Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-08-04
Kaip „Koenigsegg“ gali žadėti, kad daugiau nei 1700 arklio galių turinti „Gemera“ bus CO2-neutrali?

Kaip „Koenigsegg“ gali žadėti, kad daugiau nei 1700 arklio galių turinti „Gemera“ bus CO2-neutrali?
 
„Koenigsegg Gemera“ - praktiškiausias švedų hiperautomobilių gamintojo kūrinys. Šis įspūdingas iš anglies pluošto pagamintas automobilis turi keturias sėdimas vietas. Be to, jis yra patogesnis nei kiti „Koenigsegg“ modeliai. Ir gali aplinkai nepadovanoti jokio papildomo CO2, nors turi galingą vidaus degimo variklį ir garsiai burzgiančią išmetimo sistemą. Kaip taip gali būti?
 
„Koenigsegg Gemera“ - tai praktiškas hiperautomobilis. Patentuotos „Koenigsegg“ durelės užtikrina, kad ant galinės sėdynės galima patekti ir nepatraukus priekinių. Be to, šis automobilis turi neblogą bagažinę, o 3 metrų ilgio ratų bazė sugeria kelio nelygumus. Visos keturios automobilio sėdynės yra šildomos, salone yra trijų zonų klimato kontrolės sistema, pora belaidžių telefonų įkroviklių, 11 garsiakalbių stereo sistema ir dar daug visko. Tai - komfortiškas automobilis, nors taip iš pirmo žvilgsnio ir neatrodo.
 
Bet „Koenigsegg Gemera“ nėra limuzinas - tai vis tiek yra hiperautomobilis. 1724 AG išvystantis automobilis iki 100 km/val. bėgėjasi tik 1,9 sekundes . Maksimalus greitis - daugiau nei 400 km/val. Tačiau šis automobilis gali būti stebėtinai ekologiškas. Visai klaip elektromobilis.


Į saloną patenkama per dideles dureles

„Koenigsegg Gemera“ širdis - 600 AG (440 kW) dviejų litrų variklis su dviem turbokompresoriais. Mažesnis variklis pasirinktas dėl kelių priežasčių. Visų pirma, „Koenigsegg“ turėjo taupyti vietą, kad jos pakaktų galinėms sėdynėms. Antra, gamintojas norėjo, kad tai būtų ne tik praktiškas, bet ir ekologiškas automobilis. Šalia to palyginti mažo variklio, kurį „Koenigsegg“ švelniai vadina „Mažų draugišku milžinu“, darbuojasi ir trys elektros varikliai - vienas prie variklio veleno ir po vieną kiekvienam galiniam ratui.
 
„Gemera“ turi nedidelę bateriją ir gali nuvažiuoti 50 km be vidaus degimo variklio pagalbos, tačiau ir tai dar ne viskas. Nors automobilio baką galima užpildyti ir įprastu benzinu, „Gemera“ veikia ekologiškiau kai degina etanolį arba ekologišku būdu pagamintą metanolį. Gamintojas teigia, kad taip „Gemera“ yra bent jau tokia pat CO2-neutrali kaip įprasti elektromobiliai.
 
Salone lengvai įsitaiso keturi žmonės

Žinoma, niekas nepirks „Gemera“ automobilio vien dėl to, kad jis yra ekologiškas. „Koenigsegg“ teigia, kad markės automobilių pirkėjai dažnai klausia apie hiperautomobilių poveikį aplinkai, tačiau iš tikrųjų šie automobiliai nuvažiuoja labai mažai, kad būtų kuo nors reikšmingi. Elektriniai varikliai padeda „Gemera“ pasiekti geresnes dinamines savybes, o ekologiški bruožai yra tik priedas. Kita vertus, kadangi šis automobilis yra patogesnis ir praktiškesnis, galbūt jis bus naudojamas dažniau.
 
„Koenigsegg Gemera“ dar tik ruošiasi žengti į rinką, todėl kaina nėra žinoma - tikriausiai ji svyruos apie 2 milijonų eurų ribą. Tik 300 tokių automobilių bus pagaminti. Tačiau įdomu tai, kad „Koenigsegg“ pasirūpino, jog tai būtų tikrai globalus automobilis - jis atitinka praktiškai visų šalių taršos ir saugumo standartus.

Daugiau apie Koenigsegg Gemera, 2020 - dabar technologijos.lt
Susiję straipsniai
„Cybertruck“ dar ir šiemet nepasieks gatvių? Į viešumą kyla naujos detalės „Cybertruck“ dar ir šiemet nepasieks gatvių? Į viešumą kyla naujos d 
„Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? „Tesla Model S Plaid“ prieš „Porsche Taycan Turbo S“ - kas nugalės? 
Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elektrinis „Tesla Model X 100D“? Kas geriau pasirodys bekelėje - kuklusis „Fiat Panda Cross“ ar elekt 
Tirpstanti riba tarp „premium“ ir kasdienių automobilių: laimės visi vartotojai? Tirpstanti riba tarp „premium“ ir kasdienių automobilių: laimės visi 
Elonas Muskas nerimauja - „Tesla Cybertruck“ gali kainuoti ir milijoną dolerių Elonas Muskas nerimauja - „Tesla Cybertruck“ gali kainuoti ir milijo 
 „Porsche“ pristatė iki šiol galingiausią „Cayenne“ serijos modelį „Cayenne Turbo GT“ „Porsche“ pristatė iki šiol galingiausią „Cayenne“ serijos modelį „ 
Naujasis „Audi RS 3“: neprilygstamas sportiškumas kiekvienai dienai Naujasis „Audi RS 3“: neprilygstamas sportiškumas kiekvienai dienai 
„Tesla“ pagaliau paleido naują autopiloto versiją, bet Elonas Muskas ragina ja nepasitikėti „Tesla“ pagaliau paleido naują autopiloto versiją, bet Elonas Muskas 
Pradėta naujojo kompaktiško miesto visureigio – „Toyota Yaris Cross“ – gamyba Pradėta naujojo kompaktiško miesto visureigio – „Toyota Yaris Cross“ 
„Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgula dalimi „Land Rover“ tapo pirmojo „Virgin Galactic“ kosminio skrydžio su įgu 
„Honda“ pristatė naująjį „Honda Civic“ modelį „Honda“ pristatė naująjį „Honda Civic“ modelį 
„Kia“ pristatė tobulai miesto sąlygoms tinkantį naująjį „Sportage“ „Kia“ pristatė tobulai miesto sąlygoms tinkantį naująjį „Sportage“ 
E. Gutaravičius: Niurburgringo „Nordschleife“ trasa užburia E. Gutaravičius: Niurburgringo „Nordschleife“ trasa užburia 
Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ Pristatytas naujasis „Porsche Taycan Cross Turismo“ 
40-metį minintis „FIAT Ducato“ – perkamiausias Europos komercinis automobilis 40-metį minintis „FIAT Ducato“ – perkamiausias Europos komercinis au 
Ketvirčio pabaigoje „Tesla“ vėl skuba - kai kurie metodai kelia klausimų Ketvirčio pabaigoje „Tesla“ vėl skuba - kai kurie metodai kelia klau 
„Total“ keičia veiklos kryptį ir tampa „TotalEnergies“ „Total“ keičia veiklos kryptį ir tampa „TotalEnergies“ 
Laikui nepavaldus „Porsche 911” pristato net 5 atnaujinto GTS modelio versijas Laikui nepavaldus „Porsche 911” pristato net 5 atnaujinto GTS modeli 
„Aston Martin“ išleido riboto leidimo modelį: vien dažymas užtruko 50 valandų „Aston Martin“ išleido riboto leidimo modelį: vien dažymas užtruko 5 
Niujorkas jau atsisako elektrinių „Tesla“ taksi - biurokratai liepė pirkti benzininius automobilius Niujorkas jau atsisako elektrinių „Tesla“ taksi - biurokratai liepė  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt