Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-05-22
Niurburgo trasoje registruotas rekordas, kurį pasiekė naujas „Renault“ modelis „Megane r.s.trophy-r“

Niurburgo trasoje registruotas rekordas, kurį pasiekė naujas „Renault“ modelis „Megane r.s.trophy-r“
„Renault“ pristato „MEGANE R. S. TROPHY-R“ modelį, kuris yra naujoji prieš 15 metų prasidėjusios sagos versija. Šis modelis, kaip ir jo įspūdingi pirmtakai, nustatė naują atskaitinį laiką (07'40''100) automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorijoje, „Šiaurinės kilpos“ trasoje Niurburge. 

Kaip ir „Megane R. S. Trophy“, „MEGANE R. S. TROPHY-R“ yra aprūpintas 300 AG varikliu. Tuo tarpu išaugusį greitį lemia sumažintas svoris (iki 130 kg), aerodinamika ir radikaliai patobulinta važiuoklė, leidžianti tvirčiau stovėti ant kelio.

„Renault MEGANE R. S. TROPHY-R“ rinkoje pasirodys 2019 metų pabaigoje kaip išskirtinė, tik kelis šimtus vienetų apimanti laida.

„Renault Sport“ buvo sukurtas, remiantis partneryste su vienais iš labiausiai pripažintų specialistų savo veiklos srityse: „Akrapovič“, „Brembo“, „Bridgestone“, „Öhlins“ bei „Sabelt“.

Kartu su „Renault F1“ komandos vairuotojais Daniel Ricciardo ir Nico Hülkenberg 2019 m. gegužės 24 d . Monake vyksiančių „Formula One Grand Prix 1™“ lenktynių metu pirmą kartą pasirodys „MEGANE R. S. TROPHY-R“. 

 
Kaip ir „Megane R. S. Trophy“, „MEGANE R. S. TROPHY-R“ yra aprūpintas 300 AG varikliu. „MEGANE R.S. TROPHY-R“ sukurtas per labai trumpą laiką kaip lenktyninis automobilis. Nedidelė atsidavusi specialistų komanda susitelkė į tris pagrindinius aspektus: maksimalų svorio sumažinimą (iki 130 kg lyginant su „Megane R.S. Trophy“), aerodinamiką ir važiuoklės tobulinimą. 

Gautas rezultatas išties atima žadą: 2019 m. balandžio 5 d. „MEGANE R. S. TROPHY-R“ pasiekė naują visų laikų rekordą automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorijoje, Niurburgo trasos Šiaurinėje kilpoje - pasaulinio garso vietoje, kurioje įrodinėjamas automobilių sportinis našumas. Jis nuvažiavo 20.832 km ir 73 ratus Šiaurinėje kilpoje per 07'40''100. 

„Megane R.S.“ ir  “Kilpos” istorija tęsiasi ilgiau nei 10 metų. Ji prasidėjo 2008 m., kai buvo pradėta gaminti automobilių su priekiniais varančiaisiais ratais kategorija: „Megane R. S. R26.R“ apvažiavo ratą per 8'17. Šį laiko rodiklį po trijų metų nurungė antros kartos „Megane R.S. Trophy“ versija, vairuojama šio automobilio kūrėjo ir vairuotojo Laurento Hurgono (8'07''97). 2014 metais važiavimo laikas pirmą kartą kirto 8 minučių ribą (7'54''36), važiuojant „Megane III R.S. Trophy-R“ versija. 

Prekyba „MEGANE R. S. TROPHY-R“ prasidės 2019 pabaigoje, kai į rinką bus išleisti keli šimtai išskirtinės laidos vienetų.

„Renault F1“ komandos vairuotojai Daniel Ricciardo ir Nico Hülkenberg sėdės už „MEGANE R. S. TROPHY-R“ vairo, pirmą kartą pristatant šį automobilį 2019 m. gegužės 24 d. Monake vyksiančių „Formula One Grand Prix 1™“ lenktynių metu.
 
Daugiau apie Renault Megane, 2016 - dabar
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt