Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2022-07-09
Keturių lygių energijos atgavimo sistema naujajame „Megane E-Tech Electric“

Keturių lygių energijos atgavimo sistema naujajame „Megane E-Tech Electric“
Naujasis „Megane E-Tech Electric“ su 60 kWh galios akumuliatoriumi vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti net iki 450 km. Optimalus nuvažiuojamas atstumas pasiekiamas įdiegus patobulintą energijos atgavimo stabdant sistemą.

Nuvažiuojamas atstumas yra vienas esminių elektromobilių parametrų. Naujajame „Megane E-Tech Electric“ šis rodiklis siekia 300 km (WLTP) esant 40 kWh galios akumuliatoriui ir net iki 450 km (WLTP, priklausomai nuo versijos) esant 60 kWh galios akumuliatoriui. 
 
Tam kad vairuotojas vienu įkrovimu įveiktų ilgiausią įmanomą maršrutą, „Renault“ kuria modernias, efektyvias energijos atgavimo sistemas. Viena iš jų pritaikyta ir naujajame „Megane E-Tech Electric“. 
 
Energijos atgavimas stabdant
 
Automobilio akumuliatorius atgauna energiją kiekvieno stabdymo metu. Naujojo „Megane E-Tech Electric“ kūrėjai žengė dar vieną žingsnį išmaniųjų sprendimų link ir aprūpino automobilį patobulinta keturių lygių energijos atkūrimo stabdant sistema, leidžiančia visiems vairuotojams pasinaudoti optimaliu nuotoliu nepaisant vairavimo stiliaus.
 
Tereikia nustatyti pavarų perjungimo svirtį į „D“ padėtį, sistemai suaktyvinti ir leisti jai susigrąžinti kinetinę energiją mažinant greitį (nuimant koją nuo akceleratoriaus). Tokiu būdu energija paverčiama elektra ir kaupiama akumuliatoriuje. Tai užtikrina didesnį transporto priemonės efektyvumą ir padidina jos nuvažiuojamą atstumą, o kartu leidžia patausoti stabdžius.

 
Naujajame „Megane E-Tech Electric“ šios funkcijos veikimas optimizuotas. Mažindamas greitį, vairuotojas gali rinktis iš keturių energijos atgavimo diapazonų. Tam naudojamos po vairu esančios mentelės: nuo 0 (be energijos atgavimo) iki 3 (maksimalus energijos atgavimas ir optimalus stabdymas varikliu, skirtas labai intuityviam vairavimui mieste).
 
Išmanus šiluminės energijos valdymas
 
Automobilio nuvažiuojamam atstumui įtakos turi ir jo energijos vartojimo efektyvumas. Naujajame „Megane E-Tech Electric” įdiegta išmanioji sistema, skirta valdyti akumuliatorių ir pavaros bloko prarandamą šilumos energiją, leidžia atgauti šią energiją ir naujai ją panaudoti automobilio salono šildymui. Naujasis sprendimas taip pat leido aušinimo skysčių sistemą atitinkamai pritaikyti ir panaudoti akumuliatoriams ir pavaros blokui.
 
Kaip tiksliai veikia šiluminės energijos valdymo sistema naujajame „Megane E-Tech Electric“? Idealias sąlygas akumuliatoriui veikti užtikrina 35 laipsnių Celsijaus temperatūra. Tai reiškia, kad žiemą akumuliatorius turi būti šildomas, o vasarą – vėsinamas. Po akumuliatoriumi einantys ekstruziniai aliuminio kabeliai leidžia šildyti akumuliatorių aukštos įtampos šildytuvu arba jį vėsinti garintuvu, kuris perima šilumą iš aušinimo skysčio. Ši sistema tėra 18 mm aukščio, todėl leidžia lengviau ir patogiau įmontuoti akumuliatorių grindų plokštėje, tokiu būdu patobulinant paties automobilio išorės dizainą ir erdvę salone.
Iš akumuliatoriaus ir pavaros bloko atgaunama šiluminė energija naudojama automobilio salonui šildyti. Tinkamai temperatūrai viduje palaikyti naudojamas naujos kartos šilumos siurblys, kurio bloką sudaro šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistema su elektroniniu būdu valdomais vožtuvais.
 
Akumuliatoriaus 35 laipsnių Celsijaus temperatūros palaikymas svarbus ir automobiliui artėjant prie įkrovimo stotelės, mat jis leidžia geriau išnaudoti gnybtų parametrus ir taip greičiau arba pilniau įkrauti akumuliatorių. Tai įmanoma, nes navigacijos sistema analizuoja užprogramuotą kelionės maršrutą ir numato automobilio įkrovimo poreikį.
 
 
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Renault Megane E-Tech
Susiję straipsniai
Europos rinkimuose sužibėjęs elektromobilis „Renault Megane E-TECH Electric“ – jau Vilniuje Europos rinkimuose sužibėjęs elektromobilis „Renault Megane E-TECH E 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
Daugybės talentų metinės: „Opel Kadett C“ – 50 metų Daugybės talentų metinės: „Opel Kadett C“ – 50 metų 
Pristatytas naujasis „Fiat 600 Hybrid“: itališko stiliaus „miestietis“ Pristatytas naujasis „Fiat 600 Hybrid“: itališko stiliaus „miestieti 
Vairavimo asistentai čia ne pirmoje vietoje: kaip technologijos keičia tikruosius visureigius? Vairavimo asistentai čia ne pirmoje vietoje: kaip technologijos keič 
Erzino vairuotojo elgesys, tad sukūrė technologiją, be kurios dabar neįsivaizduojame automobilio Erzino vairuotojo elgesys, tad sukūrė technologiją, be kurios dabar  
„Volkswagen“ pristatė naujos kartos bestselerį – dar stilingesnį ir pažangesnį „Tiguan“ visureigį „Volkswagen“ pristatė naujos kartos bestselerį – dar stilingesnį ir  
„Mercedes-Benz“ CLA klasės koncepcinis automobilis: ar elektrinė ateitis jau čia? „Mercedes-Benz“ CLA klasės koncepcinis automobilis: ar elektrinė ate 
„Audi“ pristato Alpių dvasia alsuojantį specialaus leidimo „RS e-tron GT“ modelį „Audi“ pristato Alpių dvasia alsuojantį specialaus leidimo „RS e-tro 
„Lexus RZ“ elektromobiliui skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ saugumo įvertinimas „Lexus RZ“ elektromobiliui skirtas aukščiausias „Euro NCAP“ saugumo  
„Kia Sportage“ 30-mečiui – speciali modelio versija „Kia Sportage“ 30-mečiui – speciali modelio versija 
„Mini“ pristatė naujos kartos „Cooper“ ir „Countryman“ elektromobilius „Mini“ pristatė naujos kartos „Cooper“ ir „Countryman“ elektromobili 
„Audi“ pristatė atnaujintą Q8 visureigį: išraiškingas dizainas ir nauja žibintų technologija „Audi“ pristatė atnaujintą Q8 visureigį: išraiškingas dizainas ir na 
Ar SEAT markė nustos gaminti automobilius? Ar SEAT markė nustos gaminti automobilius? 
„Toyota“ pristatė vandenilio kuro elementais varomą „Hilux“ prototipą „Toyota“ pristatė vandenilio kuro elementais varomą „Hilux“ prototip 
Artėja rudens kamščiai: variklio alyvai išleisti teks daugiau? Artėja rudens kamščiai: variklio alyvai išleisti teks daugiau? 
„Volkswagen“ pristatys sportišką ateities elektromobilį – naują ID. GTI konceptą „Volkswagen“ pristatys sportišką ateities elektromobilį – naują ID.  
„Audi“ atskleidė, kaip atrodys debiutui rinkoje ruošiamo „Q6 e-tron“ elektromobilio interjeras „Audi“ atskleidė, kaip atrodys debiutui rinkoje ruošiamo „Q6 e-tron“ 
„Jaguar Land Rover“ paskelbė apie penkerių metų garantiją visiems naujiems modeliams „Jaguar Land Rover“ paskelbė apie penkerių metų garantiją visiems na 
Lietuvoje debiutuoja elektrinė „Opel Astra“ versija – paskelbta pirmųjų modelių kaina Lietuvoje debiutuoja elektrinė „Opel Astra“ versija – paskelbta pirm 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 3000 skelbimų, virš 7700 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1850 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2023

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt