Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2010-07-10
„Škoda Fabia“ taps kabrioletu?
Gamintojai dar galutinai neapsisprendė dėl kabrioleto versijos, tačiau yra nusiteikę ryžtingai. Idėją pavyks įgyvendinti, jeigu kabrioleto versiją palaimins „Volkswagen“ koncernas. Tokiu atveju mažylis gaus kabrioleto „Audi A1“ platformą. Tikriausiai naujasis kabrioletas turės 1,2 l dyzelinį variklį, išvystantį 75 AG (tokiu varomas „Fabia“ hečbekas). Manoma, kad bestogė „Fabia“ turės dar vieną, bet galingesnį RS variklį. Šis yra 1,4 l darbinio tūrio ir išvysto 180 AG. Pasirodžius šiai naujienai, susidarė dvi stovyklos: vieni tiki, kad kabrioletas išvys dienos šviesą, o kiti abejoja, ar apskritai jis būtų paklausus, taigi ir reikalingas. Tikriausiai gamintojai patys paskleidė tokį gandą ir atsižvelgs į kritikų bei šios markės gerbėjų nuomonę, kad nepatirtų fiasko.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Skoda Fabia
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas