Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2022-07-09
Keturių lygių energijos atgavimo sistema naujajame „Megane E-Tech Electric“

Keturių lygių energijos atgavimo sistema naujajame „Megane E-Tech Electric“
Naujasis „Megane E-Tech Electric“ su 60 kWh galios akumuliatoriumi vienu įkrovimu leidžia nuvažiuoti net iki 450 km. Optimalus nuvažiuojamas atstumas pasiekiamas įdiegus patobulintą energijos atgavimo stabdant sistemą.

Nuvažiuojamas atstumas yra vienas esminių elektromobilių parametrų. Naujajame „Megane E-Tech Electric“ šis rodiklis siekia 300 km (WLTP) esant 40 kWh galios akumuliatoriui ir net iki 450 km (WLTP, priklausomai nuo versijos) esant 60 kWh galios akumuliatoriui. 
 
Tam kad vairuotojas vienu įkrovimu įveiktų ilgiausią įmanomą maršrutą, „Renault“ kuria modernias, efektyvias energijos atgavimo sistemas. Viena iš jų pritaikyta ir naujajame „Megane E-Tech Electric“. 
 
Energijos atgavimas stabdant
 
Automobilio akumuliatorius atgauna energiją kiekvieno stabdymo metu. Naujojo „Megane E-Tech Electric“ kūrėjai žengė dar vieną žingsnį išmaniųjų sprendimų link ir aprūpino automobilį patobulinta keturių lygių energijos atkūrimo stabdant sistema, leidžiančia visiems vairuotojams pasinaudoti optimaliu nuotoliu nepaisant vairavimo stiliaus.
 
Tereikia nustatyti pavarų perjungimo svirtį į „D“ padėtį, sistemai suaktyvinti ir leisti jai susigrąžinti kinetinę energiją mažinant greitį (nuimant koją nuo akceleratoriaus). Tokiu būdu energija paverčiama elektra ir kaupiama akumuliatoriuje. Tai užtikrina didesnį transporto priemonės efektyvumą ir padidina jos nuvažiuojamą atstumą, o kartu leidžia patausoti stabdžius.

 
Naujajame „Megane E-Tech Electric“ šios funkcijos veikimas optimizuotas. Mažindamas greitį, vairuotojas gali rinktis iš keturių energijos atgavimo diapazonų. Tam naudojamos po vairu esančios mentelės: nuo 0 (be energijos atgavimo) iki 3 (maksimalus energijos atgavimas ir optimalus stabdymas varikliu, skirtas labai intuityviam vairavimui mieste).
 
Išmanus šiluminės energijos valdymas
 
Automobilio nuvažiuojamam atstumui įtakos turi ir jo energijos vartojimo efektyvumas. Naujajame „Megane E-Tech Electric” įdiegta išmanioji sistema, skirta valdyti akumuliatorių ir pavaros bloko prarandamą šilumos energiją, leidžia atgauti šią energiją ir naujai ją panaudoti automobilio salono šildymui. Naujasis sprendimas taip pat leido aušinimo skysčių sistemą atitinkamai pritaikyti ir panaudoti akumuliatoriams ir pavaros blokui.
 
Kaip tiksliai veikia šiluminės energijos valdymo sistema naujajame „Megane E-Tech Electric“? Idealias sąlygas akumuliatoriui veikti užtikrina 35 laipsnių Celsijaus temperatūra. Tai reiškia, kad žiemą akumuliatorius turi būti šildomas, o vasarą – vėsinamas. Po akumuliatoriumi einantys ekstruziniai aliuminio kabeliai leidžia šildyti akumuliatorių aukštos įtampos šildytuvu arba jį vėsinti garintuvu, kuris perima šilumą iš aušinimo skysčio. Ši sistema tėra 18 mm aukščio, todėl leidžia lengviau ir patogiau įmontuoti akumuliatorių grindų plokštėje, tokiu būdu patobulinant paties automobilio išorės dizainą ir erdvę salone.
Iš akumuliatoriaus ir pavaros bloko atgaunama šiluminė energija naudojama automobilio salonui šildyti. Tinkamai temperatūrai viduje palaikyti naudojamas naujos kartos šilumos siurblys, kurio bloką sudaro šildymo, vėdinimo ir oro kondicionavimo sistema su elektroniniu būdu valdomais vožtuvais.
 
Akumuliatoriaus 35 laipsnių Celsijaus temperatūros palaikymas svarbus ir automobiliui artėjant prie įkrovimo stotelės, mat jis leidžia geriau išnaudoti gnybtų parametrus ir taip greičiau arba pilniau įkrauti akumuliatorių. Tai įmanoma, nes navigacijos sistema analizuoja užprogramuotą kelionės maršrutą ir numato automobilio įkrovimo poreikį.
 
 
Daugiau apie Renault Megane, 2022 - dabar
Susiję straipsniai
Europos rinkimuose sužibėjęs elektromobilis „Renault Megane E-TECH Electric“ – jau Vilniuje Europos rinkimuose sužibėjęs elektromobilis „Renault Megane E-TECH E 
„Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automobilius - turi ir planą B „Renault“ paskelbė, kada Europoje pardavinės tik elektrinius automob 
VW ID. Buzz Cargo pelnė „Tarptautinės komercinės transporto priemonės 2023“ apdovanojimą VW ID. Buzz Cargo pelnė „Tarptautinės komercinės transporto priemonė 
Vokietijoje – apdovanojimų lietus „Hyundai“ automobiliams Vokietijoje – apdovanojimų lietus „Hyundai“ automobiliams 
Pagerbdama legendinį modelį, „Land Rover“ išleido ribotos serijos „Defender 75th Limited Edition“ Pagerbdama legendinį modelį, „Land Rover“ išleido ribotos serijos „D 
Lietuvoje – prabangiųjų „BMW 7“ premjera: parodytas elektra varomas sedanas „i7“ Lietuvoje – prabangiųjų „BMW 7“ premjera: parodytas elektra varomas  
„Jeep“ jau spalį pristatys pilnai elektra varomą naujausią savo SUV „Avenger“ „Jeep“ jau spalį pristatys pilnai elektra varomą naujausią savo SUV  
„Renault“ visu greičiu žengia į priekį su parodomuoju elektromobiliu „Renault“ visu greičiu žengia į priekį su parodomuoju elektromobiliu 
Dvi raidės, viena legenda: SL grįžta su AMG širdimi Dvi raidės, viena legenda: SL grįžta su AMG širdimi 
Pristatytas pirmasis „Huawei“ elektromobilis – meta iššūkį „Tesla Model Y“ Pristatytas pirmasis „Huawei“ elektromobilis – meta iššūkį „Tesla Mo 
Kodėl kelionė automobiliu yra patogesnė įvairiais aspektais? Kodėl kelionė automobiliu yra patogesnė įvairiais aspektais? 
Dyzelinui artėjant prie saulėlydžio, benzininiai varikliai vis dar ant bangos Dyzelinui artėjant prie saulėlydžio, benzininiai varikliai vis dar a 
Tyrimas: kuriose šalyse pirkėjai labiausiai ir mažiausiai pasitiki naudotų automobilių pardavėjais? Tyrimas: kuriose šalyse pirkėjai labiausiai ir mažiausiai pasitiki n 
Pasakė, kas rūpi lietuviams, kurie norėtų persėsti į elektromobilius Pasakė, kas rūpi lietuviams, kurie norėtų persėsti į elektromobilius 
Prestižinių visureigių evoliucija – kokią pažangą galima pasiekti per dešimtmetį? Prestižinių visureigių evoliucija – kokią pažangą galima pasiekti pe 
Komfortiškų automobilių poreikis nedingo – gamintojai tam kuria atskiras programas Komfortiškų automobilių poreikis nedingo – gamintojai tam kuria atsk 
2022 metų miesto automobiliu Jungtinėje Karalystėje tapo elektrinis „Fiat 500e“ 2022 metų miesto automobiliu Jungtinėje Karalystėje tapo elektrinis  
Siekiant patogumo: kas sieja telefonus, kompiuterius ir automobilius? Siekiant patogumo: kas sieja telefonus, kompiuterius ir automobilius 
„Drago“ senbūvis papasakojo, kaip „bombas“ pavyksta nugalėti su nediduke „Honda“ „Drago“ senbūvis papasakojo, kaip „bombas“ pavyksta nugalėti su nedi 
„Mini“ pristatė koncepcinį elektrinį visureigį „Aceman“ „Mini“ pristatė koncepcinį elektrinį visureigį „Aceman“  
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 2500 skelbimų, virš 7500 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1800 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2022

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt