Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2011-02-01
„Euro NCAP“: saugiausi 2010 metų automobiliai
Organizacija „Euro NCAP, nuolat bandanti automobilius įvairiausiais saugumo testais, paskelbė saugiausias ir mažiausiai balų saugumo skalėje surinkusias 2010 metais išleistas mašinas. Saugiausiais praėjusių metų automobiliais pripažinti penktosios klasės BMW, nedidelis šeimos hečbekas „Alfa Romeo Giulletta“, kupė „Honda CR-Z“, praktiškasis „Kia Sportage“ bei atnaujintas „Toyota Verso MPV“.
Rezultatai turėtų nustebinti „Honda“ gerbėjus – retas atvejis, kad kupė kėbulo modelis surinktų prestižiškiausio automobilių saugumo įvertinimo „Euro NCAP“ 5 žvaigždutes. Pradėtas gaminti praėjus beveik 20 metų po pirmtako CRX eros pabaigos, CR-Z neturėtų nuvilti nei sportiškumo ištroškusių CRX gerbėjų, nei į kylančias degalų kainas žiūrėti nebenorinčių vairuotojų: šis kupė yra komplektuojamas ir su benzininiais, ir su elektriniais varikliais. Tuo tarpu prasčiausius „Euro NCAP“ testo rezultatus parodė „Citroen Nemo“ ir „Landwind CV9“. Abu automobiliai sulaukė kritikos dėl nedidelių pasyvaus saugumo priemonių pasirinkimo, o pastarajam stipriai kliuvo ir dėl mažo salono keleivių bei pėsčiųjų saugumo. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas