Markės
778 iš 1434
Tai automobilis ne šiaip buvęs labai populiarus, bet tai vienas iš nedaugelio tiesiogiai įtakojęs automobilizmo istoriją. Pirmos kartos MX-5 (šifruojama: "Mazda eXperimental" project number 5) buvo parduota 400 000 vienetų. Kuriant automobilį buvo pastatytos tokios užduotys: 1. Automobilis turi būti maksimaliai lengvas 2. Viduje turi tilpti du suaugusieji 3. Priekyje esantis variklis turi būti sumontuotas už priekinės ašies, kad svorio pasiskirstymas būtu 50:50 4. Visų ratų pakaba turi būti arba nepriklausoma dviejų skersinių svirčių arba daugiasvirtė, kad maksimaliai gerai laikytų kelią 5. Varomi ratai būtinai galiniai. Taip gimė nedidukas 940 kg, paprastas kaip dvi kapeikos automobilis su 1.6 DOHC 120 AG varikliu, galiniais ratais varomas, su dviejų skersinių svirčių pakaba, puikiu svorio balansu ir nepriekaištingu neutraliu elgesiu posūkiuose, bei kontroliuojamu, smagiu galinės ašies slydimu ir kaina prienama visiems. Ištiesų jis turi viską ko reikia sportiniam automobiliui. Automobilis kaip joks kitas buvo puikiai valdomas, tiesiog jaučiamas – be elektrinių langų, kondicionieriaus, net vairo stiprintuvo – vairuotojas vairuodamas šį automobilį su juo susiliedavo. Tai tas jausmas kokį gali pajusti tik raitelis susiliedamas su žirgu. Tai ištikrųjų gyvas automobilis. Ir žmonės jį dievino. Jis tapo kultinis, tai pats populiariausias kabrioletas per visą automobilizmo istoriją (taip patekęs į Gineso rekordų knygą). Sportinį automobilį galėjo turėti kiekvienas! MX-5 sulaukė per 150 apdovanojimų visame pasaulyje, jis išrinktas tarp dešimt geriausių visų laikų sportinių automobilių. Būtent šiam automobiliui turime būti dėkingi už tokių automobilių pasirodymą kaip BMW Z3, Porsche Boxster, Mercedes-Benz SLK, Fiat Barchetta ir Rover MG.
NAUJIENA!

KET testai

Pasitikrinkite savo žinias ir pasiruoškite "Regitros" egzaminui: Spręsti KET testą
Tai pats populiariausias kabrioletas per visą automobilizmo istoriją (taip patekęs į Gineso rekordų knygą).

MX-5 sulaukė per 150 apdovanojimų visame pasaulyje, jis išrinktas tarp dešimt geriausių visų laikų sportinių automobilių. Keletas jų:
  • Geriausias 1989 metų automobilis (žurnalas „Car of the Year“).
  • Geriausias 1990-ųjų (dešimtojo dešimtmečio) ir vienas iš penkių geriausių visų laikų sportinių automobilių (žurnalas „Sports Car International“).
  • Dešimt kartų išrinktas į geriausių metų automobilių dešimtuką (žurnalas „Car and Driver“).
  • Žurnalas „Grassroots Motorsports“ MX-5 išrinko pačiu svarbiausiu sportiniu automobiliu pagamintu per paskutinius 25 metus.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Mazda MX-5 1989 - 1998Mazda MX-5 1989 - 1998Mazda MX-5 1989 - 1998Mazda MX-5 1989 - 1998Mazda MX-5 1989 - 1998Mazda MX-5 1989 - 1998
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai