Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-05-06
Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko?

Pilnai įkrautą elektrinį Honda E pavyko įjungti tik laidais prijungus donorą Cupra - kas atsitiko?
„Honda E“ - tai nedidelis elektrinis hečbekas. Jis neturi jokio vidaus degimo variklio - tai nėra hibridas. Tačiau „Car Magazine“ žurnalistui Timui Pollardui teko prisiminti seną triuką, kaip užvesti automobilį su išsikrovusiu akumuliatoriumi - reikia prijungti veikiantį donorą. Šiuo atveju tai buvo „Cupra Formentor“. Tiesa - „Honda E“ baterija buvo pilnai įkrauta.
 
Vieną naktį Pollardo bandomas „Honda E“ ėmė žadinti kaimynus - įsijungė automobilio signalizacija. Žurnalistas stengėsi nuraminti rėkiantį elektromobilį, tačiau pultelis iš karto nesuveikė. Ryte „Honda E“ griežtai atsisakė kur nors važiuoti, nors 36 kWh baterija ir buvo daugmaž pilna.
 
Kas nutiko? Na, 12 voltų akumuliatorius (toks, kokį turi ir jūsų automobilis) sugedo. Greičiausiai tas gedimas privertė signalizaciją žviegti, o ji galutinai išsekino akumuliatoriaus resursus. Be šio akumuliatoriaus elektromobiliai negali važiuoti - jis yra absoliučiai būtinas. Ir tai nėra tik „Honda E“ keistenybė - 12 voltų akumuliatorius turi ir
Sužinokite kiek sutaupysite eksploatuodami elektromobilį
.lt/automobiliai/volkswagen-id-3-2019-dabar-id-1655" target="_blank">„Volkswagen ID.3“, „Polestar“, „Mercedes-Benz“, „Tesla“ ir kiti elektromobiliai. Tiesa, kai kurie iš jų (pavyzdžiui, „Tesla“) naudoja ličio jonų 12 V baterijas vietoje švino-rūgštinių akumuliatorių, bet tai nekeičia fakto, kad jie turi tas 12 voltų sistemas. 
 
Net ir maža 36 kWh baterija, paslėpta po „Honda E“ grindimis, yra didelė, lyginant su tuo 12 V akumuliatoriumi. Tačiau automobiliai gaminami kaip konstruktoriai ir daugelis prietaisų (nuo valytuvų iki signalizacijos ar langų pakėlimo varikliukų) naudoja 12 V komponentus, nes tai - automobilių pramonės standartas. Taigi, elektromobiliai šalia didžiųjų baterijų turi ir mažus 12 V akumuliatorius. Ir jie dažnai genda. Kai neveikia tas akumuliatorius, neveikia ir kompiuteris, todėl „Honda E“ negali įsijungti, kad tą akumuliatorių bent jau pabandytų įkrauti.
 
Tie akumuliatoriai yra sukurti darbui su vidaus degimo varikliais. Elektromobiliai juos greitai sugadina. Tai nutiko ir šiam „Honda E“ - kadangi jam dar galioja garantija, gamintojo atstovas akumuliatorių pakeitė nemokamai.
 
Pollardui šiuo atveju pasisekė - naudotojo vadove jis perskaitė, kad „Honda E“ galima užvesti naudojant laidus. Tai jis ir padarė, į pagalbą pasitelkdamas „Cupra Formentor“. Vos kelios akimirkos ir 12 V akumuliatorius jau nebuvo tuščias ir „Honda E“ buvo įjungtas ir galėjo leistis į kelionę iki naujo akumuliatoriaus.

Foto: ©Ekrano nuotrauka | twitter.com
---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
Daugiau apie Honda e, 2019 - dabar technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt