Markės
1238 iš 1613
Nerijus Paketūras Autoasas.lt Nuomonė
PRIVALUMAI
  • Išties greitas
  • Greitas įkrovimas
  • Stilingas ir kokybiškas interjeras
TRŪKUMAI
  • Blankus dizainas
  • Itin didelė kaina
  • Didelis svoris
"Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą"
Tai yra išties įdomus automobilis – ne todėl, kad tai elektromobilis, bet dėl to kad tai Porsche elektromobilis. Kai visame pasaulyje skamba Tesla Model S žygdarbiai lenktynių ir drago trasose, kas kitas jei ne Porsche mes iššūkį Elono Musko kūriniui? Galima drąsiai teigti, kad Taycan yra nepaprastai svarbus modelis kompanijos istorijoje, kogero panašiai svarbus kaip prieš dvidešimt metų pasirodęs Porsche Cayenne visureigis. Taip yra ne tik dėl to, kad tai pirmasis Porsche elektromobilis, bet ir pirmas vidutinės klasės šeimyninis Porsche. Ištiesų ši kompanija kurį laiką vengė skverbtis į šį rinkos segmentą nenorėdama sugadinti savo kaip išskirtinių automobilių gamintojo įvaizdžio. Tačiau kartu su pirmuoju elektromobiliu tai yra puiki galimybė žengti pirmą žingsnį su trenksmu. Panašu, kad debiutas yra vokiškai apskaičiuotas. „Taycan “ vardas sukurtas iš dviejų turkiškų žodžių ir reiškia „jauno žirgo siela“, kogero to paties žirgo kuris matomas Porsche logotipe. Porsche modifikacijų pavadinimus paliko tradicinius - Turbo ir Turbo S, nors turbinų Taycan automobiliuose žinoma nėra. Abi modifikacijos yra varomos ir vairuojamos visais 4 ratais. Didžioji dalis galios perduodami galinei ašiai, kuri įprastai yra labiau apkraunama. Silpnesnė „Turbo“ versija generuoja 670 AG (490 kW) galią, o Turbo S – 761 AG (560 kW) galią ir įspūdingą 1050 Nm sukimo momentą. Didžiausias abiejų modelių greitis siekia 260 km/val. – ne tiek ir daug, tačiau nuo 0 iki 100 km/val. „Turbo“ pagreitėja per 3,2 seundės., o „Turbo S“ – per vos 2,8 sekundės. Taycan Turbo S modelis su visiškai įkrauta baterija gali nuvažiuoti 412 km distanciją, o Turbo – 450 km. Porsche Taycan kaip elektromobilis turi nestandartinį sprendimą - dviejų laipsnių transmisiją, kuri leidžia pasiekti geriausią įmanomą įsibėgėjimą, o antroji pavara užtikrina didžiausią efektyvumą. Be to Porsche Taycan yra pirmasis elektromobilis pasaulyje su 800 voltų elektros sistema. Tai yra dvigubai didesnė įtampa, nei turi kiti elektromobiliai. Šis sprendimas leidžia sumažinti elektros srovę, o tai reiškia, kad Taycan gali turėti plonesnius laidus ir taip sumažintą svorį. Be to dėl mažesnės srovės automobilio varikliai ir baterijos kais mažiau. Tai reiškia, kad skirtingai nei Tesla Model S, Porsche elektromobilis galingiausiu režimu galės važiuoti daug ilgesnę distanciją taip pasiekiant geresnius rezultatus lenktynių trasose. Tai įrodo ir Niurburgringo trasoje pasiektas serijinių keturdurių elektromobilių rekordas, kuris yra 7 min. 42 sek. Kalbant apie dizainą Taycan yra labai panašus į kitus Porsche modelius. Tiesą sakant visa Taycan galinė dalis yra beveik identiška garsiajam 911 modeliui tik su keturduriu kėbulo sprendimu. Tai nėra blogai, tačiau priekinė automobilio dalis atrodo tikrai neįpatingai – trūksta ir originalumo, ir Porsche identiteto. Akivaizdu, kad Taycan kūrėjai koncentravosi į techninę automobilio dalį, dizaino sprendimus palikusi nuošalyje. Visgi dizainas sukurtas išmaniai siekiant pagrindinio tikslo - maksimaliai mažo oro pasipriešinimo koeficiento, kuris siekia vos 0,22. Palyginimui puikus Tesla Model S pasipriešinimo koeficentas yra kiek prastenis - 0,24. Taycan galinis spoileris pasislepia bagažinės dangtyje, oro ventiliacijos angos užsidaro, ratlankiai turi minimalų pasipriešinimą, o automobilio dugnas yra plokščias taip generuodamas dar ir papildomą prispaudimo jėgą.
SKAITYTI DAUGIAU SUSKLEISTI
VIN patikra - sužinokite automobilio istoriją
Filtruoti pagal kurą:
  
Modifikacijų: 1
KĖBULAS Taycan Turbo S
Kėbulo tipas Sedanas
Durų skaičius 4
Sėdimų vietų skaičius 4
Bagažinės talpa, l n/d
VARIKLIS
Degalai Elektra
Kuro sistema n/d
Variklio tipas Elektrinis
Variklio pozicija n/d
Darbinis tūris, cm3 n/d
Cilindrai/vožtuvai n/d/n/d
Galia, AG/KW/aps.per min. 761/567/n/d
Maks. sukimo momentas, Nm/aps.per min. 1050/n/d
Įsibėgėjimas 0-100 km/h, s 2.8
Maksimalus greitis, km/h 260
TRANSMISIJA
Varomieji ratai Visi
Vairo stiprintuvas n/d
Pavarų dėžė Automatinė 2 pavarų
MATMENYS/SVORIS
Ilgis, mm 4963
Plotis, mm 1966
Aukštis, mm 1378
Svoris/Max svoris, kg 2295
Atstumas tarp ašių, mm 2900
PAKABA IR VAŽIUOKLĖ
Priekinė pakaba n/d
Galinė pakaba n/d
Priekiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Galiniai stabdžiai Diskiniai aušinami ABS
Priekinės padangos 245/45 R 20
Galinės padangos 245/45 R 20
DEGALŲ SĄNAUDOS
Mieste, l/100km n/d
Užmiestyje, l/100km n/d
Vidutinės, l/100km n/d
CO2 emisija, g/km n/d
Degalų bako talpa, l n/d
Autoterminų paaiškinimai...

Klausimai apie šį automobilį

Turite klausimų apie šį automobilį? Klauskite mūsų lankytojų:
Porsche modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji
890123456789012345678901234567890
  Dideli     Taycan
  Reprezentaciniai    PanameraPanamera
  Roadsteriai   BoxsterBoxsterBoxster
  Krosoveriai     Macan
  Visureigiai    CayenneCayenneCayenne
  Sportiniai 911 Turbo911 Turbo911 Turbo 911 Turbo 911 Turbo911 Turbo 911 Turbo
911911911911911911911
  911 GT2 911 GT2 911 GT2 
  911 GT3911 GT3 911 GT3  
   911 GT3 RS911 GT3 RS 911 GT3 RS  
  GT klasės 928    
  Supercar 959  Carrera GT  918 Spyder  
  Pradinė klasė 944  CaymanCayman
  890123456789012345678901234567890
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji2020 - ieji

VIDEO

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Išskirtiniai automobiliai

© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt