Markės
774 iš 1426
Mazda MX-3 1991 - 1998
Mazda MX-3, 1991 - 1998
513Įvertinimas:Vidutinis automobilio įvertinimas3.57% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.8)Viso įvertinimų: 13
13% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.0)10% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.2)8% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (3.5)4% geresnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (2.7)9% blogesnis nei vidutinis konkurentų įvertinimas (4.5)
Ar rekomenduojuTaip 77% Ne 23%
Mazda MX-3 1991 - 1998Mazda MX-3 1991 - 1998Mazda MX-3 1991 - 1998Mazda MX-3 1991 - 1998Mazda MX-3 1991 - 1998
Mazda MX-3 yra patrauklaus apvalaino dizaino keturių vietų kupė gamintas nuo 1991 iki 1998 metų ant EC platformos. MX-3 buvo gaminamas su 3 varikliais: 1.5 L I4, 1.6 L I4 ir 1.8 L V6. 1.6 L variklis turėjo arba 88 AG (SOHC/16 vožtuvų), arba nuo 1994 metų montuojamą 106 AG (DOHC/16 vožtuvų) variklį. Galingiausias variantas buvo DOHC 24 vožtuvų V6 variklis su 130 AG (97 kW). Tai buvo vienas iš mažiausio litražo V6 kada nors gamintų serijinių variklių pasaulyje. Visi jie buvo gaminami su mechanine arba laisvai pasirenkama 4 greičių automatine pavarų dėže. MX-3 yra skirtas vairuotojui, nes yra puikiai valdomas, gana galingas ir patikimas. Trūkumai – mažai vietos gale sėdintiems, silpnoki 4 cilindrų varikliai.
Galingiausias MX-3 variantas turėjo DOHC 24 vožtuvų V6 variklį su 130 AG (97 kW). Tai buvo vienas mažiausių kada nors gamintų V6 tipo serijinių variklių pasaulyje.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai

Filtruoti atsiliepimus:
        
Atsiliepimų: 13
Marius | 2013-04-01
1.6 DOHC ir SOHC
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Manevringas, tinkamas miestui, nereiklus remontui, pakankamai dinamiskas
Korozijos zidiniai, peciuko problemos (abiejuose modeliuose), sunku rast nenuvaryta
automobilio dizainas ne pagal metus zavus. Kai pasiziuri i audi,tai verkt norisi,pasiziurejus i mazda - akis dziaugiasi. Ypac ,jei siek tiek pazemintas ir su skoningais ratlankiais. Viduje rasime dvi patogias vietas dviems zmonems ir tik prispyrus didelei bedai galite kazka pavezeti gale. Bagazine nedidele, taciau pirkiniu maisas tilps ir dar vietos liks. Paneles buvo dvieju dizainu - senesnioji siek tiek primine 323f su atverciamom lempom, naujesne - jau kitokia,labiau apvaliais kampais. Kuri kam dailesne - skonio reikalas, taciau naujesnes nemegau tik iki tol,kol jos nepamaciau gyvai. Plastmases gyvos,dar nesuskeldejusios, aisku,barskesiu pasitaiko ir pasitaikys. Sedynes labai komfortiskos, teko tureti modeli ,kuriame buvo originalios juodos odines sedynes - super. Prietaisai daugmaz po ranka, kazko labai ieskoti nereikia. Maloniai besijungiancios pavaros - labai tiksliai ir trumpa eiga. Garso izoliacijos mazoka,bet nera ko ir noret,kad butu - juk cia japonas ir dar ekonomines klases. Vairas ir jo pojutis mazdiskai minkstas ir siek tiek plaukiojantis. Vairuojasi smagiai, be didesniu kokiu nors ypatumu. turejau dvi versijas 1.6 SOHC (66kW) ir 1.6 DOHC (79kW). Pirmoji versija salyginai guvi ir noriai veza automobili miesto keliais. Lyginant su analogiskos galios civic 5gen su 66kW, tai mazda gerokai guvesne nuo zemu sukiu ir i kalna eikliau vaziuoja, pvz, Narbuto kalnas be problemu 5 begiu/60km/h, nedusta. Automobilio nedroziau,tad negaliu pasakyti kaip reikalai ties aukstom apsukom, bet is esmes varikliuko miestui per akis, uzmiesty nevazineju. Kuro sanaudos buvo apie 7-8l/mieste. Kita MX-3 buvo su naujesniu, 79kW varikliu, bet gerokai nuvargintu,besispjaudanciu tepalais uzvedus ir t.t. Kas liecia galia - nelabai pastebejau skirtumo nuo silpnesnes versijos, gal net bukesne nuo zemu apsuku (bet velgi, tai gali itakoti nepriziuretas variklis). Noreciau isbandyti 1.8 v6 versija, bet nuomones ivairialypes, o be to, tikiu,jog dauguma parduodamu modeliu jau nuvarginti sunkios lietuvio kojos. Visgi ju v6 garsas nepakartojamas, o dinamika sklandi nuo zemu iki aukstu apsuku. Pirmajam automobiliui reikejo keisti stabdzius, traukes ir dar kazkoki menknieki - is esmes jokiu bedu neislindo ir automobilis vaziavo patikimai. Antroji masina (79kW) spjaudesi tepalais, turejo uzianti guoli, dar kazkokiu bedu,tad ja greit perpardaviau nieko netaises. Nuvertejimo mazai galima tiketis,pilnas autogidas po 1000 su trupuciu, tai kur ten pigiau.. Taciau priziureti modeliai ir naujesniu metu (97 pvz) gali kainuoti ir 3500-4000lt. Patikrinti stabdzius (daznai buna niekas nekeista), pravaziuoti greiciau ir paklausyt ar neuzia guoliai (bus bedu,jei jis nekeistas ir uzkepes) ir kiti baziniai patikrinimai
Pilnas atsiliepimas...
Ramas | 2012-12-16
Mazda MX-3 1.6 Aut.
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Gražus, puikiai valdomas, talpi bagažinė.
Kuro sąnaudos, supūna arkos, tarška-barška.
Didžiausias Mazda mx-3 privalumas, jos išvaizda. Jeigu automobilio arkos akivaizdžiai neišpuvusios, labai tikėtina, jog šis auto atrodys gerai. Jaunatviškas, sportiškas ir dailus šios mašinos dizainas su gražiais lietais ratais, atkreips ne vieno praeivio žvilgsnį. Tai pigus automobilis, mieste jų salyginai mažai, todėl jausitės išskirtiniai jį vairuodami. Puikus šio automobilio valdymas dar vienas pliusas į mx sąskaitą. Bagažinė, nors ir sunkiai pasikeliantis jos dangtis, yra labai talpi, galima prikrauti tikrai daug. Greit sušyla pečiukas, žiemą tai tikras pliusas. Pagrindiniai minusai tikriausiai būtų galinės šios mazdos arkos, tai yra šio automobilio liga, korozija jas ėda po kiekvienos žiemos ir negailestingai, rasti mx'a su sveikom galinėm arkom yra tikras iššūkis. Jas sutvarkyt ar pakeist nėra pigu, o ir kas apsiimtų dirbt šį darbą nėra lengva rasti. Kitas minusas yra kuro sąnaudos, tai anaiptol nėra ekonomiškas miesto automobiliukas, net jei ir ekonomiškai stengies važiuot. Pravažinėjai 10l/100km? manyk, kad važiavai labai ramiai, taupiai ir ekologiškai. Komfortu nepasižymi, mašina nors ir gerai valdoma, mūsų keliais rieda lyg karieta, ir tegul tik pataikysi kad ir į nedidukę duobę, atrodys lyg būtum per bortą pervažiavęs, žodžiu kauno keliais važiuodamas, sėdi lyg ant adatų, o apie kiemų gatveles nėra ką ir kalbėti, kadangi mazdos priekis itin žemai, itin dažnai duobėtam kieme girdėsi mazdos tempimo kilpos trenkiasi į asfalta, bordiūrą ar dar velniai žino kur, garsas klaikus, pirmus kartus išlipdavau pasižiūrėti ar konors nesulaužiau, itin nepraktiškai žemas priekis, ne mūsų kiemų keliams. Mazdos keleiviams gale vietos praktiškai nėra, o jei ir suraitysi porą žemaūgių į galą, važiuojant per menkiausius kelio nelygumus galinės padangos karts nuo karto brauks arkas. Tikriausiai pats mažiausias šios mašinos minusas, kad dažniausiai plyšta vairuotojo sėdynės apmušalas, tame kampe pro kurį dažniausiai laipiojama į ir iš mašinos. 1.6 DOHC 16V 107AG. Važinėti mieste galios užtenka, bet važiuoti užmiesty vienos krypties juostos kely su šiuo varikliu ir automatine pavarų dėže yra tikras košmaras... Norint aplenkt, nuspaudi gazą, o auto nė iš vietos, sukyla apsukos, variklis staugia, bet masina greitėja labai lėtai, greitkely galios tikrai trūksta. Didelės kuro sanaudos ir mieste ir užmiesty. 11-12l mieste. Užmiesty 9-10l. Salyginai brangios kėbulo dalys. Mx-3 šiuo metu galima išsirinkti viso labo už tūkstantį litų. Būtina įvertinti galinių arkų būklę.
