Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-10-04
Paryžius. „Ferrari“ premjera – HELE sistema
„Ferrari“ Paryžiuje be didelių fanfarų ir trenksmų pristatė labai įdomią technikos naujovę – HELE sistemą, kuri bus montuojama į „California“. HELE sistema – „High Emotion Low Emission“. Kitaip tariant, sistema sukurta žymiai sumažinti CO2 emisijai neatimant nė kiek „Ferrari“ vairavimo malonumo. Techniškai HELE sistema yra kelių sistemų galva. Ji reguliuoja tokių sistemų kaip „Intelligent Engine Fan“ (išmanusis variklio aušintuvas), elektroninio degalų siurblio, kintamų vožtuvų fazių, oro kondicionieriaus ir pavarų dėžės darbą. Pasak „Ferrari“, ši sistema gali sumažinti CO2 emisijas net iki 23 proc.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Ferrari California
HELE sistema pirmą kartą bus pristatyta „California“ modelyje su V8 varikliu. Ji šio variklio galios nei sumažins, nei padidins. Ji lieka nepakitusi – 450 AG. Reikia pasakyti, kad „Ferrari“ skiria labai daug dėmesio, kad savo automobilius paverstų kuo ekologiškesniais. Tačiau jokių kompromisų kalbant apie vairavimą – visos technologijos privalo neatimti vairavimo džiaugsmo. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas