Skelbimų paieška
Atsiliepimų paieška
TOP automobiliai
- AC
- Acura
- Alfa Romeo
- Aston Martin
- Audi
- Bentley
- BMW
- Bugatti
- Buick
- Cadillac
- Caterham
- Chevrolet
- Chrysler
- Citroen
- Cupra
- Dacia
- Daewoo
- Daihatsu
- Dodge
- Ferrari
- Fiat
- Fisker
- Ford
- GMC
- Honda
- Hummer
- Hyundai
- Infiniti
- Isuzu
- Jaguar
- Jeep
- Kia
- Koenigsegg
- Lada
- Lamborghini
- Lancia
- Land Rover
- Lexus
- Lincoln
- Lotus
- Maserati
- Mazda
- McLaren
- Mercedes-Benz
- Mercedes-Maybach
- MG
- Mini
- Mitsubishi
- Morgan
- Nissan
- Opel
- Pagani
- Peugeot
- Polestar
- Pontiac
- Porsche
- Renault
- Rolls-Royce
- Rover
- Saab
- Scion
- Seat
- Skoda
- Smart
- Spyker
- SsangYong
- Subaru
- Suzuki
- Tata
- Tesla
- Toyota
- TVR
- Volkswagen
- Volvo
Straipsniai
|
2016-03-04
Sostų karai pagal Bugatti: Veyronas mirė – tegyvuoja Chironas
Į serijinių automobilių sostą žengia naujas karalius – 1500 a.g. variklį turintis Bugatti Chiron. Soste jis pakeis... savo pirmtaką – Bugatti Veyron. Naujasis karalius šią savaitę pristatomas 2016 m. Ženevos automobilių parodoje. "Galingiausias, greičiausias, prabangiausias ir išskirtiniausias automobilis pasaulyje" – taip apibūdinamas naujasis superautomobilių segmento drakonas/tironas – Bugatti Chiron.
Pradžiai – keletas iškalbingų skaičių. 1 500 a.g. galios agregatas jau paminėtas. Jis leis bolidui pasiekti 420 km/val. maksimalų greitį. "Bazinė" kaina – 2,4 mln. eurų (8,4 mln. litų). Kas yra tie 1 500 "arklių"? Palyginimui, F1 pasaulio čempiono Lewiso Hamiltono vairuojamas Mercedes komandos bolidas po galiniu sparnu turi "tik" 900 a.g. variklį.
Kiti Chirono skaičiai. Darbinis variklio tūris – 8 litrai. Cilindrų konfigūracija ir skaičius – W 16. Visa tai 100 km/val. greitį leis pasiekti vos per 2,5 s. Tiesa, tam reikės specialaus rakto – Top Speed Key (Maksimalaus greičio raktas).
Beje, koncernas Bugatti teigia, kad maksimalus 420 km/val. greitis – ne riba. Šis monstras potencialiai pajėgus pasiekti ir dar didesnį greitį – todėl spidometro skalė prietaisų skydelyje yra nuo 0 iki 500 km/val.
Sutalpinti 1,5 tūkst. arklių po variklio gaubtu – ne juokas. Tam reikia išskirtinių inžinerinių kompetencijų ir įgūdžių. O kur dar nuolatinė visų varomų ratų pavara ir pagal specialų užsakymą aerokosminėje bendrovėje sukurtos ir pagamintos padangos, gebančios atlaikyti šitokius variklio iššūkius.
Naujasis Bugatti žvėris – ne tik supergreitas, bet ir išskirtinis. Pamatyti Bugatti Chironą seksis, ko gero, tikrai ne kasdien – iš viso bus pagaminta ne daugiau kaip 500 šio modelio egzempliorių, t.y., po 50-65 per metus. Norintiems įsigyti tokį žaisliuką derėtų paskubėti. Nors pradinis įnašas užsisakant automobilį iš anksto – 200 tūkst. eurų, užsakyta jau 180 Bugatti Chiron vienetų. Nors oficiali prekyba šiais automobiliais bus pradėta tik šių metų rudenį.
Beje, koncernas Bugatti planuoja netrukus išbandyti savo kūdikio Chirono galias visu pajėgumu – juo bus mėginama pagerinti serijinių automobilių maksimalaus greičio pasaulio rekordą, kuris kol kas priklauso Hennessey Venom GT – 434,95 km/val.
Spauskite ir sužinokite daugiau apie Bugatti Chiron
|
Susiję straipsniai
Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?
Toliausiai nuvažiuojantys
Dujų atsiperkamumo skaičiavimas