Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2019-03-25
„Renault“ grupė pradeda elektrinių automobilių dvikrypčio įkrovimo technologijos bandymus
![]() Dvikrypčio įkrovimo technologija leidžia elektromobiliams ne tik gauti, bet ir atiduoti perteklinę energiją namų ūkiams ar biurams. Tam reikia tik paprasto esamų įkrovos stotelių pritaikymo, nes abipusis kroviklis yra integruojamas automobiliuose.
15 ZOE modelio automobilių, įkraunamų dvikrypčiu būdu, bus išbandomi Europoje visus 2019 metus, siekiant parengti būsimus Grupės abipusio įkrovimo technologijos siūlymus ir paruošti standartus. Šie bandymai jau pradėti Utrechte (Nyderlanduose) ir Porto Santo saloje (Madeiros salynas Portugalijoje). Toliau jie vyks Prancūzijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje, Švedijoje ir Danijoje. Dvikrypčio įkrovimo privalumai
Dvikrypčio įkrovimo, dar vadinamo automobiliu, prijungtu prie tinklo (angl. vehicle to grid), principas reguliuoja elektromobilio akumuliatoriaus įkrovimą ir iškrovimą pagal naudotojo poreikius ir tinkle prieinamos elektros kiekį. Daugiausiai jis įkraunamas esant elektros pertekliui įkrovimo stotelėje, tai yra atsinaujinančiosios energijos gamybos pikų metu. Bet automobiliai gali ir įleisti elektros į tinklą vartojimo pikų metu – esant jos deficitui. Taigi elektromobiliai gali tarnauti kaip energijos laikinojo saugojimo prietaisai. Taip elektros tinklas optimizuoja vietinės atsinaujinančiosios energijos tiekimą ir sumažina infrastruktūros kaštus, o klientai džiaugiasi galėdami pigiau ir taupiau vartoti elektrą. Be to, jiems atlyginama už elektros tinklui suteiktą paslaugą.
![]() Bandymų tikslai – išmatuoti galimybes ir naudą
„Renault“ grupės tikslas yra dvigubas: dideliu mastu išmatuoti dvikrypčio krovimo įgyvendinimo galimybes ir apskaičiuoti galimos naudos dydį. Šie bandymai ypač padės:
|
Susiję straipsniai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas