Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Maybach
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2016-07-20
Niurburgringo rekordo gaudynės pasibaigė Koenigsegg One:1 avarija
![]() „Koenigsegg One:1“ kūrėjai vakarykštės dienos dar ilgai nenorės prisiminti. Būtent vakar buvo bandoma pasiekti „Niurburgringo“ trasos rekordą, tačiau viskas baigėsi sumaitotu automobiliu ir iš rankų išsprūdusiu rekordu.
Kaip skelbia užsienio žiniasklaida, pirmadienį į trasą atvykę „Koenigsegg“ atstovai atliko keletą bandymų bei susireguliavo automobilį rekordo siekimui. Deja, jau pirmasis bandymas baigėsi fiasko, kai viename iš trasos posūkiu pilotas-bandytojas rėžėsi į atitvarus ir sumaitojo automobilį. 5 litrų ir net 1360 arklio galių hiperautomobilis patyrė nemenkų „sužalojimų“. Vis tik kompanija patvirtino, jog ketina suremontuoti vieną brangiausių pasaulio hiperautomobilių ir vėl išriedėti į trasą. Daugiau nei 430 kilometrų per valandą greitį išvystantis ir apie 2,8 milijono eurų kainuojantis žaisliukas bandė pagerinti „Porsche 918“ trasos įveikimo laiką. |
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas