Markės


Straipsniai

Atgal į straipsnių sąrašą Atgal į straipsnių sąrašą
2020-03-03
„Volkswagen“ pristato ID.4 – pirmąjį elektrinį SUV


 
Šiandien vykusios tiesioginės transliacijos metu gamintoja „Volkswagen“ pristatė pirmojo savo elektrinio miesto visureigio „ID.4“ prototipą. Kaip ir kompaktinis „ID.3“, jis naudoja grupės MEB platformą. 

Automobilio kapotas yra trumpas, o ratų bazė ilga, todėl salonas bus kaip niekada erdvus. Vairuotojus ir keleivius pasitiks atviras, erdvus ir šviesus „ID.4“ automobilio salonas. 

Pirmoji „ID.4“ versija bus varoma galiniais ratais, vėliau planuojama pasiūlyti galingą visų varančiųjų ratų versiją. Aukštos įtampos baterija standartiškai montuojama automobilio dugne – tai užtikrina žemą svorio centrą ir subalansuotą svorio pasiskirstymą. Bateriją bus galima įkrauti tiek kintamos, tiek tiesioginės, tiek trifazės srovės krovikliais. Atsižvelgiant į komplektaciją, elektromobilis vienu įkrovimu galės įveikti iki 500 km atstumą. „ID.4“ prietaisų skydelis struktūruotas labai aiškiai, viskas valdoma lietimui jautriais paviršiais arba išmania „Natural Voice“ balso komandų sistema. 


„ID.4“ yra pirmasis aplinkai neutralus kompaktinis miesto visureigis. Visa automobilio, kuris gaminamas Vokietijos miesto Cvikau fabrike, gamybos grandinė bus neutrali anglies dvideginio atžvilgiu. „Volkswagen“ laikosi Paryžiaus klimato apsaugos susitarimo ir siekia iki 2050 m. tapti visiškai neutralia anglies dvideginio atžvilgiu. Gamintoja parengė planus, kurie iki 2025 m. trečdaliu sumažinti gaminamų automobilių anglies dvideginio emisijas. 

„ID.“ šeimos pristatymas rinkai – svarbiausia 2020 m. „Volkswagen“ užduotis. Pirmieji automobiliai Europos keliuose pasirodys jau šių metų vasarą. Per artimiausius keletą metų, „Volkswagen“ siekia tapti elektrinio mobilumo rinkos lydere pasaulyje. Visa grupė šiam tikslui iki 2024 m. investuos net 33 mlrd. eurų, iš jų 11 mlrd. bus skirta „Volkswagen“ prekės ženklui. „Volkswagen“ iki 2025 m. tikisi pagaminti 1,5 mln. elektrinių automobilių.


MEB yra atvira platforma, kurią naudoti gali ir kiti gamintojai. Pirmoji šia galimybe 2023 m. pasinaudos „Ford“. „Volkswagen“ taip pat ėmėsi svarbių žingsnių vystant, plėtojant ir gaminant baterijas. Kompanija 2021 m. planuoja užbaigti 16 GWh pajėgumo gamyklą Vokietijos Salzgiterio mieste. Gamyba čia prasidės 2024 m. pradžioje. 
 
Susiję straipsniai
„Giulia GTA“ nustebino pasaulį - ar „Alfa Romeo“ plės GTA modelių ga  
Lietimui jautrūs ekranai fizinių automobilių mygtukų dar nepakeis  
Aptiko slaptą aikštelę su tūkstančiais „VW ID.3“ elektromobilių – ir  
Kalbos, jog elektromobiliai yra brangūs, netenka prasmės - ID.3 bus   
Elektromobilių populiarėjimo lūžio taškas – jau čia pat  
„VW“ vadovas apie koronaviruso poveikį automobilių pramonei ir griež  
Sėkmės istorijos tęsinys: atnaujinta „Mercedes-Benz“ E klasė  
Ženevoje paskelbtas „Europos metų automobilis 2020“  
„Porsche“ atidarė pačią galingiausią elektromobilių įkrovimo aikštel  
„Audi“ pirmą kartą naujame A3 siūlo dar neregėtas sėdynes iš plastik  
Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristato sportiškuosius „Golf“ GTI, GTE ir  
"Renault Zoe" drebina rinką – parduodamas tik ES, o yra vienas perka  
Naujo segmento pradininkas – „Mercedes-AMG GLS 63 4MATIC+“ visureigi  
Ženeva 2020: „Volkswagen“ pristatė iš tinklo įkraunamą „Touareg R“ h  
Išardė „Tesla Model 3“ ir liko sužavėti: „Jie Toyota ir Volkswagen y  
„Model 3“ pralaimėjo? Įkrovimo greitis puikus tik pirmosiomis minutė  
Naujos kartos SEAT „Leon“: milijardinės investicijos ir dideli plana  
Nauja klasė prabangių SUV rinkoje – „Mercedes-Maybach GLS“  
Naujieji „Honda Jazz Hybrid” pristatyti Europos rinkai  
Legendinei „Audi“ visų ratų pavarai „quattro“ suėjo 40 metų  
VIDEO
© Autoasas.lt 2007-2020

Turite klausimų? Skambinkite arba rašykite: +370 648 62992 | info@autoasas.lt

Avarinis.lt Automobile-data.com Carmaniac.co.uk CVkodas.lt