Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-12-05
„Renault“ grupė Flinse kuria žiedinės ekonomikos pagrindais veikiančią gamyklą

„Renault“ grupė Flinse kuria žiedinės ekonomikos pagrindais veikiančią gamyklą
 
„Renault“ grupė pranešė transformuojanti savo Flinso gamybos padalinį į pirmąją Europoje žiedinės ekonomikos pagrindais veikiančią gamyklą (angl. „RE-Factory“). Šia veikla bus siekiama užtikrinti neigiamą CO2 balansą judumo sektoriuje iki 2030 m. Tai dalis „Renault“ transformacijos strategijos.

„Renault“ grupė įsipareigojusi vykdyti ir Choisy-le-Roi gamyklos veiklą. Grupė planuoja Flinso ir Choisy-le-Roi gamyklų darbuotojams siūlyti mokymų schemas, skirtas jų kvalifikacijai didinti. Iki 2030 m. grupė į gamyklą siekia priimti per 3000 darbuotojų. 

„Tai pranešti galiu tik dėl puikių „Renault“ komandos darbo rezultatų ir konstruktyvių konsultacijų su mūsų suinteresuotaisiais asmenimis, įskaitant vietos valdžios institucijas. „RE-Factory“ yra naujas oro gūsis „Renault“ grupei, jos darbuotojams ir visam regiono dinamiškumui. Šis projektas paremtas įsipareigojimu žiedinei ekonomikai, mūsų vertybėmis, žiniomis ir patirtimi, ir visiškai atitinka ambicijas iš pagrindų transformuoti mūsų pramonę.“ ,- teigia „Renault“ direktorių valdybos pirmininkas Jean-Dominique Senard.

Klimato krizė ir mūsų vartotojų lūkesčiai pastūmėjo „Renault“ grupę nukreipti savo strategiją į ambicingus tikslus ‒ užtikrinti jos produktų kokybę ir ilgaamžiškumą, taip pat sumažinti anglies dvideginio išmetimo kiekį. „Renault“ grupė įsitikinusi, kad žiedinė ekonomika turi itin galingą augimo potencialą. Su „RE-Factory“, grupė turi ambicijų eiti vienu žingsniu pirmiau savo konkurentų.

„RE-Factory“ pavers Flinsą Europos žiedinės ekonomikos pavyzdiniu centru. Gamykla leis grupei reaguoti į iššūkius, su kuriais šiandien susiduria judumo ir automobilių pramonė. Ši gamykla, turėdama tikslą iki 2030 m. pasiekti neigiamą CO2 balansą, sujungia žiedinę ekonomiką, emisijų mažinimą, kvalifikacijos ugdymą ir naują vertę kuriančios veiklos plėtojimą, o tai visiškai atitinka grupės globalią strategiją,“ ‒ papildė „Renault“ Generalinis direktorius Luca de Meo. 

„RE-Factory“ projektą planuojama įgyvendinti 2021-2024 m. Projekte dalyvaus daug partnerių iš įvairių sektorių (startuolių, akademinių partnerių, vietos valdžios institucijų ir kt.). Projekto organizacinę struktūrą sudarys keturi veiklos centrai, apimantys visą transporto priemonės eksploatacijos laikotarpį ir atspindintys pagrindinius žiedinės ekonomikos elementus (tiekimas, ekodizainas, ekonomiškas funkcionalumas, priežiūra, pakartotinis naudojimas, perdirbimas ir antrinis perdirbimas).

4 veiklos centrai:

• „RE-TROFIT" (MODIFIKAVIMAS): šis padalinys sujungs visas veiklos sritis, leidžiančias prailginti transporto priemonės eksploatavimo laikotarpį, derinant veiksmus su perdirbimo padaliniu, padėsiančiu užtikrinti rentabilių panaudotų detalių ir medžiagų srautų valdymą toje pačioje gamykloje. Padalinys sujungs „Factory VO“ (atsakingą už naudotų automobilių atnaujinimą) „modifikavimo“ veiklą, remonto paslaugas transporto priemonių parkams ir naujojo judumo kartos automobiliams bei retų detalių gamybos padalinį, kuriame jos bus gaminamos 3D spausdintuvais. Be to, norėdama užtikrinti transporto priemonių ir joms naudojamų medžiagų ilgaamžiškumą, praturtinti būsimų transporto priemonių dizainą ir pasiūlyti patobulinimus jų naudojimo metu, šis veiklos centras bendradarbiaus su testavimo ir prototipų kūrimo centru.

• „RE-ENERGY“ (ALTERNATYVŪS ENERGIJOS ŠALTINIAI): šis veiklos centras planuoja didinti akumuliatorių ir naujų energijos šaltinių panaudojimo potencialą, išplečiant jį į pramoninį lygį (įskaitant ir pirmojo akumuliatorių eksploatacinio laikotarpio optimizavimą, antrojo eksploatavimo laikotarpio technologijų sukūrimą, tokių kaip akumuliatorių panaudojimas stacionariam energijos laikymui bei naujų energijos šaltinių, pvz. vandenilio, techninių ir tiekimo sprendimų, sukūrimą). 

• „RE-CYCLE“ (PERDIRBIMAS): šis padalinys, į kurį bus integruota Choisy le Roi gamyklos veikla, sujungs visas grupės veiklos sritis, prisidedančias prie efektyvaus išteklių ir jų srautų valdymo, siekiant paskatinti tiekti detales ir medžiagas trumpais ciklais ir integruoti didėjantį perdirbtų ar pakartotinai naudojamų medžiagų kiekį (įrengti eksploatuoti netinkamų transporto priemonių išmontavimo liniją, padidinti pakartotinai naudojamų ar perdirbamų medžiagų kiekį.)

• „RE-START“ (NAUJA PRADŽIA): sustiprinti žinias automobilių sektoriuje, tuo pat metu paspartinti mokslinius tyrimus ir inovacijas žiedinės ekonomikos srityje; šiems tikslams pasiekti veiklos centras ketina į savo patalpas priimti universitetą bei mokymų centrą. 
Šie keturi centrai turės bendradarbiauti su savo aplinka (filialais, klientais, partneriais ir kt.) ir veiks papildydami vienas kitą bei sujungdami savo veiklas tarpusavyje. Todėl, pavyzdžiui, „RE-TROFIT“ centras galės naudotas dalis siųsti į „RE-CYCLE“ centrą, kuris jam grąžins atnaujintas ar tinkamas naudoti pakartotinai dalis. „RE-CYCLE“ centras tieks dalis ir medžiagas ir kitiems centrams, iš „RE-ENERGY“ centro gaudamas panaudotų akumuliatorių ir juos paruošdamas antram eksploatavimo laikotarpiui.
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt