Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2017-09-18
Naujasis „Renault MÉGANE R.S.“ – aukščiausio lygio atletas

Naujasis „Renault MÉGANE R.S.“ – aukščiausio lygio atletas
Sportiškų automobilių padalinys „Renault Sport“ pristatė naująjį „Renault Megane R.S.“, kuris pratęs sėkmingą sportiškų hečbekų sagą. 

Nuo pat pirmosios „Megane R.S.“ debiuto dienos 2004 metais, prancūziškas hečbekas visuomet buvo laikomas pačiu dinamiškiausiu ir geriausiai valdomu C segmento automobiliu. 
 
Ypatingos valdymo savybės

„Renault Sport“ padalinio inžinieriai kurdami naująjį „Megane RS“ hečbeką, stengėsi, kad jis pasižymėtų „Renault Sport“ automobiliams būdingomis savybėmis – eiklumu ir vikrumu, didžiuliu efektyvumu ir puikiomis valdymo savybėmis. Naujasis „Megane R.S.“ yra vienas pirmųjų C segmento sportiškų hečbekų, kuris yra komplektuojamas su „4Control“ – keturių vairuojamųjų ratų sistema. 
 
Milžiniška automobilių sporto patirtis leido „Renault Sport“ inžinieriams ištobulinti 280 arklio galių ir 390 Nm sukimo momentą pasiekiantį benzininį variklį ir transmisijas, kurios derinamos su naujuoju jėgos agregatu. Naujasis „Renault Megane R.S.“ pirmą kartą modelio istorijoje gali būti komplektuojamas su mechanine arba automatine pavarų dėže. 
 
Naująjį „Renault Megane R.S.“ bus galima užsisakyti visuose „Renault“ salonuose nuo 2017 metų gruodžio 1 dienos. 
 
2018 metų pabaigoje „Renault Sport“ pristatys „Megane R.S. Trophy“ versiją, kuri turės  300 AG ir 400 Nm sukimo momentą pasiekiantį variklį, standesnę „Cup“ pakabą ir 19 colių ratlankius bei žemo profilio padangas. 
„Mačiau kaip „Megane R.S.“ gimė ant balto popieriaus lapo. Mačiau kaip jis augo, kaip tobulėjo ir tapo automobiliu, kuriuo galiu didžiuotis ne tik aš, bet ir „Renault Sport“ komanda“, – kalbėjo Nico Hulkenbergas, „Renault Sport Racing“ F1 komandos lenktynininkas ir „Renault Sport Cars“ ambasadorius. 
 
Išraiškingas stilius

Stilius, elegancija bei diskretiškas agresyvumas – tokius epitetus norisi pasakyti žvelgiant į naująjį „Renault Megane R.S“.

„Renault Sport“ norėdama praturinti ir taip elegantišką bei akį traukiantį „Renault Megane“ siluetą, specialiai šiam modeliui sukūrė priekinį bei galinį buferį su viduryje sumontuotu išmetimo sistemos antgaliu. Pastarąjį gaubia galinis difuzorius, kuris padidina automobilio stabilumą tiesiojoje ir posūkiuose.


Be to, naujos kartos „Megane R.S“ spalvų gamą papildys „Tonic Orange“ spalva, kuri papildys kultinę „Sirius Yellow“ – populiariausią spalvos tarp „Renault Megane R.S.“ pirkėjų. 
 
Unikalus bruožas

„Renault Sport“ visuomet siekia, kad naujieji modeliai būtų pranašesni už ankstesniuosius. 

„Renault Megane R.S.“  išskirtinė savybė – „4Control“ keturių vairuojamųjų ratų sistema, kuri C segmento automobilyje buvo sumontuota pirmąjį kartą. 

Dėl „4Control“ sistemos, „Megane R.S.“ taps vienu vikriausių ir manevringiausių automobiliu klasėje. Važiuojant mažesniu greičiu, keturi vairuojamieji ratai padės įvažiuoti net ir į labai ankštą stovėjimo vietą. Padidinus greitį, „4Control“ sistema užtikrins nepriekaištingą preciziškumą įveikiant posūkius. 
Naująjį „Megane R.S.“  galima įsigyti su dviem pakabos konfigūracijomis: „Sport“ ir „Cup“. 

„Sport“ pakabos konfigūracija tinkama vertinantiems dinamiškumą, sportiškumą ir komfortą. Tuo tarpu „Cup“ pakabos konfigūracija turi standesnius amortizatorius, trumpesnes spyruokles, standesnius stabilizatorius. Ši pakabos konfigūracija yra skirta tiems, kurie sportiškumą vertina labiau negu komfortą. 
 
Modernesnis ir pajėgesnis

Naujos kartos „Renault Megane R.S.“ vizitinė kortelė – galingesnis ir efektyvesnis benzininis variklis su turbina. 

1,8 litro darbinio tūrio, 280 arklio galių (esant 6000 aps/min.) ir 390 Nm sukimo momentą pasiekiantis jėgos agregatas užtikrins, jog „Renault Megane R.S.“ būtų visų varžovų priekyje. 

Didžiausią sukimo momentą naujasis motoras pasiekia itin plačiame 2400 – 5000 sūkių diapazone. Tai yra vienas geriausių rodiklių klasėje. 

„Renault Sport“ inžinieriai didžiuojasi, kad, net ir atlikus gausias modifikacijas, jiems pavyko pasiekti 155 g/km CO2 emisiją ir 6,9 l/100 km vidutines degalų sąnaudas.

 
Viena iš dviejų

Pirmą kartą sportiško modelio istorijoje, „Renault Megane R.S.“ komplektuojamas su dviejų tipų, 6 laipsnių transmisijomis: mechanine arba automatine. 

Abi pavarų dėžės buvo optimizuotos taip, jog galėtų užtikrinti didelį efektyvumą ir sklandų, tikslų pavarų perjungimą. 

„EDC“ dvigubos sankabos pavarų dėžė išsiskiria dviem technologijomis: 
  • „Multi-Change Down“ – technologija, leidžianti efektyviai ir greitai pavarų dėžėje perjungti kelias pavaras žemyn. Tai ypač svarbu tiems vairuotojams, kurie nori į posūkį ir iš jo išvažiuoti optimaliu greičiu. 
  • „Launch Control“ – automobilių sporte sukurta technologija, labai sėkmingai pritaikyta „Renault Sport“ modeliuose. Šis režimas leis automobiliui startuoti neprarandant nė vienos brangios akimirkos užsidegus žaliam šviesoforo signalui. 
Atnaujintas „R.S Monitor“

Naujasis „Renault Megane R.S.“ turi atnaujintą „R.S Monitor“ telemetrijos sistemą. Pažangesnė ir intuityvesnė sistema leis „Renault Megane R.S.“ vairuotojams ne tik stebėti svarbius automobilio parametrus, bet ir prie „R-Link 2“ multimedijos sistemos prijungti išmanųjį telefoną ar vaizdo kamerą, kuri galėtų nufilmuoti važiavimą lenktynių trasa. 

 
Daugybė galimybių personalizuoti
  •  „Renault Megane R.S.“ yra grynakraujis prancūziško prekės ženklo šeimos narys, todėl yra komplektuojamas su „Multi-Sense“ sistema, leidžiančia  vairuotojams keisti sportiško automobilio charakterį. 
  • Naudojant „Multi-Sense“ sistemą, galima pasirinkti vieną iš šių važiavimo režimų: 
  • „Comfort“ – automobilis veikia optimaliu režimu, leidžiančiu maksimaliai padidinti pakabos komfortą ir pasiekti mažiausias degalų sąnaudas.
  • „Normal“ – idealus kompromisas tarp komforto ir sportiškumo.
  • „Sport“ – vieno mygtuko paspaudimu automobilis atgyja ir leidžia vairuotojui pajusti „Megane R.S.“ sportiškumo dvasią. 
  • „Race“ – režimas, sukurtas tiems vairuotojams, kurie dažnai leidžia laiką lenktynių trasose. Įjungus šį režimą, išjungiama elektroninė stabilumo kontrolė.
  • „Perso“ – važiavimo režimas, kuris leidžia sukurti asmeninius automobilio nustatymus. 
  • „R.S. Drive“ mygtukas leidžia greičiau pasiekti „Sport“ ir „Race“ režimus, kurie atrakina duris į nuostabųjį „Renault Sport“ pasaulį.
 
 
 
Daugiau apie šį automobilį:
Renault Megane, 2016 - dabar
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt