Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2021-03-15
Volkswagen ID.4 sulaukia labai daug žurnalistų kritikos - kas su šiuo elektromobiliu negerai?

Volkswagen ID.4 sulaukia labai daug žurnalistų kritikos - kas su šiuo elektromobiliu negerai?
„Volkswagen ID.4“ yra visai naujas elektrinis krosoveris, vienas iš svarbiausių naujų „Volkswagen“ modelių. Su šiuo automobiliu „Volkswagen“ ruošiasi užkariauti JAV ir pasiimti bent keletą apie „Tesla Model Y“ galvojančių pirkėjų. Bet pirmieji apžvalgininkų įspūdžiai nėra tik teigiami.
 
„Consumer Reports“ žurnalistai apie pirmuosius savo įspūdžius papasakojo tinklalaidėje „Talking Cars“. Visų pirma, jiems nepatiko vangi ID.4 akceleracija - 8,5 sekundės iki 100 km/val. nėra labai ilgai, bet automobilis neskuba reaguoti į pedalų paspaudimus. Nors apžvalgininkams patiko ID.4 išvaizda ir praktiškumas, jie pastebi, kad „Mustang Mach-E“ gatvėse sulaukia daugiau žvilgsnių, nes pasižymi drąsesniu dizainu.
 
Daug ID.4 problemų yra salone. Taip, jis yra erdvus ir praktiškas, bet jungikliai nėra intuityviai aiškūs ar labai patogūs . Pavyzdžiui, jutiminiai mygtukai ant vairo suveikia ne visada, yra lėti ir verčia nukreipti akis nuo kelio, kad juos būtų galima naudoti tiksliai. Langų atidarymo mygtukai taip pat yra kiek keisti - priekiniai ir galiniai langai naudoja tuos pačius mygtukus, bet jų funkcija yra perjungiama dar vieno jutiminio mygtuko pagalba. Galiausiai, net ir bėgio pasirinkimo rankenėlė (leidžianti pasirinkti važiavimo kryptį ar parkavimo padėtį) sulaukė kritikos, nes yra visiškai paslėpta už vairo. 
 
„Consumer Reports“ žurnalistai dar nebuvo išbandę „Volkswagen“ sukurto įkrovimo stotelių tinklo „Electrify America“. Tačiau jį išbandė „Engineering Explained“ kanalo kūrėjas, kuris pastebėjo, kad ID.4 čia nesijaučia gerai. Įkrovimo pradžia reikalauja per daug žingsnių, kurie gali atbaidyti naujus elektromobilių vairuotojus. Apžvalgininkas taip pat skundėsi tais jungikliais salone, kurie tiesiog nėra labai patogūs.
 
Įdomu ir tai, kad ID.4 navigacija sunkiai aptinka greičiausias įkrovimo stoteles. Net ir „Volkswagen“ sukurtas „Electrify America“ tinklas ne visada pasirodo ID.4 ekrane. Be to, navigacijos sistema siūlo ne pačius logiškiausius įkrovimo stotelių pasirinkimus.
 

Daug šių problemų galima išspręsti programinės įrangos atnaujinimais. Tačiau kai kurios bėdos, ypač susijusios su ergonomika, išliks. ID.4 yra šeimoms skirtas automobilis, o tokie trūkumai gali atbaidyti žmones, kurie tik dabar sėda į elektromobilius ir dar nėra visiškai jais užtikrinti.

---------
Elektromobilių įkrovimo stotelių žemėlapis:
 
Daugiau apie Volkswagen ID.4, 2020 - dabar technologijos.lt
VIDEO
Įdomiausi automobiliai

Ar elektromobilis pigiau nei benzininis?

Toliausiai nuvažiuojantys

Dujų atsiperkamumo skaičiavimas

Elektromobilių stotelių žemėlapis

Taršos mokesčio lentelė

Greičio matuoklių žemėlapis

BENDRAUKIME

NR.1 ATSILIEPIMŲ SVETAINĖ LIETUVOJE

104 000 lankytojų per mėnesį

Autoasas.lt įkurtas 2007 metais kaip atsiliepimų apie automobilius svetainė. Šiandien mes esame nemokamų skelbimų ir populiariausia atsiliepimų svetainė Lietuvoje turinti virš 5000 skelbimų, virš 7000 atsiliepimų apie automobilius bei virš 1600 automobilių anketų su techniniais duomenimis, aprašymais, foto, video ir kita informacija. Tikimės būti Jums naudingi ir linkime gero naršymo.
Hey.lt - Nemokamas lankytojų skaitliukas
© Autoasas.lt 2007-2021

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk Goldforsoul.com CVkodas.lt