Pilnas atsiliepimas...
Vitalijus | 2012-01-09
MX-3 1,6l
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Dizainas(merginoms),pigus, patvarus
Nera priekio daliu, rudys, garso izoliacija,raudona spalva
Mazas MX-3, raudonas, motoras 1.6, 65kW. Didziausia sio automobilio problema - priekines faros- ju kaina 1000lt.(devetu)ir dar reikes pajeskoti. Rudija, kaip ir visos mazdos, garso izoliacija bloga, motoras kaukia, vairas nevykes. Salonas gana patogus, surinktas neblogai - plastikas pigus, elektra veikia gerai ir be problemu. Rasti auto su sveika vairuotojos sedine sunku- suplyse visos. Raudona spalva blunka- nepirkit raudonos. Vaziuokle patikima. Bagazine atidaryti reika daug jegos- merginom nepatogu. Uzdat juom patinka sis automobiliukas del gero dizaino, gero valdymo ir savo pigumo. Nepirkit 1.8 v6, kaip ir visi mazdu V6 - katastrofa. 1.6 16V motoriuko siam automobiliui per akis- tik ziurekit kad nedumitu(kita mazdu beda) Motoras sauna i prieki puikiai, uztad nuo 3000aps. pridusta ir dideja tik garsas, o ne galia. Tokie motorai eina i daug modeliu- kita galima nupirkti uz 200lt. Sanaudos vidutiniskai 7 l./100km. Geriausia butu ideti 1.8dosh is 323f ir tada lakstyti. Eksploatacija pigi- tik nesudauzykit priekio ir susitvarkykite rudys. Tik 1.6 motoriukas ir ne raudona
Pilnas atsiliepimas...
Banderas | 2011-12-09
mazda mx3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
nuostabus masinukas tiek vazevimui tiek komfortui jai sedi prieky man atstoja sportiny seimyniny auto kas liecia sportiny vairavima tai ir su orginale vaziuokle yveikia visus posukius ir vingiu vingius 16 16v doch stabdziu diskus, kaladeles, pusasius ir kaires puses guoly pervirinau duslintuva nes visiskai nelaiko sujungimai.
Pilnas atsiliepimas...
Auris (Loonixas) | 2010-12-21
Mx-3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Pirkau jau antra karta toki pat Mx`a, nes labai patiko sita masina. Isigijau su jau imontuota duju iranga, ir duminanciu varikliu. Pakeitus ziedus dumijimas ir tepalu ryjimas baigesi (buvo prikepe tepaliniai ziedai). Tai po sio remonto dingo didziausias galvos skausmas. Duju iranga ideta pati paprasciausia pirmos kartos ir galiu pasakyt, kad sitas variklis labai gerai "draugauja" su jom. Aisku trauka kur kas prastesne nei su benzinu, bet esant ilgai kelionei labai pasijaucia ekonomija. Pirkau su zeminanciom spyruoklem, tai ivaziavimas ir isvaziavimas is posukiu realiai priklauso tik nuo padangu ir sukibimo su kelio danga, nes automobilis nei trupucio nesiubuoja i sonus. Aisku ziema tai geriau nevaziuot per pusnis su tokia vaziuokle, nes visur sliauzia pilvu. Tie kas iesko komfortisko ir erdvaus auto tai apie sita mazda gali pamirst. Einantis remontas, toks kaip kaladeles ar skysciai tai cia jau kaip ir visom, nera net ka diskutuot, tik galiu pasakyt, jog masina istverminga, pakaba stabili, nelinkus labai daznai gesti. Jeigu detale pakeitet tai jau apie ja galit ilgam pamirsti. Elektra nekaprizinga, jau 2 metus vazineju tai viskas veikia kaip turi veikti. Siaip esu patenkintas situo automobiliu, kadangi man patinka nedideles sportinio tipo masinos, nemegstu "laivu" kur nejauti kelio ir greicio. Jeigu nuspresit isigyt tokia, nepatingekit pasidaryt diagnostika ir patikrint variklio bukle (kompresija), nes ziedu susidevejimas labai daznas situ metu 3 klases mazdom (323, 323f). Geriau nepagailet keliu simtu permokos ir isigyt su patikrintu ir geru motoru, sutaupysit apvalia suma jo tvarkymui. Vaziuokles bukle pataisyt galima nebrangiai. Tik svarbu atkreipt demesi i amortizatorius, nes jie nepigus. Kitos detales tikrai nebrangios, praktiskai tokios pat kaip vokisku, kartais net ir mazesnes. Beje kuro sanaudas parasiau duju, nes su jom daugiausia vazineju. 1.6 16v DOHC Keiciau ziedus, voztuvu gumeles,vairo kolonele, galinius amortizatorius. Apie tepalu, sarnyru ar kaladeliu keitima net nerasysiu, nes tai einamas remontas ir niekas nuo jo nepabega. Idejau nauja akuma, pakeistas priekinis guolis, pakeistas keleivio puses pusasis, nes subyrejo pakabinamas guolis to pusasio. Reikejo tvarkyt isiurbimo gofra. Priekinis stiklas tikriausiai buvo blogai perklijuotas tai pradejo leisti vandeni i vidu ir lasa tiesiai ant saugikliu bloko.
Pilnas atsiliepimas...
vidas | 2009-04-14
Grazus, nedidelis sportiškas masinukas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Nebloga galia, grazus dizainas, gerai stovi ant kelio.
Brangios detales, megsta gedimus. Reikia nepamirsti, kad tai mazas automobilis, todel tinkamas ne visiems.
Labaiusiai man patinka mx-3 dizainas – aptakus, grazus, sportikas. Be to man patinka nedideli, judrus automobiliai, todel mx-3 buvo pagrindinis pretendenta kai ieškojau automobilio. Interjeras. Automobilyje sėdi labai zemai, priekinese sedynese labai patogu, sportiškas palaikymas posukiuose labai geras. Vietos kaip ir reikia tiketis automobilyje mazai. Apie galines sedynes nera ka pasakoti,nes jos beveik tokios pacios „erdvios“ kaip ir CRX. Automobilis istiesu buvo projektuotas kaip dvivietis kupe, todel cia gali sedeti tik vaikai. Bagazineje galima padoriai sudetidaiktus, nes galinis dangtis toks pat kaip pas hecbekus. Be to galines sedynes galima sulenkti. Matomumas atgal yra labai prastas, nes bagazines dangtis yra labai aukstai. Be to ziema galinis langas labai ilgai atsildineja. Siaip jau interjeras nera labai kokybiskas ar malonus. Cia toks Mazda stilius – plastmase nekokybiska, o ir megsta barsketi vaziuojant per duobes. Viduje gana triuksminga Dabar geros savybes - mx-3 labai megsta posukius. Automobilio svorio centras labai zemai, taciau del to labai atsargiai reikia parkuoti prie bardiuru, nes gali gerokai apgadinti buferi. Be to ziema labai lengva pasikabinti ant pusnies. Vienu zodziu vazineti tenka atsargiai. Pakaba nera labai kieta, taciau komforto cia nereikia tiketis. Variklis yra stiprioji automobilio puse. Visi 4 stabdziai diskiniai, o tai irgi retas variantas tokiu metu automobiliui. 1.8 varikliukas turi net 6 cilindrus! Tai vienas maziausiu varikliu su V6. Variklis yra tikrai galingas pagal litraza – virs 130 AG. Tiek pat kaip Audi kupe su 2.3 E varikliu. Skirtumas yra. Mieste mx-3 ryja 10 litrus, o trasoje kokius 8-9 litrus. Nuosirdziai galiu patarti, kad kebulo detales tikrai sunku surasti. Geriau jau automobilio nesudauzyti, nes ieskosi ilgai, o ir kainos uzplestos iki debesu (turejau karcios patirties kai padauziau prieki). Turejau problemu su elektra. Negaliu rekomenduoti sio automobilio, nes greiciausiai nusivylsi. Jis nera nei labai galingas, nei idomus, patikimas ar kokybiskas. Be to detales yra galvos skausmas.
Pilnas atsiliepimas...
Spiritas | 2008-10-26
mixas
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Reikli tepalams kaip ir visi mx'ai, bloga tepalu kokybe tuoj pat islenda garsiu kompensatoriu kalenimu, pakeitus tepalus dirba tyliau. Dalys tikrai nepigios, bet ir ne ferrari. Geru oru nuostabus matomumas, kadangi didesne dalis "kabinos" - stiklas, blogu oru - daug aplyto ar apsnigto stiklo. Labai norint imanoma vaziuoti penkiese, bet apie komforta svajot nereikia ir traukos nebeuztenka. 4 zmones vaziuoti gali, merginoms vietos gale uztenka (jei kojos ne kilometrines :). Kai variklis gerai suderintas (uzdegimo kampas, mishinys, tvarkingai dirba davikliai) tai bega labai gerai, be pastangu kyla apsukos. Pagrindines ligos: pas dauguma plyshusi oro padavimo zharna, caksi kompensatoriai, lengvai nusimusha suvedimas, jei neduok dieve ardytas salonas - viskas brashka. Kadangi masina padoriau dirba tik prie aukstesniu apsuku, tai kencia sankaba. Placios dureles ir zemai esanti sedyne - didelis minusas prigrustose aikstelese. Del to, kad sedi zemai, labai akina priespriesiais atvaziuojanciu auto zibintai. Kai kuriu kebulo daliu gauti nelengva ir nepigu. Mano daryti remontai nebuvo butini, bet kai prasideda pinigu kishimas - norisi kad butu ir rezultatas. Masina lygiame kelyje atsilygina uz islaikyma ir remontus, nuostabiai laikosi posukiuose, sukimo momentas pastovus dideliam apsuku intervale. Kebulo dizainas isskirtinis, atrodo sportiskai ir graziai netgi tarp naujausiu compact klases masinu. Labai megsta sia masina merginos, bet tai neturetu gasdint vyriskos lyties atstovu, MX-3 - ne Opel Tigra. Vienas didelis riebus minusas - FWD. V6 24V DOHC Visi amortizatoriai, vairo traukiu antgaliai, shakiu sharnyrai, amortizatoriu atramos, stabdziu diskai (visi), ratu guoliai (visi), dalis ismetimo, stabdziu kaladeles, suportu gumytes, granatu gumos, stabilizatoriu traukes.
Pilnas atsiliepimas...
sidzi | 2007-11-28
MX-3 v6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Parvaryta is vokietijos, kuro valgo priklauso kaip vaziuoji (apie 8 - 12 l). kol kas jokiu problemu, variklio diagnostika parode, kad bukle be defektu. ismetimas arti gamyklinio. Piuikiai kelia greiti. Smagi masina. 1.8 v6 doch nusipirkusi pakeiciau tepalus, po pusmecio paskirstymo dirza, guolius itempejus, generatoriaus dirza ir guoli ir itempeja ir vairo stiprintuvo dirza su guoliu. Pastatytas sukurinis rezonatorius, atlikta variklio diagnostika.
Pilnas atsiliepimas...
_CaRaS_  MX-3 K | 2007-11-26
Mazda MX-3
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Smagus automobilis, tiek gražus, tiek turi traukos. Ekonomijos turi ne perdaugiausiai, bet stipriai "negrežiant" galima sutilpt i 10l/100km. mieste. Pakaba kietoka. 1.8 v6, 24v, DOHC Visus diržus, vandens pompą, žvaklaidžius, žvakes, tepalus, stabdžių diskus, kaladėles ir t.t.
Pilnas atsiliepimas...
Gintaris | 2007-11-26
MX-3 V6
Mano vertinimas:  Mano vertinimas Rekomenduoju:  
Rimtesnis gedimas buvo tik greiciu dezeje , visi kiti remontai tiesiog buvo einamieji. Idetas Green firmos sportinis oro filtras, ispjautas katalizatorius idetas rezonatorius + tiesioginio pralaidumo galinis ir vidurinis ismetimo bakeliai 1.8 V6 24V DOHC Selenblokai, granatos, sarnyrai, traukes, akumuliatorius, ratai sezoniskai ;)
Pilnas atsiliepimas...
 
12
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai