Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2014-02-10
Kaip per laiką pastorėjo automobiliai?
Pradedant lyginti modernius automobilius su jų pirmtakais, pastebime, kad šių laikų automobiliai tapo „storesni“. Saugumo reikalavimai, komforto ir didesnės interjero erdvės poreikis privertė automobilius suapvalėti ir paaugti. Žvelgdami į šalia sustatytus naują ir seną automobilius, suprantame, kiek „pastorėjo“ šiuolaikiniai automobiliai. Beje, jie taip pat tapo ir sunkesni.
BMW 5-Series Lyginant E12 ir F10 automobilio ratų bazė išaugo nuo 2600 mm iki 2968 mm. Padidėjo ilgis, plotis ir aukštis. Svorio atžvilgiu automobilis pasunkėjo nuo 1430 kg iki 1685 kg. Dodge Challenger Pirmos ir trečios kartos modelių dimensijos pakito. Pirmtakas išliko tik 10 mm platesnis. Fiat 500 Žvelgiant į pirmtaką ir šiuolaikinį automobilius, pastarasis tapo itin raumeningas. Ratų bazė išaugo nuo 1840 mm iki 2300 mm. Svoris pakito nuo 499 kg iki 980 kg. Praktiškai dvigubai. Ford Fiesta Šiuolaikinis modelis (septintoji karta) ir paaugo, ir pailgėjo, ir praplatėjo. Ratų bazė išaugo 203 mm, o svoris išaugo 300 kg (nuo 800 kg iki 1100 kg). Jaguar XJ „XJ“ dimensijos taip pat pakito, bet lyginant skaičius – skirtumas nėra labai didelis. Tačiau vizualiai skirtumas juntamas. Ratų bazė išaugo nuo 2800 mm iki 3033 mm. Ilgis pakito nuo 5000 mm iki 5123 mm. Pasunkėjo automobilis visiškai nedaug: nuo 1800 kg iki 1892 kg. Mercedes-Benz 300SL/SLS AMG Lyginant šiuos du automobilius jų ratų bazė pakito nuo 2400 mm iki 2680 mm „SLS AMG“ naudai. Jis taip pat yr air sunkesnis: 1620 kg prieš 1093 kg. Mini Lyginant „Classic Cooper S Rally“ ir „Countryman WRC“, senasis mažylis prieš modernų automobilį atrodo itin mažas. Tai parodo ir jų duomenų palyginimas. Ratų bazė išaugo nuo 2036 mm iki 2595 mm. Jis pailgėjo daugiau nei 1 metru, o svoris pakito nuo 686 kg iki 1200 kg. Porsche 911 Pirmtako ratų bazė sudarė 2211 mm, o šiuolaikinis automobilis turi 2451 mm bazę. Jis pailgėjo, praplatėjo ir sužemėjo. Svoris išaugo 345 kg iki 1395 kg. VW Beetle Vabaliukas taip pat pakeitė išvaizdą ir matmenis. Ratų bazė išaugo nuo 2400 mm iki 2537 mm. Svoris pakito net 500 kg, nuo 800 kg iki 1300 kg. VW Golf GTI Lyginant pirmąją kartą su šeštąja pastaroji pasunkėjo nuo 800 kg iki 1370 kg. Ratų bazė pakito nuo 2400 mm iki 2578 mm. Šaltinis:
Taip pat skaitykite:
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas