Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2016-09-21
Naujieji „Scenic“ ir „Grand Scenic“
![]() Praėjus dvidešimčiai metų po to, kai buvo sukurtas pirmasis pasaulyje kompaktinis vienatūris – „Scénic“, pelnęs Europos „Metų automobilio 1997“ titulą ir iki šių dienų parduotas beveik penkių milijonų automobilių tiražu, „Renault“, kurdama ketvirtosios kartos modelį, iš pagrindų peržiūrėjo savo pasiūlymus šiame segmente.
2016 metų kovo mėnesį vykusioje Tarptautinėje Ženevos automobilių parodoje pristačius trumpąją versiją, o po dviejų mėnesių parodžius ir ilgąją versiją, naujojo SCENIC dizainas yra radikaliai naujas ir viliojantis, palyginti su ankstesniais modeliais. Tačiau naujasis SCENIC išsaugo visas savybes, sukūrusias jo pirmtakų sėkmę. Tai – universalumas, erdvumas, naudojimosi patogumas ir kelionės malonumas.
Vienatūrių segmente naujasis SCENIC išsiskiria kaip taisykles keičiantis žaidėjas: jis yra neabejotinai patrauklus, praktiškas, taupus, technologiškai pažangus ir tenkinantis šeimos poreikius:
Tiek trumpoji, tiek ilgoji ketvirtosios kartos SCENIC versija yra skirta pelnyti lojalių klientų, važinėjusių su ankstesniųjų trijų kartų modeliais, dėmesį. Tačiau jo veržlus dizainas ir dinaminės savybės sudomins ir naujus klientus.
Naujasis SCENIC yra skiriamas tiek individualiems pirkėjams, tiek įmonėms, ieškančioms konkurencingų eksploatacijos kaštų.
![]() Ankstesnių kartų modelius pranokstantis, visiškai naujas, viliojantis stilius
„Mes siekėme, kad naujasis SCENIC žengtų į visiškai naują teritoriją. Tai yra kur kas modernesnis ir emocingesnis požiūris į vienatūrį, išsaugant išskirtinį visapusiškumą, lėmusį pastaruosius 20 metų trunkančią trijų ankstesniųjų modelių sėkmę. Automobilio proporcijos ir didelio diametro ratlankiai – tai iš koncepcinio modelio „R-Space“ perimti bruožai.“
Laurensas van den Ackeris, už dizainą atsakingas „Renault“ vyriausiasis viceprezidentas Nauji matmenys ir dizainas
Tiek trumposios, tiek ilgosios naujojo SCENIC versijos ypatybės:
NB: ilgoji naujojo SCENIC versija siūloma su aliumininiais stogo rėmais.
Analogų neturintys 20 colių ratlankiai
Pirmą kartą naujojo SCENIC segmente panaudoti 20 colių ratlankiai, kurie, kaip standartinė įranga, siūlomi visoms modelių versijoms. 20 colių ratlankiai visiškai užpildo naujojo SCENIC ratų arkas tarsi tikro sportinio automobilio.
Svarbu ir tai, kad siūloma galimybė suasmeninti naujojo SCENIC ratlankius, panaudojant siūlomus, prisukamus dekoratyvius elementus. Jų pasirinkimas bus pamažu didinamas.
![]() Naujovė – 20 colių ratai, suteikiantys išskirtinį komfortą ir sukibimą su keliu
„Pristačius koncepcinį automobilį „R-Space“, „Renault“ inžinieriai ir dizaineriai sutelkė savo jėgas tam, kad 20 colių ratų suteikiama išvaizda būtų suderinta su aukščiausiais standartais saugumo, komforto, degalų sąnaudų ir eksploatacinių sąnaudų srityse. Po ketverių metų darbo ir neeilinio bendradarbiavimo su padangas gaminančiais mūsų partneriais mes nekantraujame, norėdami pamatyti savo klientus, besidžiaugiančius šios naujovės vaisiais.“ Irina Zaretskaya, naujojo SCENIC programos vadovo pavaduotoja
Naujojo SCENIC saugumas ir komfortas – tarp geriausių klasėje
Ilgesnė naujojo SCENIC ratų bazė (trumpojoje versijoje +32 mm, ilgojoje versijoje +34 mm, palyginti su „Scénic 3“) suteikia išskirtines valdymo savybes, kurias dar labiau pagerina panaudoti 20 colių ratai (195/55 R20). Šios ypatybės yra tarp pačių geriausių klasėje, vertinant automobilio savybes kelyje ir stabdymą; tai padaroma neaukojant važiavimo komforto. Automobilis tiek su įjungta, tiek su išjungta elektronine stabilumo kontrolės sistema ESC sėkmingai atitiko visus industrijoje taikomus susidūrimo išvengimo testus (VDA, ADAC, GLENNING ir ISO). Palyginti su trečiosios kartos modeliu, buvo pagerintos naujojo SCENIC stabdymo savybės. Stabdymo kelias sausame kelyje, važiuojant 100 ir 130 km/h greičiu, atitinkamai sutrumpėjo 3 ir 5 procentais. Šlapiame kelyje, važiuojant 80 km/h greičiu, stabdymo kelias sutrumpėjo 5 procentais.
Siekiant optimalaus balanso tarp komforto ir dinaminių savybių, „Renault“ naujajam SCENIC parinko padangas, kurių profilio aukštis siekia 107 mm ir yra didesnis nei daugumos šiuo metu naudojamų 17 arba 18 colių diametrų padangų.
Papildomą komfortą suteikia tai, kad šios aukšto profilio padangos derinamos su platesnėmis ir geresnį šoninį prilaikymą užtikrinančiomis naujojo SCENIC sėdynėmis. Dar vienas abejonių nekeliantis privalumas – dviejų skirtingų tankių sėdynes užpildančių putų panaudojimas.
Visai versijų gamai naudojant vieną padangų matmenį, atsirado galimybė tobulai suderinti važiuoklės komfortą ir valdymo savybes. „Renault“ inžinieriai glaudžiai bendradarbiavo su padangų gamintojais, tobulindami naujojo SCENIC padangų ir pakabos, kurioje panaudoti MTV („multi-tuned-valve“ – vožtuvais keičiamo efektyvumo) amortizatoriai, efektyvumą.
Saugantis aplinką ir sumažinantis kaštus
Dėl šių trijų esminių faktorių 20 colių naujojo SCENIC ratai pasižymi geriausiomis galimomis aplinką saugančiomis savybėmis:
Dėl to, vertinant pagal ES padangų žymėjimo sistemą, padangas skirstančias pagal jų pasipriešinimą riedėjimui, naujojo SCENIC ratams suteikta „A“ kategorija. Tai yra geriausias rezultatas, kada nors suteiktas 20 colių ratams.
Didelis diametras netapo naujojo SCENIC padangų branginimo priežastimi. Jų kaina prilygsta 17 colių dydžio vasarinių, žieminių arba universalių padangų kainai. Be to, aukštas padangų profilis sumažina ratlankių pažeidimo tikimybę.
Naujojo SCENIC padangos taip pat gali būti naudojamos su grandinėmis, kurių kaina taip pat neperžengia rinkos normų.
Išskirtinis visapusiškumas, rekordinio dydžio dėtuvių ir bagažinės talpa
„Kaip išskirtinis šeimos automobilis, naujasis SCENIC evoliucionavo, šeimoms pasiūlydamas nuosekliai modernų ir patrauklų tradicinio vienatūrio įsikūnijimą. Kelionės komfortas visuomet buvo SCENIC genuose, o dėl aukščiausios klasės įvairiapusiškumo visiems salone esantiems žmonėms šis modelis išlieka toks pats unikalus ir įspūdingai praktiškas, kaip ir visuomet.“
Pauline Sapy-Renaudin, naujojo SCENIC produkto rinkodaros vadovė
Dar visapusiškesnis, nei iki šiol
– Vieną kartą paspaudus nulenkiamos galinės naujojo SCENIC sėdynės – iš naujojo „Espace“ perimta ypatybė, leidžia be pastangų suformuoti krovinių skyrių lygiomis grindimis. Šis modelis yra vienintelis segmente, tokią funkciją leidžiantis valdyti iš dviejų skirtingų vietų: paspaudžiant bagažinėje esančius jungiklius arba naudojantis R-LINK 2 sistema.
– Naujasis SCENIC taip pat yra vienintelis automobilis klasėje, kuriame įrengta didelė, stumdomoji centrinė konsolė su 13 litrų dėtuvėmis. Ši savybė iki keturių kartų viršija bet kurio iš konkurentų siūlomą talpą.
Priekyje sėdintiems asmenims konsolė suteikia apšviestą dėtuvę su stumdomuoju dangteliu, integruotą ranktūrį, po kuriuo – du USB lizdai ir ausinių lizdas. Galinė konsolės dalis yra įrengta analogiškai, tik čia dar yra 12 voltų elektros lizdas ir speciali dėtuvė. Centrinę konsolę pastūmus į priekį, suformuojama patogi dėtuvė vairuotojui ir priekyje sėdinčiam keleiviui; ją nustūmus į galinę padėtį, atsiranda perskyrimas tarp priekinių ir galinių sėdynių. Tokia konfigūracija yra ypač praktiška gale vežant vaikus.
Rekordinis talpumas
Naujojo SCENIC bagažinės talpa, matuojant pagal VDA, siekia 506 dm3 (572 litrus). Tai yra didžiausia talpa klasėje, kuri atrodo ypač įspūdingai, palyginti su 469 dm3 siekiančiu klasės vidurkiu.
Naudojant tik penkias sėdynes, pagal VDA matavimo sistemą, septynių vietų naujojo GRAND SCENIC versija siūlo 533 dm3 krovinių skyrių (596 litrai). Tai yra antras geriausias rezultatas klasėje.
![]() Penkių vietų naujojo GRAND SCENIC versijos bagažinės talpa siekia 718 dm3 (pagal VDA), arba 765 litrus.
Vertinant salone esančių dėtuvių skaičių, naujasis SCENIC taip pat vainikuoja savo klasę. Be 13 litrų konsolės, jame yra 11,5 litro tūrio apšviestas ir aušinamas „Easy Life“ stalčius. Palyginti su konkurentais, jo talpa yra didesnė daugiau nei tris kartus. Jis atidaromas elektroniniu jutikliu ir automatiškai uždaromas, kai automobilis sustoja.
Kiti naudingi daiktų laikymo sprendimai, tokie kaip keturios grindyse esančios dėžutės, bendrą dėtuvių talpą padidina iki 63 litrų ir naująjį SCENIC iškelia į klasės lyderio aukštumą: jo siūloma bendra dėtuvių talpa yra dvigubai didesnė nei konkurentų.
Technologijos iš aukštesnio segmento
„Išskirtinė naujojo SCENIC asmenybė yra naujoviška, perteikianti „Renault“ jungliųjų ir savavaldžių automobilių strategiją. Jo jutikliai ir kameros padidina saugumą ir kelionės komfortą, o multimedijos technologijos suteikia skirtingų sistemų kontrolę.“
Cecile Sobole, naujojo SCENIC produkto vadovė
Saugumą ir komfortą didinančios įrangos gausa
Išskirtinė naujojo SCENIC ir naujojo GRAND SCENIC įranga:
Naujųjų SCENIC ir GRAND SCENIC įrangoje yra svarbiausios, šiuo metu rinkoje naudojamos, pagalbinės vairavimo sistemos, kurios taip pat naudojamos naujuosiuose „Espace“, „Talisman“ ir „Mégane“. Šios pažangios pagalbinės vairavimo sistemos (ADAS) gali būti valdomos naudojantis R-LINK 2 sistemos ekranu. Jos garantuoja šias funkcijas:
Trys naujos pagalbinės vairavimo sistemos
Be jau išvardytų ADAS sistemų, naujasis SCENIC ir naujasis GRAND SCENIC turi tris naujas ADAS funkcijas.
Be alternatyvų segmente, aktyvioji avarinio stabdymo sistema (AEBS) su pėsčiųjų aptikimo funkcija yra standartinėje naujųjų SCENIC ir GRAND SCENIC įrangoje.
Ši funkcija veikia važiuojant nuo 7 iki 60 km/h greičiu.
Be AEBS su pėsčiųjų aptikimo funkcija, naujieji SCENIC ir GRAND SCENIC siūlo dar dvi „Renault“ automobilių naujoves:
Naujajam SCENIC – penkių žvaigždučių „Euro NCAP“ įvertinimas
Naujasis SCENIC pelnė aukščiausią, penkių žvaigždučių, „Euro NCAP“ įvertinimą už pasyvųjį saugumą, kuris apima struktūros elementus ir automobilio salone esančių asmenų apsaugą tuomet, kai susidūrimas yra neišvengiamas.
Naujojo SCENIC platformai, jos pagrindinėms ir šoninėms sijoms, A ir B statramsčiams panaudotos sustiprinto plieno konstrukcijos, kurios suformuoja salone esančių žmonių apsauginį narvą. Kai kurie elementai pagaminti iš ypač elastingo plieno, galinčio atlaikyti iki 120 kg/mm2 spaudimą. O už salono ribų panaudotas plienas pritaikytas smūgio energijos sugėrimui, taip saugant patį apsauginį narvą.
Naujajame SCENIC yra dvi, priekinei ir galinei sėdynių eilei skirtos užuolaidinės pagalvės, taip pat dvi krūtinės ląstą saugančios saugos pagalvės ir dvi, naujausios kartos, prisitaikančios priekinės saugos pagalvės. Pastarųjų prisipūtimo lygis reguliuojamas atsižvelgiant į sėdynėje esančių, asmens kūno dydį nustatančių, jutiklių duomenis.
|
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas