pagaminti. Tačiau įdomu tai, kad „Koenigsegg“ pasirūpino, jog tai būtų tikrai globalus automobilis - jis atitinka praktiškai visų šalių taršos ir saugumo standartus.

Spauskite ir sužinokite daugiau apie Koenigsegg Gemera technologijos.lt
Susiję straipsniai
Vairavimo asistentai čia ne pirmoje vietoje: kaip technologijos keičia tikruosius visureigius? Vairavimo asistentai čia ne pirmoje vietoje: kaip technologijos keič 
Erzino vairuotojo elgesys, tad sukūrė technologiją, be kurios dabar neįsivaizduojame automobilio Erzino vairuotojo elgesys, tad sukūrė technologiją, be kurios dabar  
„Volkswagen“ pristatė naujos kartos bestselerį – dar stilingesnį ir pažangesnį „Tiguan“ visureigį „Volkswagen“ pristatė naujos kartos bestselerį – dar stilingesnį ir  
„Mercedes-Benz“ CLA klasės koncepcinis automobilis: ar elektrinė ateitis jau čia? „Mercedes-Benz“ CLA klasės koncepcinis automobilis: ar elektrinė ate 
„Audi“ pristato Alpių dvasia alsuojantį specialaus leidimo „RS e-tron GT“ modelį „Audi“ pristato Alpių dvasia alsuojantį specialaus leidimo „RS e-tro 
„Lexus RZ“ elektromobiliui skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ saugumo įvertinimas „Lexus RZ“ elektromobiliui skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ saugumo  
„Kia Sportage“ 30-mečiui – speciali modelio versija „Kia Sportage“ 30-mečiui – speciali modelio versija 
„Mini“ pristatė naujos kartos „Cooper“ ir „Countryman“ elektromobilius „Mini“ pristatė naujos kartos „Cooper“ ir „Countryman“ elektromobili 
„Audi“ pristatė atnaujintą Q8 visureigį: išraiškingas dizainas ir nauja žibintų technologija „Audi“ pristatė atnaujintą Q8 visureigį: išraiškingas dizainas ir na 
Ar SEAT markė nustos gaminti automobilius? Ar SEAT markė nustos gaminti automobilius? 
„Toyota“ pristatė vandenilio kuro elementais varomą „Hilux“ prototipą „Toyota“ pristatė vandenilio kuro elementais varomą „Hilux“ prototip 
Artėja rudens kamščiai: variklio alyvai išleisti teks daugiau? Artėja rudens kamščiai: variklio alyvai išleisti teks daugiau? 
„Volkswagen“ pristatys sportišką ateities elektromobilį – naują ID. GTI konceptą „Volkswagen“ pristatys sportišką ateities elektromobilį – naują ID.  
„Audi“ atskleidė, kaip atrodys debiutui rinkoje ruošiamo „Q6 e-tron“ elektromobilio interjeras „Audi“ atskleidė, kaip atrodys debiutui rinkoje ruošiamo „Q6 e-tron“ 
„Jaguar Land Rover“ paskelbė apie penkerių metų garantiją visiems naujiems modeliams „Jaguar Land Rover“ paskelbė apie penkerių metų garantiją visiems na 
Lietuvoje debiutuoja elektrinė „Opel Astra“ versija – paskelbta pirmųjų modelių kaina Lietuvoje debiutuoja elektrinė „Opel Astra“ versija – paskelbta pirm 
Naujos kartos „Volswagen Passat“ modelis žengia į verslo klasę Naujos kartos „Volswagen Passat“ modelis žengia į verslo klasę  
90 metų Čekijos klasikai: šoko aukščiau bambos ir timptelėjo visą markę 90 metų Čekijos klasikai: šoko aukščiau bambos ir timptelėjo visą ma 
Pasakė, kodėl neverta pirkti automobilio vien tik dėl arklio galių techniniame pase Pasakė, kodėl neverta pirkti automobilio vien tik dėl arklio galių t 
Automobiliai ir jų apdovanojimai – tuščios kalbos ar kokybės ženklas? Automobiliai ir jų apdovanojimai – tuščios kalbos ar kokybės ženklas 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt