Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-10-13
Startuoja išankstiniai naujojo „Opel Insignia“ modelio užsakymai


 
2020 metų pabaigoje pasirodysiantis atnaujintas „Opel“ gamos flagmanas „Insignia“ į šį segmentą atneš pastebimų pokyčių. GSi versija bus sportiškiausias modelis su keturių varančiųjų ratų pavara, automobilis gaus naujus variklius ir pirmasis klasėje turės išmaniuosius LED matricos priekinius žibintus. Nuo pat pradžių pirkėjams bus siūlomi modeliai tiek su penkerių durų hečbeko, tiek ir su universalo kėbulais. 
 
Ekonomiški ir galingi varikliai
 
Į „Insignia“ modelius montuojami nauji benzininiai ir dyzeliniai varikliai komplektuojami su 8 arba 9 laipsnių automatinėmis transmisijomis. Automatiškai valdomos  uždengiamos oro tiekimo angos automobilio priekyje leido pagerinti aerodinamiką – dėl šio sprendimo „Insignia“ oro pasipriešinimo koeficientas siekia 0,25 Cd ir tai yra geriausias segmento rodiklis. Palyginti su pirmtaku, vidutinės degalų sąnaudos (pagal WLTP) yra iki 18 proc. mažesnės. 
 
Benzininių variklių gamoje standartinis bus su devynių laipsnių automatine transmisija montuojamas 200 AG pajėgumą suteikiantis 2 litrų motoras su turbokompresoriumi.  Galingesnė to paties motoro versija naudojama sportiškam GSi modeliui su keturių varančiųjų ratų pavara. 
 
Taip pat siūlomi du dyzeliniai agregatai: 1,5 litro, 120 AG ir 2 litrų 175 AG. Pastarieji komplektuojami su 8 laipsnių automatinėmis transmisijomis. 175 AG pajėgumo dyzeliniam modeliui taip pat galima ir keturių varančiųjų ratų pavara.
 
Į „Insignia“ modelius montuojama naujos kartos visų varančiųjų ratų sistema su traukos paskirstymu. Pažangi sistema sukimo momentą perduoda milisekundės tikslumu, taip pasiekiamas optimalus sukibimas ir užtikrinama, kad automobilis važiuos ten, kur nori vairuotojas. Įranga veikia bet kokiomis sąlygomis, taip pat ir ant slidžios dangos, o posūkiuose didesnis sukimo momentas perduodamas išoriniams ratams. 
 
Pagal pasirinktą variklį ir apdailą standartinėje įrangoje gali būti „FlexRide“ adaptyvioji pakaba su elektronikos valdomais amortizatoriais. Kartu su naujomis automatinėmis transmisijomis ir visų varančiųjų ratų sistema tokia važiuoklė pagerina važiavimo komfortą. 
 
Gausi standartinė įranga
 
Rinkoje pasirodys trijų įrangos lygių „Insignia“ modeliai, iš kurių kaina ir siūlomais privalumais  išsiskiria „Innovation Plus“ versijos. Jos aprūpintos „Full LED“ priekiniais žibintais, šiuolaikiška navigacijos sistema, skaitmeniniu prietaisų skydeliu, berakčiu užvedimu ir ergonominėmis AGR sėdynėmis.

 
„Executive“ ir „Executive GS“ modelių standartinėje įrangoje bus elektra valdomos odinės sėdynės su dviejų skirtingų nustatymų atmintimi, masažo ir vėdinimo funkcijomis. „Executive GS“ išorės dizainas išsiskiria stilingais naujais 20 colių ratlankiais ir „GS Line“ apdaila, šis modelis taip pat siūlomas su „Bose“ garso sistema. Sportiškiausias GSi modelis komplektuojamas su 230 AG pajėgumo benzininiu varikliu, visų varančiųjų ratų sistema ir automatine transmisija.
 
„Insignia“ interjere montuojamos AGR sertifikuotos sėdynės su įvairiomis komforto funkcijomis ir plačiu medžiaginių bei odinių apmušalų pasirinkimu. „Innovation Plus“ įrangos lygio AGR sėdynės aptrauktos medžiaga, o visų kitų modelių standartinėje įrangoje – odinės ir valdomos elektra su atminties nustatymais, masažo ir vėdinimo funkcijomis. 
 
Pažangios pagalbinės sistemos
 
Adaptyvūs „IntelliLux LED“ matricos priekiniai žibintai keičia „Opel Insignia“ išorės dizainą ir suteikia geresnį matomumą tamsoje – juos sudaro net 168 atskiri LED elementai, todėl žibintai į aplinkos pokyčius reaguoja greičiau ir tiksliau. Tokie žibintai suteikia vairuotojams optimalų matomumą, tuo pat metu neakina kitų eismo dalyvių. 
 
Naujiesiems „Insignia“ modeliams siūloma multimedijos įrangos ir pagalbinių sistemų gausa. Tarp svarbiausių yra eismo juostos palaikymo pagalba, automatinis avarinis stabdymas važiuojant nedideliu greičiu, pėsčiųjų fiksavimas ir parkavimo davikliai priekyje bei gale. Taip pat galima rinktis adaptyviąją greičio palaikymo sistemą, projekcinį ekraną, sistemas, įspėjančias apie kliūtis aklosiose zonose, skaitmeninę atbulinės eigos kamerą ir pažangią parkavimo pagalbą. 
 
Siūloma įspėjimo apie kliūtis važiuojant atbuline eiga sistema užtikrina saugumą pajudant iš stovėjimo vietos. Jai naudojami radarai, kurie iki 20 metrų atstumu 90 laipsnių kampu fiksuoja į kairę ir dešinę už „Insignia“ galinės dalies esančius objektus. Apie kliūtis vairuotojas įspėjamas pranešimais ekrane ir garsiniu signalu. 
 
Moderni visų naujosios „Insignia“ modelių standartinės įrangos navigacijos sistema leidžia naudotis „Apple Car Play“ ir „Android Auto“. Joje taip pat realiu laiku rodoma eismo situacija, atnaujinami žemėlapiai ir parenkamas optimaliausias maršrutas. Svarbiausia informacija vairuotojui pateikiama standartiniame 8 colių skaitmeniniame ekrane, o papildomai galima rinktis projekcinį ekraną. 
 
Lietuvos prekybos salonuose jau priimami naujųjų „Opel Insignia“ užsakymai. Bazinės komplektacijos modelio kaina prasideda nuo 22 400, o versijos su visų varančiųjų ratų pavara – nuo 33 900 eurų. Automobiliams suteikiama penkerių metų arba 100 tūkst. kilometrų ridos garantija.
 
Daugiau apie šį automobilį:
Opel Insignia, 2017 - dabar
Susiję straipsniai
Automobilių pakabų niuansai: kuo „Opel“ panašus į BMW?  
„Opel“ pristatė naujos kartos „Insignia“  
„Tesla Model 3“ trenkėsi į medį ir degančiomis baterijomis pavaišino  
Elonas Muskas užtikrintas: „Tesla Semi“ vienu įkrovimu 800 km - ne r  
„Toyota Camry“ hibridas – su naujomis saugumo ir jungiamumo technolo  
Premjera Lietuvoje – atnaujintas populiariausias „Audi“ modelis „Q5“  
„Mini“ pristatė koncepcinį elektrinį automobilį, kuris transformuosi  
„Honda e“ išrinktas „Vokietijos metų automobiliu“  
„Volvo“ JAV atšaukia 54.000 beveik 20 metų senumo automobilių - jie   
Atnaujintas „Land Rover Discovery“ – dar patogesnis visiems septynie  
„Volkswagen“ pristato galingiausią istorijoje „Golf R“  
„Fiat“ sukūrė naują mažylio 500 versiją ir susidūrė su dilema - ar g  
„Tesla“ paaiškino dėl Kinijoje atšauktų automobilių - tai tik Kinijo  
Devyni įdomūs faktai apie pirmąjį „Lexus“ elektromobilį „UX 300e“  
Po autoįvykio „Tesla“ savininkė dėkoja Elonui Muskui už išgelbėtą jo  
Elonas Muskas: keliaudami šiais tuneliais galėsite pasijausti tarsi   
Štai kas nutinka, kai užmiegate 150 km/h greičiu skriejančiame „Tesl  
Naujasis „Renault Arkana“, Europai skirtas hibridinis SUV kupė  
Sportiškas, praktiškas ir elegantiškas: naujas „Audi Q5 Sportback“  
Galingiausias „Peugeot“ modelis - hibridinis 508 PSE nustebins ne ti  
VIDEO

Įdomiausi automobiliai

Automobilio pirkimo pardavimo sutartis

Taršos mokesčio lentelė

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt