Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2023-09-26
Pristatytas naujas Porsche Cayenne – po kuklia automobilio išore laukia netikėti pasikeitimai viduje![]() Visai neseniai visame pasaulyje ir Lietuvoje buvo pristatytas iš esmės atnaujintas Porsche Cayenne. Automobilis ne tik buvo atnaujintas stilistiškai kaip yra įprasta automobilių pramonėje, tačiau gavo visiškai naują interjero dizainą su moderniomis technologijomis, bei naujas technologijas variklio skyriuje. Kogero svarbiausia naujiena yra “Turbo E-Hybrid” versija, kuri puikiai sujungia galią su elektros pavaros komfortu ir tai yra galingiausias kada nors pagamintas Cayenne modelis.
Grįškime šiek tiek į praeitį ir prisiminkime, kad Porsche Cayenne yra būtent tas automobilis, kuris padarė Porsche kompaniją tokią kokią matome šiandieną. Dabar Porsche yra daug daugiau nei vien sportinius automobilius gaminanti kompanija. Cayenne yra nepaprastai populiarus vokiečių kompanijos modelis, kurio per pastaruosius 20 metų buvo parduota daugiau 1,25 mln. vienetų, tai automobilis kadaise atvėręs sportiškų visureigių segmentą plačiajai visuomenei. Taigi, tai itin svarbus kompanijos modelis ir jam skiriamas didelis dėmesys. ![]() Grįškime prie naujojo Porsche Cayenne, pažvelkime į jį iš išorės. Nauji amortizatoriai su dviejų vožtuvų technologija leidžia optimaliai važiuoti bet kokiame kelyje ar situacijoje – pastebimai pagerina komfortą važiuojant mažu greičiu, taip pat dinamiškumą posūkiuose. Šias savybes galima dar labiau pagerinti naudojant naują adaptyvią pneumatinę pakabą su dviejų kamerų ir dviejų vožtuvų technologija. ![]() Tačiau svarbiausia į ką reikia atkreipti dėmesį tai kas slepiasi automobilio salone ir po kapotu. O salone matome daugybę pakeitimų – automobilis dabar turi tokį patį vairą kaip ir sportinis Porsche 911 modelis, turi skaitmeninį 12,6 colių pločio išlenktą ekraną priešais vairuotoją, taip pat 12,3 colių ekraną per centrą, o šalia jų galima užsisakyti papildomai pasirenkamą 10,9 colių pločio keleivio ekraną. Bendrai automobilio prietaisų skydelis atrodo labai panašiai kaip elektromobilio Porsche Taycan, o tai pirkėjams patiks nes jau yra patikrintas sprendimas. Tuo pačiu yra išlaikyta ta pati horizontali prietaisų skydelio stilistika, stipriai žemėjanti centrinė konsolė, vertikalios oro apipūtimo angos šonuose ir žinoma analoginis laikrodis įtaisytas pačiame centre ant priekinės panelės. ![]() Įdomu tai, kad naujajame Cayenne visi būtiniausi valdikliai dabar sutelkiami aplink vairą. Pavyzdžiui, automatinės pavarų dėžės valdymo svirtis įkomponuota dešinėje pusėje prie pat vairo, o centrinėje konsolėje išsidėsčiusios vietos daiktadėžėms ir dideliam itin patogiam oro kondicionieriaus valdymo blokui. Vairavimo padėtis yra kaip niekada puiki ir skatina išnaudoti tai, ką gali pasiūlyti Cayenne. Ir išties Cayenne gali pasiūlyti labai daug. Tai automobilis galintis akimirksniu transformuotis į visiškai skirtingas asmenybes – gali būti solidus sportiškas automobilis kuriuo smagiai lėksite žiedinėje trasoje, gali būti stebinančiai geras visureigis galintis važiuoti beveik bet kokia automobiliui įveikiama bekele ir gali būti ramus kruizeris, kuris suteiks atpalaiduojančią atmosferą įjungdamas puikias autonominio vairavimo savybes.
![]() Naujasis Cayenne debiutuoja su trimis skirtingomis variklių versijomis. Tai yra bazinis trijų litrų V6 turbo variklis išvystantis 260 kW (353 AG) galią ir pasiekiantis 500 Nm sukimosi momentą. Gerokai galingesnis 4,0 litrų puikiai skambantis V8 biturbo variklis išvysto 349 KW (474 AG) galią ir 600 Nm maksimalų sukimo momentą. Šis automobilis iki 100 km/val. įsibėgėja vos per 4,7 sekundes ir gali pasiekti maksimalų 273 km/val. greitį. ![]() Įdomiausia žinoma yra hibridinė „Cayenne E-Hybrid“ versija turinti 3,0 litrų 6 cilindrų variklį suporuotą su elektriniu, kurioje montuojami aukštos įtampos akumuliatoriai, kurių talpa siekia nuo 17,9 kWh iki 25,9 kWh. Svarbu tai, kad su dideliu Porsche Cayenne su vienu įkrovimu galima įveikti net iki 90 km atstumą, todėl miesto sąlygomis automobilį nesunkiai galima naudoti kaip elektrinį. Benzinio variklio galia siekia net 346 kW (470 AG), tačiau prie šios galios dar prisideda elektrinis atsinešdamas 130 kW (176 AG) galią. Todėl bendra šio automobilio galia siekia net 739 AG ir 950 Nm sukimo momentą. To pakanka, kad didelis automobilis 100 km/h greitį pasiektų vos per 3,7 sekiundės! |
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas