Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2019-03-25
„Renault“ grupė pradeda elektrinių automobilių dvikrypčio įkrovimo technologijos bandymus

„Renault“ grupė pradeda elektrinių automobilių dvikrypčio įkrovimo technologijos bandymus
Dvikrypčio įkrovimo technologija leidžia elektromobiliams ne tik gauti, bet ir atiduoti perteklinę energiją namų ūkiams ar biurams. Tam reikia tik paprasto esamų įkrovos stotelių pritaikymo, nes abipusis kroviklis yra integruojamas automobiliuose. 

15 ZOE modelio automobilių, įkraunamų dvikrypčiu būdu, bus išbandomi Europoje visus 2019 metus, siekiant parengti būsimus Grupės abipusio įkrovimo technologijos siūlymus ir paruošti standartus. Šie bandymai jau pradėti Utrechte (Nyderlanduose) ir Porto Santo saloje (Madeiros salynas Portugalijoje). Toliau jie vyks Prancūzijoje, Vokietijoje, Šveicarijoje, Švedijoje ir Danijoje.
 
Dvikrypčio įkrovimo privalumai 
 
Dvikrypčio įkrovimo, dar vadinamo automobiliu, prijungtu prie tinklo (angl. vehicle to grid), principas reguliuoja elektromobilio akumuliatoriaus įkrovimą ir iškrovimą pagal naudotojo poreikius ir tinkle prieinamos elektros kiekį. Daugiausiai jis įkraunamas esant elektros pertekliui įkrovimo stotelėje, tai yra atsinaujinančiosios energijos gamybos pikų metu. Bet automobiliai gali ir įleisti elektros į tinklą vartojimo pikų metu – esant jos deficitui . Taigi elektromobiliai gali tarnauti kaip energijos laikinojo saugojimo prietaisai. Taip elektros tinklas optimizuoja vietinės atsinaujinančiosios energijos tiekimą ir sumažina infrastruktūros kaštus, o klientai džiaugiasi galėdami pigiau ir taupiau vartoti elektrą. Be to, jiems atlyginama už elektros tinklui suteiktą paslaugą. 
 
 
Bandymų tikslai – išmatuoti galimybes ir naudą 
 
„Renault“ grupės tikslas yra dvigubas: dideliu mastu išmatuoti dvikrypčio krovimo įgyvendinimo galimybes ir apskaičiuoti galimos naudos dydį. Šie bandymai ypač padės: 
  • patvirtinti į elektromobilį integruoto sprendimo techninius ir ekonominius privalumus;
  • konkrečiai įrodyti vietiniam ir nacionaliniam elektros tinklui teikiamų paslaugų vertę: saulės ir vėjo energijos vartojimo skatinimą, tinklo dažnio arba įtampos kontroliavimą, taip pat infrastruktūros kaštų sumažinimą;
  • parengti energijos saugojimo mobiliojo prietaiso reglamentavimo sistemą, atrasti jos apribojimus ir pasiūlyti konkrečius sprendimus;
  • rengti bendruosius standartus, kurie yra būtinoji demonstravimo plačiu mastu sąlyga. 
 
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt