Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-08-24
Elektrinis superautomobilis „Izaro Motors GT-R“. Nebrangiai
Automobilis atrodo patraukliai ir šiuolaikiškai, o ir gamintojai pagrindinį konkurentą įvardija: „Tesla Roadster“. Elektrinių superautomobilių kovos prasideda. Įspūdingai atrodantis superautomobilis nekainuos milijonų... Bazinis komplektas atsieis viso labo apie 60 000 eurų. Debiutanto variklių gamą sudaro du agregatai: vienas variklis išvystys 416 AG ir galės nuvažiuoti 690 km, o antrasis išvystys 485 AG ir įveiks 250 km atstumą.
Kadangi gamintojai naudojo aliuminio, magnio ir kitų lengvųjų lydinių, superautomobilio masė – tik 1 000 kg. Džiugina ir tai, kad elektrinis automobilis 100 km/val. greitį pasieks per 4 sek., o maksimalus greitis – 280 km/val. Tikimės, gamintojai pristatys tokį patį įspūdingą superautomobilį, koks jis pavaizduotas eskizuose. Beje, palyginti su „Tesla Roadster“, šis debiutantas visa galva aukštesnis. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas