Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-09-24
„Subaru“ pristatė naujos kartos opozicinį variklį
„Subaru“ šeimininkai „Fuji Heavy Industries“ pristatė trečiosios kartos keturių cilindrų opozicinį variklį. Tai ne šiaip atnaujinimas – tai visiškai nuo nulio sukurtas variklis, o jo gamybai pastatyta visiškai nauja gamykla. Šis keturių cilindrų „boxer“ tipo variklis bus gaminamas dviejų dydžių – 2 ir 2,5 litro. Palyginti su antrosios kartos varikliu (beje, šis buvo gaminamas 21 metus), naujoji jėgainė turės ilgesnę stūmoklio eigą, kitokios formos įpurškimo ir ištraukimo vožtuvus, daugelis detalių pagamintos iš lengvesnio lydinio, o judančios padengtos specialia danga trinčiai mažinti.
Trečiosios kartos „boxer“ bus šiek tiek galingesnis ir gerokai ekologiškesnis, palyginti su pirmtaku. Manoma, kad jis artimiausiu metu pasirodys „Forester“ automobilyje, o per kelerius metus visiškai pakeis likusius keturių cilindrų variklius kituose modeliuose. |
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas