Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2014-11-17
„Volvo FH“ vilkikas meta iššūkį „Koenigsegg One:1“ automobiliui
Aštuonias tonas sveriantis „Volvo FH“ prieš vieną iš greičiausių pasaulyje automobilių „Koenigsegg One:1“. Toks yra naujojo „Volvo“ filmo „Volvo Trucks vs Koenigsegg“ scenarijus. Filme parodomas naujosios pavarų dėžės „I-Shift Dual Clutch“, pagamintos pagal sportiniuose automobiliuose naudojamą technologiją, išskirtinis bandymas.
Naujame filme „Volvo Trucks vs Koenigsegg“ išbandoma unikali „Volvo Trucks“ pavarų dėžė „I-Shift Dual Clutch“. Filme „Volvo FH“ stoja į dvikovą su „Koenigsegg One:1“ – pirmuoju pasaulyje megaautomobiliu, turinčiu tiek arklio galių, kiek pats sveria kilogramų (1 360). Kad ir „Volvo FH“ turėtų galimybę laimėti, jėgos buvo šiek tiek išlygintos – tai reiškia, kad sunkvežimiui reikės apvažiuoti vieną ratą, o „Koenigsegg“ – du. Nepaisant to, varžybų baigtis vis tiek yra nenuspėjama. Lenktynių tikslas yra atlikti išskirtinį naujosios „Volvo“ pavarų dėžės „I-Shift Dual Clutch“ bandymą.
„I-Shift Dual Clutch“ turi dvigubą sankabą – tai yra unikalus sprendimas sunkiasvorių transporto priemonių rinkoje. Tačiau panaši technologija jau nuo seniau yra naudojama sportiniuose automobiliuose. Todėl šis iššūkis puikiai atitinka esmę“, – sako žurnalistams rengiamų „Volvo Trucks“ bandomųjų važiavimų direktorius Jeffas Birdas.
Vienas iš važiavimo ypatybių panašumų tarp „Volvo FH“ sunkvežimio su „I-Shift Dual Clutch“ ir sportinių automobilių yra sklandus pavarų perjungimas. Tai turėtų atsiskleisti dėl kalvotos vietovės ir sudėtingų posūkių gerai žinomoje lenktynių trasoje „Knutstorp“, esančioje pietinėje Švedijos dalyje.
„Gali atrodyti, kad tai nėra sunkiasvoriui sunkvežimiui būdinga aplinka, tačiau tiesa yra ta, kad dėl dvigubos sankabos „I-Shift Dual Clutch“ yra naudingiausia tada, kai reikia dažnai perjungti pavaras. Pavarų dėžėje sklandžiai perjungiamos pavaros neįtikėtinai pagerina važiavimo ypatybes“, – sako Jeffas Birdas.
Prie „Volvo FH“ vairo sėdi patyręs ir įžymus lenktynininkas Tiffas Needellas. Neatskleisdamas laimėtojo, Tiffas – anksčiau niekada nelenktyniavęs vairuodamas sunkvežimį – pripažįsta, kad sunkvežimio charakteristikos padarė jam įspūdį.
„I-Shift Dual Clutch“ yra tiesiog neįtikėtina. Jos privalumai ypač pastebimi važiuojant įkalne, kai sunkvežimis nė akimirkai nepraranda traukos – jis tiesiog sklandžiai skrieja, o pavarų perjungimas net nejuntamas. Kai stabdote, žemesnės pavaros perjungiamos labai švelniai ir patogiai. Sunkvežimis tikrai turi sportinio automobilio sielą“, – sako Tiffas Needellas.
Europoje naujoji „Volvo Trucks“ pavarų dėžė su dviguba sankaba buvo pristatyta šių metų birželio mėnesį, ji siūloma visose rinkose, kuriose parduodamas „Volvo FH“ su „Euro 6“ D13 460, 500 ir 540 AG varikliais.
„Volvo Trucks vs Koenigsegg“ – lenktynės:
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Koenigsegg One:1 |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas