Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-09-27
Oro pagalvė švenčia trisdešimties metų jubiliejų
Lygiai prieš trisdešimt metų nuo „Mercedes–Benz“ konvejerio nuriedėjo pirmasis automobilis su saugos oro pagalve – „Mercedes–Benz S–Class“. „Mercedes–Benz“ dirbti prie šio šiuo metu standartu tapusio saugumo elemento pradėjo dar trylika metų anksčiau – taigi galime sakyti, kad oro pagalvė inžinierių galvose sukosi jau prieš keturiasdešimt tris metus. Pasak JAV Transporto priemonių saugumo administracijos, oro pagalvė net 61 proc. sumažina tikimybę susižeisti avarijos metu. Manoma, kad per trisdešimt šios technologijos naudojimo metų vien JAV buvo išsaugotos 28 tūkst. vairuotojų ir keleivių gyvybės. Šiuo metu saugos oro pagalvės montuojamos visuose automobiliuose. Bet ši technologija nestovi vietoje – jei seniau oro pagalvės būdavo montuojamos tik vaire, šiuo metu jos slepiasi pačiose įvairiausiose vietose ir saugo vairuotojo ir keleivių galvas, kelius, šonkaulius ir kitas kūno vietas.
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas