Markės
780 iš 1425
Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002
Inžinerijos perliukas. Mazda RX-7 yra sportinis kupė automobilis turintis unikalų dviejų rotorių Wankel tipo rotorinį variklį. Kompaktiškas, lengvas, turintis žemą svorio centrą rotorinis variklis yra komponuojamas truputį už priekinės ašies (dar žinomas "front mid-engine"), varomas galiniais ratais ir turi idealų 50-50 svorio pasiskirstymą. Tai bekompromisis sportinis automobilis, o "front mid-engine" komponuotė automobilį padarė vienu geriausiai valdomu visų laikų automobiliu. RX-7 pasižymi puikiu, aerodinamišku dizainu su ilga priekine dalimi - net ir šiandien šis automobilis neatrodo pasenęs ir išlieka vienas labiausiai žavinčių kada nors gamintų kupė. Tai buvo rimtas top klasės sportinis automobilis galintis varžytis su tokiais kelių bolidais kaip Porsche 911 RS CS. 13B-REW buvo pirmasis serijinės gamybos rotorinis variklis su nuosekliomis dvejomis turbinomis. Galingiausias Type RS variantas išvysto 280 AG (206 kW) galią ir 313 Nm sukimo momentą, turi Bilstein amortizatorius, 17" colių ratlankius ir sumažintą iki 1280 kg svorį. Galia ribojama žinomo susitarimo tarp Japonijos automobilių gamintojų ir negali viršyti 280 AG. Nuosekli dviejų turbinų sistema puikus inžinerijos pavyzdys – ši sistema sudaryta iš dviejų mažų turbokompresorių, kurių pirmas skirtas aprūpinti sukimo momentą žemame sūkių diapozone. Antras įjungiamas esant aukštesniems sūkiams. RX-7 yra labai populiarus tarp „drag“ ir slydimo „drift“ varžybų entuziastų. Šioms varžyboms ruošti RX-7 pasiekia 450 AG (336 kW) – Youichi Imamura 2003 metais laimėjo D1 Grand Prix „drift“ čempionatą su RX-7. Automobilis yra dalyvavęs ir laimėjęs įvairiausiose varžybose visame pasaulyje ir puikiai žinomas net ir video žaidimų mėgėjams.
Mazda RX-7 turi unikalų ir labai retai gamintą dviejų rotorių Wankel tipo rotorinį variklį.

RX-7 yra labai populiarus tarp „drag“ ir slydimo „drift“ varžybų entuziastų. Šioms varžyboms ruošti RX-7 pasiekia 450 AG (336 kW) – Youichi Imamura 2003 metais laimėjo D1 Grand Prix „drift“ čempionatą su RX-7. Automobilis yra dalyvavęs ir laimėjęs įvairiausiose varžybose visame pasaulyje ir puikiai žinomas net ir video žaidimų mėgėjams.

Žurnalas „Car and Driver“ RX-7 penkis kartus išrinko tarp dešimties metų geriausių.

1993 metais automobilis tapo žurnalo „Playboy“ metų geriausiu.
Automobilio eksploatacijos kaštai
Palyginkite jus dominančių automobilių detalių kainas:
Palyginti Automobilio eksploatacijos kaštai


Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002Mazda RX-7 1992 - 2002
Mazda modelių gama
Klasė 1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji
567890123456789012345678901234567
  Mini   121   
  Maži    222
  Kompaktiniai   323323333
  323F323F  
  Vidutiniai   Xedos 6  
  626626666
  Dideli   Xedos 9  
  Kupė   MX-3   
  MX-6   
  Roadsteriai  MX-5MX-5MX-5MX-5
  Mini krosoveriai     CX-3
  Krosoveriai    CX-7 
    CX-5
  Visureigiai   TributeTribute 
   CX-9CX-9
  Mini vienatūriai   Premacy  
  Vienatūriai    55
  Dideli vienatūriai   MPV  
  Sportiniai   RX-7RX-8 
  567890123456789012345678901234567
1980 - ieji1990 - ieji2000 - ieji2010 - ieji

VIDEO

Išskirtiniai automobiliai