Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2015-09-07
„Renault“ pristato ALASKAN koncepciją
Pastaruosius 17 metų, būdama Europos lengvųjų komercinių automobilių (LKA) rinkos lyderiu ir saugodama stiprias pozicijas Pietų Amerikos ir Afrikos rinkose, „Renault“ grupė jungia naują pavarą, siekdama „Renault“ lengvuosius komercinius automobilius iš aukščiausio lygio regioninio žaidėjo paversti aukščiausio lygio pasauliniu žaidėju.
Siekiant įgyvendinti šį planą, „Renault“ nusprendė žengti į pikapų rinką – segmentą, sudarantį beveik trečdalį pasaulinės lengvųjų komercinių automobilių rinkos. Praėjusį birželį Buenos Airėse gamintojas pristatė naują, išskirtinio stiliaus pikapą „Renault Duster Oroch“. Šis automobilis yra skirtas Pietų Amerikos rinkai, tuo tarpu dabar pristatytas koncepcinis ALASKAN yra įspūdingas prototipas, minantis taką ateinančiam, pasaulinei rinkai skirtam modeliui. Kartu su naujoms rinkos sritims skirtais produktais, „Renault“ pristato pasaulinį ekspertų ženklą „Renault Pro+“, kurio paskirtis bus tarnauti lengvųjų komercinių automobilių pirkėjams ir naudotojams.
„Renault“ pakelia uždangą nuo vienos tonos keliamosios galios koncepcinio pikapo ALASKAN
Po anksčiau šiais metais įvykusio „Duster Oroch“ pristatymo, „Renault“ dabar atidengia ALASKAN
koncepciją, kuri žymi tolimesnį žingsnį, siekiant laimėti klientų dėmesį nepaliaujamai augančioje pikapų rinkoje. Pikapai sudaro daugiau nei trečdalį visų lengvųjų komercinių automobilių rinkos ir atveria naujas galimybes „Renault“ gamintojams.
ALASKAN koncepcija yra įspūdingas pikapo prototipas, minantis taką pasaulinei rinkai skirtam pikapo modeliui. Jis vienos tonos keliamąją galią suderina su moderniu, atletišku stiliumi, taip siekiant patenkinti tiek reiklių verslo klientų, tiek individualių pirkėjų poreikius.
ALASKAN dizainas pabrėžia automobilio statusą ir tobulai dera su pikapų segmentui skiriamais lūkesčiais, kartu išsaugodamas „Renault“ markės stiliaus bruožus.
Patraukiantis žvilgsnį:
Žvilgsnį patraukiantis priekinės dalies stilius apima „Renault“ dizaino linijas, kurios į pikapų pasaulį atneša modernumo ir estetikos pojūtį:
ALASKAN: sukurtas gauti viską iš gyvenimo – trijuose skirtinguose pasauliuose ALASKAN koncepcija yra sukurta atitikti trijų skirtingų pasaulių reikalavimus: verslo, laisvalaikio ir kasdienio naudojimo.
Tobulai suderintas verslo poreikiams:
ALASKAN – puikus kompanionas laisvalaikiui:
Kasdieniam naudojimui:
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas